ZAC BROWN BAND

Neukusno oplesnjavanje jedne od najpopularnijih country grupa

Wikimedia/Sgt. 1st Class Chuck Burden, U.S. Army

 

Koliko su Zac Brown Band popularni u Americi, govori i podatak da su na posljednjoj turneji svirali na čak četrnaest bejzbolskih stadiona, predgrupa su im bili i OneRepublic, zarade im se po koncertu kreću od pola do dva milijuna dolara po nastupu, a gotovo sve albume dogurali su do vrha američke top liste.

Na “The Owl” surađuju i s američkim DJ-em Skrillexom te švedskim dance-pop mogulom Maxom Martinom, autorom hitova za Taylor Swift, Arianu Grande, Pink, Britney Spears i druge pjevačice, a tu je i još nekoliko producenata zbog čega je šesto izdanje Zac Brown Banda ustrojeno poput suvremenih R&B albuma.

 

Nažalost, estetski dojam ovakvog oplesnjavanja countryja je slabiji od onog s prethodnog albuma “Welcome Home” u produkciji Davea Cobba, no Zac Brown Band nikada i nisu bili “špica” country glazbe, osim u komercijalnom smislu. Sada se doimaju poput novog boy banda, a to je smiješno i nepotrebno jer para imaju k’o pljeve, a country-rock bi im bolje pristajao.

Više na Jutarnjem...


Tagovi

Izdvajamo