Potpuno neočekivano

Modni svijet u šoku: Rihanna gasi svoj brend, pandemija joj je uništila poslovanje koje je postalo preskupo

Fanovi slavne pjevačice se već neko vrijeme pitaju zašto Fenty još od 1. veljače ne objavljuje ništa na svom Instagram profilu - sada je jasno i zašto.

Nakon što je prije nešto manje od dvije godine u suradnji s modnim koncernom Luis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), koji u portfelju ima renomirane kuće poput Diora, Luis Vuittona, Givenchyja i Sephore, pokrenula modnu kuću Fenty, glazbenica Rihanna odlučila je istu zatvoriti.

Luksuzni konglomerat obvezao se podržati Fenty Beauty i Fenty Skin te podržati uspješnu liniju donjeg rublja poslovne žene Savage X Fenty, uz pomoć privatnog kapitalnog diva L Catterton, no Fenty Fashion sada ide "pod ključ".

Čitajte i: Rihanna svojim brendom mijenja modnu povijest: 'Jedino pravilo jest da pravila nema'

"LVMH i Rihanna potvrđuju svoju ambiciju da se koncentriraju na rast i dugoročni razvoj Fenty ekosustava, koncentrirajući se na kozmetiku, njegu kože i donje rublje", stoji u službenoj izjavi za WWD.

Iako je njezin ready-to-wear modni brend imao potencijal, Rihanna će ga staviti na čekanje dok ne dođu neka bolja vremena. Za sve je kriva, čini se, pandemija koja je Rihannu udaljila od Fenty ateljea u Parizu i talijanskih proizvodnih i prodajnih mjesta koja su vitalna za njezin maloprodajni model izravne potrošnje.

Za Rihannu, koja je jednom izjavila da zna što je ušlo u izradu svakog pojedinog komada i "ako ona ne može nositi svoje stvari, to jednostavno neće uspjeti", ovo "odvajanje" tijekom razdoblja inkubacije za nju se pokazalo preskupim. Ipak, nadajmo se da Rihanna neće tako lako pustiti uspjeh zbog kojeg se upisala u povijest kao prva ženska osnivačica modnog brenda i prva crnkinja koja će voditi modnu kuću u okrilju LVMH-a.

Čitajte i: Njezino veličanstvo - Rihanna! Pokorila je svijet glazbe, a sada prijeti kozmetičkim divovima

Usred pokretanja brenda rekla je da on nije namijenjen samo jednom tipu žena jer mnoge žene, baš poput nje, imaju nekoliko lica. Kolekcije nije predstavljala na revijama, već ih je jednom mjesečno lansirala na Fenty web stranici.

Za ovaj model distribucije Rihanna se odlučila iz vrlo jednostavnog razloga: "Zato što sam milenijalac. Znate, ljudi uvijek žele ono što još ne mogu pronaći online. A ja kao potrošač mrzim čekati šest mjeseci na nešto što sam vidjela na modnoj pisti. Ako moram čekati toliko vremena na nešto što mi se svidjelo na prvu, pitam se, hoće li mi se kasnije još uvijek sviđati?", objasnila je pjevačica.

Linker
24. travanj 2024 18:01