BORBA ZA ZLATNU MOTORKU

WARHOL KAO ZAČETNIK Trash Film Festival prikazuje 51 film iz 11 zemalja, uz jedno iznenađenje

Facebook / Trash Film Festival
Zlatne motorke, nagrade Trash Film Festivala, dijelit će se za najbolji SF, horror i akcijski film, a jednu će tradicionalno dodijeliti i festivalska publika. Ove godine nema filma u kategoriji borilačkih

VARAŽDIN - Ovogodišnji 11. Trash film festival u Varaždinu održavat će se od 7. do 10. rujna, a bit će prikazan 51 amaterski, niskobudžetni film iz 11 zemalja Europe i obje Amerike, najavili su u petak organizatori festivala iz Udruge Trash.

Svi filmovi, iz Hrvatske, Srbije, Italije, Njemačke, Francuske, Belgije, Španjolske, Portugala, SAD-a, Meksika i Argentine, bit će prikazani u varaždinskom kinu Galerija u četvrtak i petak u terminu od 17 do 22 sata te u subotu od 15 do 18 sati. Organizatori su zadovoljni pristiglim filmovima, no iznenadilo ih je što su ostali bez jedne kategorije.

Svjetska premijera Bore Leeja

"Ove godine nemamo film u kategoriji borilačkih. Očito je toliko borbe oko nas da su ljudi odustali od snimanja borilačkih filmova. Nismo čak niti uspjeli iz akcijskih filmova izvući koji borilački. Zato dijelimo jednu Zlatnu motorku manje“, rekao je direktor festivala Slobodan Runjak. Borilačkog filma će ipak biti jer će u Varaždinu u petak biti svjetska premijera novog filma legendarnog Bore Leeja "Novčanik".

Znanstvenik u žiriju

Zlatne motorke, nagrade Trash Film Festivala, dijelit će se za najbolji SF, horror i akcijski film, a jednu će tradicionalno dodijeliti i festivalska publika. O najboljim filmovima odlučivat će stručni žiri u kojem su ove godine kazališni, televizijski i filmski glumci Alen Liverić i Željko Vukmirica te znanstvenik, etnolog i kulturni antropolog Tomislav Pletenac.

Irena Škorić i Anđa na tribini o pornografiji

U popratnom programu u četvrtak će se održati javna tribina "Pornografija – Trash ili umjetnost" na kojoj će sudjelovati redateljica prvog hrvatskog erotskog filma od osamostaljenja "7sex7" Irena Škorić, erotski pjesnik Emir Ilijaš i najeksponiraniji hrvatski transvestit Bruno Tomašić Anđa. Uslijedit će kviz Kvizna situacija s voditeljem Marijom Kovačem.

U koncertnom programu u srijedu nastupaju varaždinski rock bend Faraday, Plesna skupina Four, Anđa iz Malnarovog Nightmare Stagea te festivalski bend Fakin Lajsne, u četvrtak zagrebački bend Kaj ve? Tribute to Nick Cave s obradom njegovih pjesama na kajkavskom, a u petak varaždinski bend WiFly te zagrebački bend Radio Clash – Tribute to The Clash. Subota, posljednji dan festivala, rezervirana je ponovno za festivalski bend Fakin Lajsne te Bijelo Dugme Real Tribute Band iz Beograda.

Ovogodišnji Trash posvećen je glamouru 70-ih, burnom razdoblju u kojem je Andy Warhol, ističu organizatori, bio začetnik trash kulture.

25. travanj 2024 18:25