Ibsenov Peer Gynt u režiji Norvežanina Erika Ulfsbyja (r. 1970.) i pomalo neugođenom prijevodu Miše Grundlera, prošaranom nepravim i nategnutim rimama, te produkciji Drame zagrebačkog HNK izniman je kazališni događaj. Veoma rijetko imamo u nas prilike gledati ovako sofisticiranu režiju, ovako raznovrstan mizanscen, ovako duboku promišljenost volumena scenskog umrežena s ovaj put raskošnom glazbenom pričom Mitje Smrekara Vrhovnika, napučenom sporim taktovima, teškim dobama, a melodičnom i sugestivnom, koja unosi svojevrsnu “daljinu” u inače izvanredno scenografsko rješenje prostora za igru.
Scenograf Arne Nøst dosjetio se čarolije sofisticirane a koja stoji minimalno novca a maksimalno pameti, discipline i bistrine. Na kotačićima klize dva četvrtkruga, spojiva u pol...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....