MENADŽER TJEDNA

SVJETLAN STANIĆ Krenuo u osvajanje Saudijske Arabije i Katara s desetak milijuna litara Juicy sokova

Svjetlan Stanić
 Jakov Prkić / HANZA MEDIA

Što je postigao?

Stanić Beverages Hrvatska predstavio je brend Juicy na sajmu Gulfood u Dubaiju, koji okuplja pet tisuća izlagača iz cijelog svijeta te privlači gotovo stotinu tisuća posjetitelja u Dubai World Trade Center. Sokovi Juicy već su prisutni na bliskoistočnom tržištu i to prvenstveno u HoReCa kanalu, a od ove godine očekuju snažniji rast u maloprodaji, zahvaljujući suradnji s maloprodajnim lancima Geant i Panda koji zauzimaju čak 20 posto tržišta Saudijske Arabije.

Zašto je to važno?

Izlazak na nova tržišta ključan je za rast poslovanja domaćih kompanija, regija Bliskog istoga i sjeverne Afrike je „lukrativno tržište s vrlo velikom potrošnjom soka po stanovniku, a jedan od razloga za to je i taj što alkoholna pića nisu gotovo uopće prisutna u maloprodaji“, kako je objasnio je Svjetlan Stanić, vlasnik Stanić Grupe i predsjednik Uprave Stanić Beverages Hrvatska.

Kako posluje?

Stanić Beverages u 2015., posljednjoj godini za koju su dostupni podaci, ostvario je 178,5 milijuna kuna ukupnog prihoda i 3,15 milijuna kuna neto gubitka. Brend Juicy je u sastavu Stanić Grupe od 2013. godine kada su ga kupili od Agrokora za 45 milijuna eura.

Što će učiniti u budućnosti?

Stanić Beverages je trenutačno prisutan na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata i u fazi su registracije proizvoda za tržište Katara i Saudijske Arabije, ali cilj im je osvojiti cijelu regiju i s tih tržišta u srednjem roku dosegnuti ciljani godišnji izvoz od deset milijuna litara.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 05:11