LIVIJA PANDUR

SLOVENSKA REDATELJICA LIVIJA PANDUR U DUBROVNIKU POSTAVILA 'ALKESTIDU' Dirljiv oproštaj s bratom u predstavi o ljudskom doživljaju smrti

 Tonči Plazibat/aljosarebolj.com
Euripidov komad u adaptaciji Lade Kaštelan kojim je dubrovačko Kazalište Marina Držića otvorilo novu sezonu, prva je velika režija dugogodišnje dramaturginje Tomaža Pandura
Euripidov komad u adaptaciji Lade Kaštelan kojim je dubrovačko Kazalište Marina Držića otvorilo novu sezonu, prva je velika režija dugogodišnje dramaturginje Tomaža Pandura

Lada Kaštelan isplela je iz tkanja Euripidove “Alkestide” suvremenu priču o ljudskom doživljaju smrti, jednu zapravo tihu pohvalu ateizmu, jednu nježnu priču o neshvatljivom, jednu, na koncu, ljubavnu priču o dubljem trajanju žena u svijetu negoli muškaraca.

Na sličan, rekao bih, osoban način, njezino je djelo na scenu iznijela Livija Pandur, kojoj je ovo zapravo prva velika režija u životu. Desetljećima je bila dramaturginja svojemu mlađem bratu, Tomažu Panduru, nadarenom i rastrošnom fantastu, čije su režije, što se kaže, osvojile svijet.

Ovom je predstavom dubrovačko Kazalište Marina Držića hrabro započelo sezonu, a premijerna publika gotovo jednako hrabro ispratila je ovu za repertoarna kazališta netipičnu predstavu, ispunjenu tišinom i često jedino govorom ti...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 02:30