S INSTAGRAMA U TEATAR

PREDSTAVA MIRE ČABRAJE KOJA BI MOGLA OBORITI REKORDE GLEDANOSTI 'Dovodim na scenu influencere s tri milijuna pratitelja na društvenim mrežama'

    AUTOR:
    • Tena Šarčević

  • OBJAVLJENO:
  • 14.03.2019. u 16:13

Zagreb, 130219.
Varsavska 3.
Miro Cebraja, glumac i autor predstave za mlade koja ce se prikazivati u KD Lisinski.
Foto: Darko Tomas / CROPIX
Darko Tomas / CROPIX

Miro Čabraja

 

Profesori s Akademije će me itekako koriti zbog ovoga, ali prije početka svoje kazališne predstave publiku ću upozoriti da tijekom cijelog showa slobodno smiju koristiti svoje mobitele i cijeli sadržaj postavljati na društvene mreže, počinje 24-godišnji glumac Miro Čabraja priču o svojem najnovijem projektu “MC Show”, koji će premijernu izvedbu imati 19. ožujka u Maloj dvorani Lisinskog, a kojeg postavlja u suradnji s Balkan Tube Festom.

“MC Show”, naime, nije uobičajena kazališna predstava za tinejdžere. Ona se, kao što joj i ime kaže, kreće po granici između predstave i showa, testirajući značenje kazališta za nove generacije. Miro je, zapravo, jedini profesionalni glumac u predstavi i jedini koji se u njoj pojavljuje baš svaki put. U svakoj “epizodi” scenarij će se mijenjati, a pozornicu će s Mirom dijeliti još nekoliko protagonista - youtuberi, Instagram influenceri, pjevači, glumci i drugi zabavljači popularni kod današnjih klinaca, koji na mrežama zajedno broje Svi oni na svim platformama ukupno imaju oko tri milijuna i 163 tisuće followera a pojedinačno ih imaju na stotine tisuća.

Interaktivni show

- Predstava je osmišljena kao šetnja kroz kućanstvo. Ja ću biti u ulozi voditelja, odnosno domaćina koji provodi goste kroz cijelu kuću i s njima proživljava razne izazove, igre i priče, propitkuje ih, zadirkuje i intrigira. Svaka prostorija ima svoje čari. U dnevnom boravku najčešće se razgovara, trača, komentira i gleda TV pa ćemo u njemu to raditi i s našim gostima. U kuhinji se kuha, začinjava. Kod nas će biti papreno, s izazovima i intrigantnim pitanjima. U kupaonici se brinemo za higijenu, ali i iza zastora za tuš otkrivamo svoje skrivene talente. Tu će gosti izvoditi svoje stare ili nove pjesme, raditi glumačke skečeve ili se snalaziti u nekim sasvim novim zadacima. Imat ćemo i prostoriju koja funkcionira kao svojevrsna ispovjedaonica pa će u njoj naši influenceri otkriti tajne kojih nema na Instagramu - objašnjava nam Miro koncept predstave te dodaje da je, smišljajući sadržaj, sebi dao priliku da iz prostorije u prostoriju utjelovi drugi lik.

Lea Stanković / INSTAGRAM

Lea Stanković: Na premijeri će gostovati i Lea Stanković. Ona na YouTubeu ima tek nešto manje od 465 tisuća followera, a na Instagramu ih broji 408 tisuća

 

- Predstava će biti intenzivno interaktivna, fanovi mojih gostiju dobit će priliku u sat i pol showa kroz razne igre i izazove direktno se družiti sa svojim uzorima. Gosti će plesati, pjevati i glumiti, biti sve ono što jesu i nisu. Bacat ćemo ih u vatru stavljajući ih u uloge drugih zanimanja i stvari koje nikada nisu radili. Influenceri će biti jedan na jedan sa svojim fanovima. S obzirom na to da je riječ o ljudima koji su povezani s društvenim mrežama, nagovorit ćemo ih i da nam daju neku pozadinsku priču o tome. Bit će tu savjeta kako se ponašati na društvenim mrežama i kako kupiti followere. Uostalom, i mi odrasli smo bili djeca i imali ljude kojima se divimo. Meni su to bile Spice Girls, a novim generacijama su to zvijezde društvenih mreža - smije se Miro pa dodaje kako će se pobrinuti da predstava ne bude “lakrdijaška”, nego da ima smislenu priču, a istodobno bude raznolika, zanimljiva, ali i dovoljno provokativna, s obzirom na to da su ciljana publika mlađi tinejdžeri.

- Vjerujem da ću uspjeti postići ravnotežu tako da bude intrige, ali da ne prijeđem granicu neukusa. Mislim da se sve može prikazati na zanimljiv i zabavan, a istodobno zanimljiv način - objašnjava Čabraja.

Neobičan format

“MC show” zapravo je kratica od “Miro Čabraja Show”. - ‘Em Si’ zvuči bolje od ‘Em Či’ - tumači Čabraja koji potpuno samostalno stoji iza ovog projekta. Dodaje kako mu je, iako se na kraju odlučio za kazalište, prva zamisao bila razviti televizijsku emisiju pa je njegova predstava na taj način dobila ovaj za teatar prilično neobičan format.

