KREATIVNE IDEJE

TOP SAVJETI Kako uspješno i praktično organizirati radni stol?

Pixabay

Ovi savjeti pomoći će vam da što uspješnije uredite radni stol, bilo da je riječ o uredskom stolu ili vašem radnom stolu kod kuće...

Radni stol mjesto je za kojim većina nas provodi najviše vremena u danu, bez obzira na to je li riječ o radom stolu u uredu ili pak stolu kod kuće. I upravo zato jer ih često koristimo, radni stolovi na neki način mogu biti 'odlagališta' raznih stvari – šalica kave ili čaja, bočica s vodom, računa, pribora za pisanje, reklamnih materijala... Odnosno, svega čemu možda kod radnog stola i vašeg računala baš nije mjesto. Kako bismo vam pomogli da vaš radni stol izgleda što urednije i organiziranije, donosimo vam savjete koji će vam u tome pomoći.

Foto: Instagram/@tabita_aundal

 

Postavite policu iznad radnog stola

Ako vaš radni stol nema veliku radnu površinu, zašto za držanje raznih stvarčica ne biste iskoristili policu? Možete je postaviti točno iznad radnog stola, neće vam smetati ni stvarati nered, a sve potrebne stvari bit će vam nadohvat ruke.

Foto: Pixabay

Na stolu držite samo stvari koje koristite

Neka na vašem radnom stolu budu samo one stvari koje redovito koristite. To su vjerojatno osnovne stvari poput osobnog računala, planera, mobitela, slušalice ili pribora za pisanje. Sve ostalo odmah maknite sa stola kada ga više ne koristite.

Redovito čistite radnu površinu stola

Održavanje urednosti i reda na radnom stolu podrazumijeva i redovito čišćenje površine, ali i stvari koje koristite poput ekrana na laptopu, tipkovnice ili miša. Barem nekoliko puta tjedno prebrišite stol - izgledat će ljepše, a vi ćete na urednijem stolu i produktivnije raditi.

Foto: Instagram/@anitayokota

 

Poslužite se stvarima koje već imate

Zašto staru staklenku ne biste iskoristili za držanje pribora za pisanje ili možda spajalicu kao 'organizatora' slušalica? Nikada ne trebate bacati stvari koje vam ne trebaju, možete ih iskoristiti u vrlo praktične svrhe - potrebno vam je samo malo mašte i truda.

Foto: Instagram/@teebooks

 

Stvari rasporedite po kategorijama

Imate police, ali ne znate što na njih staviti kako bi izgledale što preglednije? Stvarčice poput knjiga, suvenira ili fotografija poredajte jedne kraj drugih po policama te ih tako 'odvojite' od radnog stola gdje im nije mjesto, odnosno gdje će samo nepotrebno zauzimati mjesto.

Rasvjeta je jako važna

I na kraju, obavezno pokušajte svome uredskom prostoru, odnosno radnom stolu pružiti dovoljno prirodnog svjetla. Osim toga, ako ste više 'noćni tip' ili jednostavno više preferirate raditi nakon zalaska sunca, svakako nabavite kvalitetnu rasvjetu koja će se uklopitii u vaš interijer.

Izdvajamo

Iz drugih medija