DRUŠTVENE MREŽE I KAMPANJA

JUTARNJI ANALIZIRA DRUŠTVENE MREŽE FAVORITA NA IZBORIMA OD POČETKA KAMPANJE Škoro prestigao Kolindu na Facebooku!

    AUTOR:
    • Matej Mikašinović Komšo

  • OBJAVLJENO:
  • 20.12.2019. u 14:43

Robert Fajt / Matija Djanješić / Mrako Todorov / Hanza Media

Kolinda Grabar Kitarović, Miroslav Škoro, Zoran Milanović, Mislav Kolakušić

 

Političke kampanje se u današnje vrijeme ne odvijaju samo u tradicionalnom smislu, kroz organiziranje skupova, putovanja diljem države ili kroz intervjue i sučeljavanja. Naime, sve se više vode i na digitalnim mrežama gdje kandidati imaju mogućnost direktnog i bržeg stupanja u kontakt sa svojim biračima u cijeloj državi. Dokaz tome je da Miroslav Škoro posljednje sate kampanje prije predizborne šutnje provodi uživo se obraćajući svojim pratiteljima na njegovoj službenoj Facebook stranici, gdje direktno odgovara na sva njihova pitanja.

Stoga, u svrhu uključivanja u digitalne sfere prilikom praćenja predsjedničkih izbora, Jutarnji list uživo prati, iz dana u dan, digitalne kampanje četvero vodećih kandidata – Kolinde Grabar-Kitarović, Zorana Milanovića, Miroslava Škore i Mislava Kolakušića. Iz njihovih službenih objava, komentara pratitelja pod tim objavama te objavama simpatizera u neslužbenim grupama podrške, prikupljamo ključne i zanimljive podatke, koje dnevno prezentiramo našim čitateljima, kako bi mogli pobliže proučiti razvoj njihovih digitalnih kampanja te moguće promjene digitalnih trendova.

Nakon dužeg perioda praćenja vodećih kandidata, iz skupljenih podataka je moguće zaključiti kako su se njihove digitalne kampanje u pojedinim segmentima promijenile, dok su u drugima pak ostale iste.

Tako je Kolinda Grabar-Kitarović po aktivnostima i dalje "najuspješniji" kandidat na Instagramu i Twitteru i dalje je najaktivnija. Unatoč tome, njene grupe podrške nastavljaju stagnirati u pogledu objava i rasta, dok broj pratitelja njene službene Facebook stranice nastavlja padati. S druge strane je Zoran Milanović postao mnogo aktivniji na svim društvenim mrežama. No, svejedno još uvijek bilježi najmanju aktivnost pratitelja.

Najveća promjena se može vidjeti kod Miroslava Škore, koji je prestigao Grabar-Kitarović na Facebooku, postavši najpopularniji kandidat po broju likeova, shareova i komentara pod njegovim objavama. Uz to, na Instagramu je prestigao i Zorana Milanovića, unatoč svojoj slabijoj aktivnosti na obje društvene mreže. Također, bilježi najveći rast pratitelja na svojim službenim stranicama, ali i u neslužbenim grupama podrške.

Mislav Kolakušić je slabije aktivan posljednjih dana, no njegovi simpatizeri zato ostaju izrazito aktivni te održavaju svoj status najmnogobrojnije skupine podržavatelja.

U nastavku pogledajte podatke koje smo do sada prikupili i obradili. Podatke svakodnevno ažuriramo kako biste mogli vidjeti trenutnu aktivnost vodećih kandidata na društvenim mrežama.

 

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo