DRUŠTVENE MREŽE

LJETO JE REZERVIRANO ZA FOTOGRAFIJE Kako vladati Instagramom, koje filtere koristiti i prikupiti što više lajkova

 Colourbox

Instagram ima sve više aktivnih korisnika (trenutačno preko 300 milijuna) koji dnevno dijele preko 70 milijuna fotografija i videa. Koriste ga brendovi, zvijezde i obični smrtnici, stoga nije na odmet znati nekoliko trikova koji će vam priskrbiti dodatne lajkove.

Donosimo vam nekoliko strategija kako povećati zajednicu na Instagramu, bilo da to činite za sebe, svoj brend ili tvrtku za koju radite.

Informirajte

Osim oznaka (tagova), lokacije i opisa - koji su iznimno važni kada je u pitanju doseg što većeg broja korisnika, valja obratiti pažnju i da svojoj publici osigurate što jasniji kontekst koji će ih zainteresirati. Koristite hashtagove, označite osobe ili brendove koji se pojavljuju na fotografiju i smislite što zanimljiviji opis.









Budite jasni!

Pravila "poziva na akciju" (call to action) jednaka su za sve društvene mreže. Dajte korisnicima razloga da lajkaju vašu fotografiju ili video. Želite li da komentiraju, postavite zanimljivo pitanje. Ukratko, budite što izravniji i jasniji.









Pokažite ljude

Fotografije na kojima su lica ljudi i na kojima se nalazi mnogo osoba - imaju veći doseg unutar instagram zajednice. Iako, naravno, prolaze i fotografije prirode i životnog stila, ljudi ipak najviše vole - ljude.





Happy 4th from me, @gigihadid, @marhunt, @britmaack, @serayah and @haimtheband :)

Fotografiju objavljuje Taylor Swift (@taylorswift) Srp 3, 2015 u 4:32 PDT





Pripazite na filtere

Iako pravilo nije primjenjivo na sve fotografije, statistika je ipak pokazala kako fotografije na kojima prevladavaju zelene i plave boje dobivaju više lajkova. Svijetli kadrovi imaju više lajkova od mračnijih. A novije istraživanje također je pokazalo kako fotografije bez ikakvog filtera - imaju najveći doseg među korisnicima. Imajte na umu i činjenicu da su najpopularniji filteri: Normal, potom Willow, Valencia i naposljetku Sierra.





@j_mcd

Fotografiju objavljuje Martha Hunt (@marhunt) Srp 2, 2015 u 2:43 PDT





Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 04:14