Nika Ilčić / INSTAGRAM

Nika Ilčić: Na premijeri će biti zvijezda YouTubea Nika Ilčić koju na toj platformi prati gotovo 450 tisuća ljudi, dok na Instagramu ima 185 tisuća followera

 

- Put do malih ekrana prilično je kompleksan, pa sam čak bio razmišljao i da projekt lansiram na YouTube, ali sam shvatio da se kao pojedinac najbolje snalazim u kazalištu kao mediju te da na taj način mogu djelovati puno jednostavnije nego što bih mogao da sam uključen u cijelu mašineriju televizije - objašnjava nam.

Na taj je način njegov projekt dobio novu dimenziju. - Želim vratiti mlade u kazalište, ali na drugačiji, njihov način, u kojem su društvene mreže dio predstave. Svi su pozvani da dijele sadržaj na svojim mrežama pod hashtagom #mcshow. Želim dati djeci osjećaj da zapravo gledaju TV show na pozornici, da se osjećaju kao na snimanju, na setu. Nakon kraja predstave uploadat ćemo je na naš YouTube kanal tako da će je moći popratiti i oni koji nisu mogli doći - rekao nam je Čabraja. - Treba osluškivati publiku. Statistika kaže da su ljudi stariji od 50 godina najbrojniji korisnici Facebooka dok mi mlađi haramo Instagramom - kaže Miro Čabraja koji nakon premijerne izvedbe u Zagrebu planira turneju najprije po drugim većim hrvatskim, a onda i regionalnim gradovima.

Andrija Jović / INSTAGRAM

Andrija Jović: Treća zvijezda premijere bit će Andrija Jović, kojeg na YouTubeu prati 433 tisuće pretplatnika, a na Instagramu njih 302 tisuće

 

Cijeli projekt zvuči prilično ambiciozno za tek nedavno diplomiranog glumca, ali, unatoč godinama, Čabraji ne nedostaje iskustva. Njegova produkcijska tvrtka La La Land baš ovih dana slavi treći rođendan, a “MC Show” je šesta predstava koju je osmislio, ovaj put u suradnji s mladom dramaturginjom Doroteom Šušak.

Rad s Potočnjakom

- Dosad sam radio za mlađu publiku, onu do 12 godina. Sve su predstave bile za djecu, što se u mojem slučaju pokazalo kao odličan put za stasanje. I glumački i scenaristički i redateljski. Ipak, kazalište za djecu nije toliko jednostavno koliko ljudi misle ako se odlučiš baviti stvarima na kvalitetan način. Kazalište nije samo zabava, ono mora propitkivati društvo i njegove vrijednosti. Inzistiram na takvom pristupu pa je sve moje produkcije “pečatirala” psihologinja Antonija Ćosić koja mi savjetuje kako nešto prezentirati djeci - napomenuo je glumac.

Anna Lazarević / INSTAGRAM

Anna Lazarević: YouTube profil Anne Lazarević broji 415 tisuća pretplatnika, a Instagram 320 tisuća

 

Njegova predstava “Ti i ja znanstvenika dva” već je dobila i svoju srpsku inačicu “Ti i ja naučnika dva”, a u “Djedu i Karlu” pozornicu dijeli sa Žarkom Potočnjakom.

- On je glumac i osoba koja je pravi uzor. Ima 73 godine i još je aktivan na sceni, redovito igramo predstavu. Kada dođemo u vrtić ili školu, tete i učiteljice su zaluđene. Gledaš ga na sceni i upijaš - govori.

Iako mu njegovo kazalište, za koje se nada da će uskoro dobiti i vlastiti prostor, oduzima najviše vremena, povremeno radi i na drugim projektima pa je nedavno ostvario i manju ulogu u seriji “Na granici”.

- Kolega se bio razbolio pa me agentica zvala da ‘uskočim’. Upravo sam se bio vratio s Tajlanda kamo sam mlađeg brata odveo za njegov 18. rođendan. Agentica se uspaničarila da sam previše crn pa sam morao opaliti selfie da me vidi. Naravno da sam stavio filter - smije se Miro. - Bilo je to tek nekoliko dana snimanja, ali definitivno vrijedno iskustvo. Tamo je jaka garda starijih glumaca, ali i mnoštvo mladih pa je fascinantno doći i vidjeti kako funkcionira tako veliki set - kaže.

Osim glumačka, Miro je također i sam Instagram zvijezda. U posljednje vrijeme njegov profil gori zahvaljujući urnebesnim videima na kojima imitira Miljanu Kulić, natjecateljicu u realityju “Zadruga”.

Najbolji ortaci / INSTAGRAM

Najbolji ortaci: Duo Najbolji ortaci je blizu 165 tisuća pratitelja na YouTubeu, a na Instagramu ih imaju 20-ak tisuća

 


Besplatno se prijavite na portala Jutarnji.hr

Izdvajamo