Najluksuzniji hotel u Hrvatskoj

Zašto gosti Grand Park Hotela Rovinj hodaju po gradu s Polaroid kamerom? 

Za vizualni identitet hotela bila je zadužena agencija Bruketa&Žinić&Grey, arhitektonski ga potpisuje 3LHD, dok je za dizajn interijera angažiran slavni Piero Lissoni

Grand Park Hotel Rovinj najluksuzniji je hotel u Hrvatskoj i najveća pojedinačna turistička investicija Adris grupe. Arhitektonski ga potpisuje 3LHD, za dizajn interijera angažiran je slavni Piero Lissoni (Lissoni Associati), dok je agencija Bruketa&Žinić&Grey bila zadužena za vizualni identitet.

DCIM0MEDIA\DJI_0153.JPG

DCIM0MEDIA\DJI_0234.JPG

DCIM0MEDIA\DJI_0297.JPG

Uklapanjem u okolicu hotel poziva posjetitelja da u nju uroni i doživi je maksimalno jer se iz gotovo svih prostorija hotela pruža jedinstven pogled na grad. Inspiriran ovom idejom tim agencije Bruketa&Žinić&Grey kreirao je vizualni identitet koji se temelji na interakciji gosta s destinacijom.

DCIM0MEDIA\DJI_0212.JPG

Ključna točka tog koncepta putni je dnevnik kojeg zajedno s polaroid-kamerom dobiva svaki gost kako bi bio motiviran bilježiti svoje doživljaje Rovinja, jer u današnjem digitaliziranome svijetu, fizička uspomena ponovno nešto znači i na neki je način ekskluzivna. Identitet je tako u funkciji katalizatora, prenosi priče o Rovinju, a inspirira gosta na introspekciju i bilježenje vlastitih priča i doživljaja.

Na tom je tragu i meni glavnoga signature restorana Cap Aureo dizajniran poput male debele knjige sa specifično širokom trakom za označavanje stranica. One su dijelom prazne i zamjenjive, namijenjene gostima za ispisivanje i skiciranje dojmova.

I ilustratori su prilikom rada na projektu boravili neko vrijeme u Rovinju da bi zatim zabilježili to iskustvo. U suradnji sa studijem Piera Lissonija i 3LHD-om, agencija Bruketa&Žinić&Grey ovom je prilikom na suradnju pozvala istaknute hrvatske autore Hanu Tintor, Klaru Rusan, Danijela Srdareva i Marka Tadića.

Brending je diskretan i vidljiv samo tamo gdje je nužno, poput glavnog ulaza. Umjesto toga, komunikaciju nosi verbalni identitet sazdan od lokalnih priča i legendi koje su poslužile i kao inspiracija u imenovanju pojedinih segmenata hotela: Viva Eufemia, Laurel&Berry, Cap Aurea, Cissa, Bitinada, Primi Terreni. Svako ime bara, restorana i dijela interijera tako krije priču čiji su glavni akteri putnici, pomorci, sveci, tvornički radnici ili likovi iz romana, povezani s tim mjestom. Staklene stijene koje otkrivaju različite prizore Rovinja također ispisuju verbalne i auditivne asocijacije koje nenametljivo ulaze u kadar s pogledom na grad.

U skladu s konceptom, prednost su imali fizički, taktilni doživljaji, odnosno teksture, postignuti 3D tiskom, foliotiskom, slijepim tiskom i sličnim tehnikama, kao i tkanine i papiri istaknutijih taktilnih kvaliteta. Od materijala se izdvaja se drvo, prisutno u obliku drvenih cilindara u funkciji hrpta, odnosno uveza menija u hotelskim barovima. U tisku se velikim dijelom ne koriste niti boje, već su one uglavnom boje samih materijala, nijanse smeđe, sive i plave, u skladu s bojama interijera, odnosno okoliša.

Logotip je tipografski te kao i signalistika koristi tipografiju Replica, švicarskog studija Lineto. Karakteriziraju je lijepa konstrukcija s fino rezanim detaljima. U narativnom segmentu korišten je serifni font Amalia Nikole Đureka kako bi evocirao književni tekst.

Grand Hotel Park Rovinj je od magazina Wallpaper* uvršten na globalnu shortlistu najboljih urbanih hotela 2019.

Fotografije: Domagoj Kunić i Jure Živković

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. travanj 2024 05:44