Što je postigao?
Stanić Beverages, tvrtka u sastavu Stanić grupe, snažnim prodorom u Ujedinjene Arapske Emirate ojačala je svoj položaj na arapskom poluotoku. Presudan korak u razvoju grupe dogodio se prije četiri godine, kad su od Ivice Todorića za 45 milijuna eura kupili brend voćnih sokova Juicy. Godinu dana kasnije ušli su na tržište Emirata i u samo dvije godine postali su kraljevski dobavljač vodećih restorana i klubova u Emiratima, gdje je konzumacija alkohola ograničena na hotelske barove za strane posjetitelje.
Zašto je to važno?
Svjetlan Stanić, vlasnik i direktor grupe, kaže da kompanija već dvije godine intenzivno radi na osnaživanju pozicije branda Juicy u MENA regiji (Srednji istok i sjeverna Afrika) te da su značajnom prisutnošću na tamošnjem tržištu pića zaslužni i za ”općenito jačanje imidža hrvatskih tvrtki”. Kako bi određeni proizvod na novom tržištu postao brend, kaže Stanić, vrlo je važno brendirati i zemlju iz koje brend dolazi.
Kako posluje?
Brend Juicy, koji je obiteljska tvrtka braće Stanić prije četiri godine kupila od Ivice Todorića za 45 mil. eura, prisutan je u UAE od 2015., a dvije godine nakon ulaska na to tržište prodaja je skočila tri i pol puta. Ukupan izvoz Stanić Beveragesa u zemlje MENA regije, konkretno u UAE, Saudijsku Arabiju, Oman i Katar, lani je porastao devet puta u odnosu na godinu prije. Stanić Grupa, u čijem sklopu posluje, prema rezultatima Poslovne Hrvatske 2016. godinu završila je s četiri milijuna neto dobiti što ja bio rast od 24,7 posto. U istom razdoblju Stanić Beverages, koji su još u primarnom investicijskom razdoblju, smanjili su knjigovodstveni minus na 919 tisuća kuna, uz snažan rast od 70,8 posto.
Što će učiniti u budućnosti?
Od početka ovog mjeseca Juicy je arapskim potrošačima dostupan i u vodećem maloprodajnom lancu Carefoure u Dubaiju. Planiraju dalje agresivno širenje u regiji.