NOVA ADRESA SHOWROOMA GNIJEZDO

COOL MJESTO 280 kvadrata lijepog i kvalitetnog namještaja i sitnica za dom

Zagreb, 190520.
Showroom i salon namjestaja Gnijezdo.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX
Neja Markičević / CROPIX

Gnijezdo showroom od početka svibnja radi na novoj adresi - u zagrebačkoj Bužanovoj ulici. U starom prostoru, smještenom na Malešnici, stiskali su se u samo 45 kvadrata, što je vremenom postalo premalo. Zbog toga im je ovo preseljenje bilo nužno - sada im je na raspolaganju čak 280 kvadrata, čije je uređenje trajalo oko šest mjeseci.

 

- Prostor je bio u rohbau stanju, što nam je ustvari i odgovaralo jer smo ga mogli prilagoditi upravo svojim potrebama, kako bismo u potpunosti iskoristili njegov potencijal. Prostor se sastoji od šest povezanih prostorija koje zajedno čine veliki open space, otvorenog je koncepta, prozračan, a s dvije strane ima velike staklene stijene, što mu daje dodatnu atraktivnost - kaže vlasnik Mladen Horvat.

novi proizvodi Prostor su uredili sami, bez ičije pomoći. Cilj je bio da on postane idealna kulisa za njihove proizvode. Kako je riječ o velikom prostoru, postojala je opasnost da djeluje hladno. No, dodaje Mladen, projektiranjem rasvjete, kao i samim rasporedom elemenata u prostoru, postigli ono što su htjeli: toplinu i pristupačnost na prvi pogled.

Zagreb, 190520.
Showroom i salon namjestaja Gnijezdo.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX
Neja Markičević / CROPIX
 

- Samim konceptom uređenja htjeli smo pokazati da, iako svaki brend iz našeg asortimana ima svoj prepoznatljiv stil i potpis, oni se ustvari izvrsno kombiniraju i mogu zadovoljiti sve ukuse i stilove u uređenju prostora, bez obzira na to radi li se o privatnim, poslovnim ili javnim prostorima. Showroom je i koncipiran tako da u velikom prostoru postoje manji kutci, koji su svaki za sebe male oaze. Jednostavno rečeno, bilo nam je bitno da se svatko tko uđe osjeća “kao doma”, a time smo se vodili i pri uređenju, dajući posebnu pozornost toplim detaljima, biljkama i ostalim “kućnim” dekoracijama - ističe Mladen.

 

U novom prostoru, što ga posebno raduje, mogu izložiti daleko više proizvoda nego prije. Zato je sad tamo niz sofa, stolova i stolaca koje kupci mogu isprobati. Premda prodaja preko web trgovine gnijezdo.hr funkcionira izvrsno, ipak je dodatna prednost kada neki proizvod, i sam dojam pojedinog brenda, kupac može “osjetiti” i uživo. Već postoje planovi za razdoblje koje je pred njima: dio asortimana koji je izložen uvijek će se osvježavati novim proizvodima, tako da će se prostor zapravo neprestano mijenjati.

Zagreb, 190520.
Showroom i salon namjestaja Gnijezdo.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX
Neja Markičević / CROPIX
 

Naravno, morali smo ga pitati kako je Gnijezdo izdržalo posljednja dva mjeseca, kada se poslovanje odvijalo isključivo preko interneta. Kaže kako su dali sve od sebe da se to osjeti što je manje moguće. Njihova web trgovina normalno je radila, a oni su dovozili i isporučivali robu bez većih zastoja.

Zagreb, 190520.
Showroom i salon namjestaja Gnijezdo.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX
CROPIX
 

razvoj brenda- U poslovnom smislu, najviše nam je žao što smo praktično izgubili najvažnija tri mjeseca u godini, ako govorimo o pripremi ili unapređivanju objekata za novu turističku sezonu. To je vrijeme kada se opremaju apartmani, kuće za najam i hoteli, od kojih su dosad mnogi uređeni upravo našim proizvodima, a taj je dio poslovanja ove godine izostao. No, doista se nadamo da će se i taj segment vrlo brzo oporaviti - pojašnjava Mladen i kaže kako je vrijeme kada su oni počeli s uređenjem bilo ono u kojem baš nitko nije mogao niti zamisliti da bi se ovakvo nešto moglo dogoditi.

Zagreb, 190520.
Showroom i salon namjestaja Gnijezdo.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX
Neja Markičević / CROPIX
 

Završen je baš nekako u nezgodno vrijeme, odnosno baš u vrijeme najveće krize s Covidom-19. No, kaže kako je uvjeren da je otvaranje novog showroom izvrsna stvar za dugoročno poslovanje i razvoj brenda.

Zagreb, 190520.
Showroom i salon namjestaja Gnijezdo.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX
Neja Markičević / CROPIX
 

- Svako ulaganje u razvoj brenda i unapređivanje poslovanja uvijek je dobra investicija, a nepodijeljene pozitivne reakcije i oduševljenje naših kupaca i partnera koji su posjetili novi showroom, to nam samo dodatno potvrđuju - zaključuje Mladen.

Zagreb, 190520.
Showroom i salon namjestaja Gnijezdo.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX
Neja Markičević / CROPIX
 

Izdvajamo

Iz drugih medija