Press
Kreativna zona

Jezik hrvatskog dizajna: Upoznajmo tri kreativke iza tri domaća brenda koje nas inspiriraju svojim radovima

Hrvatska kreativna scena iz godine u godinu je bogatija za neko novo ime. U magazinu Gloria In donosimo priču o tri kreativke koje su nas oduševile svojim dizajnom sa snažnom porukom.

Hrvatski kreativci svojim radovima šalju poruke koje bude optimizam i motiviraju nas da budemo bolji. Ovo su priče iza brendova koji privlače pažnju maštovitošću.

DIJANA VOJAK POKIĆ

Priče za laku noć na jastucima studija Maliq

IGOR PAVLOVIĆ

Pomno odabrani citati na jastučnicama brenda Dijane Vojak Pokić svidjet će se svim generacijama.

Brend Maliq, nastao krajem prošle godine, ideja je dizajnerice tekstila Dijane Vojak Pokić (30) iz Nove Gradiške na čijim su jastučnicama otisnuti pejzažni motivi njene Slavonije te priče književnice Ivane Brlić Mažuranić. Među njima je i Šuma Striborova, uz koju su odrastale brojne generacije. U ponudi su i tekstovi Darije Šćukanec - sa snažnom socijalnom porukom, ali i priče koje i roditeljima i klincima pružaju mir prije sna. Sve jastučnice Dijane Vojak Pokić izrađene su od kvalitetnog belgijskog lana, tekstovi na njima su na hrvatskom i engleskom jezik.

Igor Pavlović

Sve proizvode Maliq možete nabaviti na web shopu studio-maliq.com


MARINA PERIĆ

Dobro došli u svijet jadranskih riba na torbama brenda Štraca

VERA GREINER

Ljetni hit Marine Perić su predimenzionirane torbe za plažu i shopping izrađene od pamučne jute.

Na Zagrepčanku Marinu Perić (41) snažan su utjecaj ostavili ljetni dani u djetinjstvu provedeni na Korčuli pa natpisi i ilustracije na predmetima njene marke Štraca T-Shirt često opisuju atmosferu tog dalmatinskog otoka. Marina već godinama živi i radi u Švicarskoj, kao vlasnica agencije koja pomaže razvoju malih brendova te crta digitalne ilustracije koje kasnije koristi na odjevnim predmetima svog brenda. Brend je prepoznatljiv po duhovitim natpisima, a svi njeni proizvodi - majice, haljine, trenirke... - izrađeni su od vrhunskih prirodnih materijala. No, najveći ljetni hit su velike torbe za plažu od pamučne jute s porukama Uvik kontra i Slana riba.

LAURA KVARTUČ | MIHAELA VARGAŠEVIĆ

Proizvodi su dostupni na web shopu uvik-kontra.com


ŽELJANA PIRIĆ

Baština za nove generacije brenda Beside

STUDIO 17

Željana Pirić natpisima na majicama i posterima opisuje osjećaje, raspoloženje, budi nostalgiju...

Iza brenda čiji natpisi na posterima i majicama šalju poruku o tome odakle dolazite i kako se trenutačno osjećate - i to obično na jednom od hrvatskih narječja - stoji ekonomistica i grafička dizajnerica Željana Pirić (35). Splićanka sa zagrebačkom adresom u ovu se avanturu upustila prije godinu dana i otada uživa u igri slova i riječi, koje bude uspomene, ali njeguju hrvatsku baštinu. A premda su, kad je osmislila ideju, neki komentirali “tko bi kupio poster s riječju poput barakokula (marelica)?”, ubrzo joj se javila gospođa koju baš barakokula podsjeća na djeda i naručila je poster s tim natpisom u najvećoj dimenziji. Posteri koji bude uspomene kroz jednu riječ izrađeni su od sjajnog kvalitetnog papira, a majice od organskog i Supima pamuka.

BESIDE STUDIO (1) | STUDIO 17

Sve informacije o proizvodima mogu se dobiti putem Instagram i Facebook profila beside.dizajn te kupiti u trgovini Male stvari.


ČITAJTE I:

Za velike i male šminkerice: Domaća kreativka ovoga je puta inspiraciju pronašla u cvijeću

Luksuz dostojan Oskara: Zavirite u stan Susan Sarandon, a imate li milijune viška možete ga i kupiti

Obožavaju je Zrinka Cvitešić i Iva Mihalić! Ova dizajnerica u samo 13 kvadrata stvara kreativna čuda

Inovacija mame i kćeri! Na ovim antialergijskim prostirkama mogu spavati klinci i kućni ljubimci

Unikatni bodovi profinjenosti: Ekološke i elegantne torbice koje će vas oduševiti

Linker
30. ožujak 2024 14:25