PRIKUPLJAMO KLJUČNE PODATKE

VELIKA ANALIZA DRUŠTVENIH MREŽA PREDSJEDNIČKIH KANDIDATA Tko ima više članova, tko je sakupio više likeova, koliko objavljuju, koliko troše...

 
Kolinda Grabar-Kitarović i Zoran Milanović
 Robert Fajt, Ivan Peric / CROPIX

Političke kampanje se u današnje vrijeme ne odvijaju samo u tradicionalnom smislu, kroz organiziranje skupova, putovanja diljem države ili kroz intervjue i sučeljavanja. Naime, sve se više vode i na digitalnim mrežama gdje kandidati imaju mogućnost direktnog i bržeg stupanja u kontakt sa svojim biračima u cijeloj državi.

Stoga, u svrhu uključivanja u digitalne sfere prilikom praćenja predsjedničkih izbora, Jutarnji list uživo prati, iz dana u dan, digitalne kampanje preostalih dvoje kandidata – Kolinde Grabar-Kitarović i Zorana Milanovića. Iz njihovih službenih objava, komentara pratitelja pod tim objavama te objavama simpatizera u neslužbenim grupama podrške, prikupljamo ključne i zanimljive podatke, koje dnevno prezentiramo našim čitateljima, kako bi mogli pobliže proučiti razvoj njihovih digitalnih kampanja te moguće promjene digitalnih trendova.

Nakon pauze zbog Božićnih blagdana, Kolinda Grabar-Kitarović i Zoran Milanović se vraćaju svojim digitalnim kampanjama. Iz dosadašnjih prikupljenih podataka je moguće zaključiti kako Grabar-Kitarović još uvijek nije u potpunosti pokrenula svoju digitalnu kampanju, objavljujući manji broj objava po danu nego inače. Njezine službene stranice još uvijek zabilježujući kontinuirani pad pratitelja. Neslužbene grupe podrške Grabar-Kitarović su također uspavane, jer ih karakterizira pad ukupnog broja dnevnih i mjesečnih objava, kao i broja novih članova. Međutim, kada je u pitanju ukupni trošak reklama na Facebooku i Instagramu, Grabar-Kitarović se skoro približila Milanoviću – razlika je svedena na 4000 eura.

Zoran Milanović pak svoju digitalnu kampanju nastavlja provoditi ozbiljnije i snažnije, bilježeći povećanje broja dnevnih objava. Pritom su, nakon prvog kruga izbora, njegove službene stranice počele naglo rasti, povećavajući broj novih pratitelja, ali i broj likeova, shareova i komentara pod službenim objavama. Time se Milanović po likeovima, shareovima i komentarima na Facebooku sve više približava Grabar-Kitarović. Njegove grupe podrške prate sličan razvoj, bilježeći povećanje dnevnih i mjesečnih objava te broja pratitelja.

U nastavku pogledajte podatke koje smo do sada prikupili i obradili. Podatke svakodnevno ažuriramo kako biste mogli vidjeti trenutnu aktivnost vodećih kandidata na društvenim mrežama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 04:44