'OSLOBODITE' SVOJ ŽIVOTNI PROSTOR

5 najčešćih pogrešaka u organiziranju stvari u vašem domu (i kako ih izbjeći!)

Previše stvari u prostoru mogu dovesti do nastanka nereda i kaosa!

Jeste li da postoje stvari koje potpuno nesvjesno radite kod pospremanja doma i tako doslovno sami sebe sabotirate? Umjesto da napravite reda, vi samo stvorite sve veći kaos i tako ukrug. Ne više! Pogledajte koje su to pogreške koje najčešće radimo prilikom pospremanja stana ili kuće i jednom zauvijek naučite kako ih izbjeći!

1. Ne rješavate se suvišnih stvari

Teško da ćete uvesti bilo kakav red među svoje stvari (naročito ako ih imate mnogo), a da se prije toga ne riješite onih stvari koje vam ne trebaju i više ih ne koristite. Odlučite što mislite zadržati, a sve ostalo ili bacite ili donirajte te tako napravite dobro djelo. Osim predivnog osjećaja da ste učinili nešto korisno za druge, vaš će dom izgledati urednije što je samo još jedan dodatni plus!

2. Nemate plan prije početka pospremanja

Jedna od najčešćih grešaka je i ta da počinjete s organizacijom i sortiranjem stvari bez prethodno osmišljenog plana. Ako imate previše odjeće u ormaru ili knjiga na policama, sasvim je logično da će vam njihovo pospremanje, odnosno organizacija biti jako komplicirani zadatak bez prethodne pripreme.

3. Ne usuđujete se riskirati

Ovo je jedna od najvećih grešaka, ali možemo reći i gubitaka vremena kod organizacije doma. Naime, često čuvamo neke stvari koje nam sigurno nikada neće zatrebati, sa izgovorom 'za svaki slučaj' ili 'možda mi jednom bude trebalo.' Zato vam je kod organizacije doma potrebno i malo riskiranja!

4. Rješavate se starih stvari, ali i dalje kupujete nove

Rješavanje stvari koje vam ne trebaju dobra je stvar, ali što vam sve to znači ako umjesto njih samo uporno kupujete nove? Osim što sada imate, naprimjer, noviju odjeću, svejedno se ponovno javlja problem pretrpanosti i nereda u domu.

5. Ne grupirate stvari kod pospremanja

Naime, sve one stvari koje želite sačuvati podijelite u određene grupe. Najbolji kriterij je da ih podijelite prema njihovoj sličnosti, na primjer, ako organizirate ladicu u radnom stolu, na jednu hrpu stavite olovke, na drugu ljepila i slično. Isto tako, kod organiziranja ormara, odnosno garderobe, podijelite odjeću prema bojama, namjeni i sezonama. Tako ćete ih mnogo lakše i brže pronalaziti, a to sve neće uzrokovati nastanak nereda koji je uglavnom i najveći problem kad se negdje spremamo.

Foto: Shutterstock

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. travanj 2024 18:08