Najveći svjetski sajam prehrambene industrije okupio 12 hrvatskih tvrtki: 'Sada imamo otvoreno cijelo EU tržište, a to je potencijal'

Ovog tjedna je dvanaest hrvatskih tvrtki u organizaciji Hrvatske gospodarske komore po sedmi put za redom predstavilo svoje proizvode na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije Anuga.
Hrvatski izlagači na sajmu Anuga 2019. , u Kolnu, Njemačka
 HGK

Sajam, koji se održao od 5. do 9. listopada u Kölnu, najveći je svjetski sajam ove vrste, a ove godine je pod motom 'Okusi budućnost – Taste the future' proslavio svojih 100 godina postojanja. Sajam je okupio 7,590 izlagača iz 106 zemalja, te preko 170.000 posjetitelja što je bila idealna prilika za predstavljanje hrvatskih prehrambenih i poljoprivrednih tvrtki.

- U Njemačku smo prošle godine izvezli poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda u vrijednosti 157 milijuna eura, a uvezli smo 457 milijuna. Takvi proizvodi čine tek 8 posto našeg ukupne robne razmjene s Njemačkom pa je potencijal za rast velik. Zato HGK kontinuirano pomaže promociju hrvatskih tvrtki iz poljoprivredno-prehrambene branše na sajmovima poput ovog - istaknuo je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

Vinkovačka tvrtka Pekar jedan je od domaćih izlagača, a njen direktor prodaje Domagoj Radić ističe da već godinama rade na kvaliteti proizvoda i budno prate zahtjeve tržišta.

- Godišnje isporučimo robu za oko 250 kupaca, od najmanjih do najvećih. Kako smo ostvarili suradnju i sa inozemstvom, naročito sa Njemačkom i Austrijom, ne čudi činjenica da smo aktivni na mnogim sajmovima diljem Europe. Puno ulažemo u marketing i promidžbu, tako da su sajmovi logičan slijed naših aktivnosti. Želimo da nas kupci i potencijalni partneri upoznaju, a također i mi želimo upoznati druge tvrtke i proširiti vidike. Sajmovi su odlična prilika za to i mi se rado odazivamo - izjavio je Radić, dodavši da su i do sada imali uspješne suradnje sklopljene baš na sajmovima.

Jedan od izlagača je bio i Varžak Med koji je na sajmu predstavio novu liniju hrvatskog premium meda pod nazivom Mediterra Hr. Direktorica Renata Varžak ga opisuje kao sinergiju prirode, čovjeka i njihovog 25-godišnjeg iskustva u proizvodnji mednih delicija.

- Smatramo da upravo kvalitetan premium proizvod kao što je Mediterra može biti iskorak prema novim tržištima jer nosi poruku hrvatske kvalitete - naglašava Varžak, uz napomenu da je ulazak Hrvatske u EU donio puno dobrog pčelarima budući da su njihovi proizvodi životinjskog porijekla prije prolazili dosta zahtjevne birokratske procedure.

- Sada imamo otvoreno cijelo EU tržište, a to je potencijal koji moramo iskoristiti. Mi kao tvrtka duži niz godina izvozimo svoje proizvode diljem Unije, ali i u BiH i Švicarsku. Anuga je sajam koji pruža odličnu priliku da potencijalnim poslovnim partnerima predstavimo svoje kapitalizirano iskustvo u pčelarskoj branši – zaključuje Vražak.

Uz Pekar i Varžak Med, na sajmu su se od hrvatskih firmi predstavili i Frozen Food International, Agro-Ore, Apimel, Čakovečki mlinovi, Hermes International, Kraš, Maraska, Mygros, Prodan Tartufi i Uje.

Ovaj je projekt financiran uz potporu Europske komisije. Ova publikacija [objava] odražava samo stajalište autora te se Europska komisija ne može smatrati odgovornom ni za kakvu upotrebu informacija sadržanih u njoj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. travanj 2024 13:06