MENADŽER TJEDNA

MIRKO MRAKUŽIĆ (dm) Njegov najbolji saveznik je 'značka' najboljeg poslodavca

Mirko Mrakužić
 Davor Pongračić / HANZA MEDIA

Što je postigao?

Još jedno istraživanje istaknulo je trgovački lanac dm-drogerie markt kao najpoželjnijeg poslodavca u Hrvatskoj. Naime, u anketi o poslodavcu prvog izbora na portalu moj-posao.hr, u kojoj je sudjelovalo 17.000 ispitanika, dm je zauzeo uvjerljivo prvo mjesto s čak 12,2 posto glasova. Dugi najpoželjniji poslodavac Lidl osvojio je 3,5 posto glasova.

Zašto je to važno?

Zato što pokazuje kako je dm uspio postići visoku prepoznatljivost kao kompanija s dobrim uvjetima rada. Drugim riječima, snaga dm-ova brenda jednim je dijelom svakako posljedica i ovog imidža dobrog poslodavca. To potvrđuje i anketa koju je za njih proveo Ipsos, prema kojoj se 70 posto ispitanika slaže da se dm “najviše brine za djelatnike”. Ovakva percepcija će im biti posebno važna s obzirom na ulaganja konkurencije: i Müller, koji je nedavno preuzeo Kozmo, i Bipa intenzivno ulažu u širenje trgovačke mreže.

Kako posluje?

U protekloj poslovnoj godini 2015./2016. dm je ostvario 1,99 milijuna kuna prometa, 1,4 posto više nego u prethodnoj godini. Prosječna neto plaća zaposlenih u dm-u – što je najprivlačniji dio dm-ova imidža kao dobrog poslodavca – iznosila je nešto više od 8850 kuna.

Što će učiniti u budućnosti?

Tijekom poslovne godine 2016./2017. dm planira uložiti 97 milijuna kuna u modernizaciju 50 trgovina, širenje logističkog centra te razvoj asortimana. Usporedbe radi, u protekloj poslovnoj godini dm je uložio 58 milijuna kuna u modernizaciju 26 trgovina, a u protekla dva desetljeća, koliko posluju u Hrvatskoj, uložili su 827 milijuna kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. travanj 2024 12:43