AUTOR 'KAUBOJA'

KAZALIŠNA KRITIKA TOMISLAVA ČADEŽA Nova predstava ‘Nas dva i ja’ dosad je najtužniji Anočićev rad

Osnovni ton predstave, pa i scenografija, neodoljivo podsjećaju na crtić "Profesor Baltazar", samo to je ovdje jedna neobična epizoda produljena na sat i pol i odviše je groteskna i mračna da bi je gledala djeca
Osnovni ton predstave, pa i scenografija, neodoljivo podsjećaju na crtić "Profesor Baltazar", samo to je ovdje jedna neobična epizoda produljena na sat i pol i odviše je groteskna i mračna da bi je gledala djeca

Nova predstava Saše Anočića “Nas dva i ja” dosad je najtužniji njegov rad. A svi dosadašnji radovi ovoga glumca i redatelja, rođenoga 1968. u Osijeku, koje uzimam u obzir temeljili su se upravo na tuzi.

Anočić je i ovdje pjesnik malih ljudi, djece i sirotinje, a kontrapunkt sentimentalnosti daju njegov crni humor, infantilna brutalnost i jedna grubo doslovna kritika takozvane političke korektnosti. Ona nije potrebna dobrom čovjeku, a još manje dobroj umjetnosti.

Anočić se vratio komornom izričaju, kao u predstavi “To samo bog zna” iz 2004. Ondje troje, ovdje četvero glumaca iznose svijet djetinjstva i svijet što raste kao iza ogledala, gdje odrasli djeluju kao automati i umiru kao automati.

Tu temu odraslih koji se ne mogu snaći u svijetu osim da se u njemu izvijaju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 17:03