PODUZETNA LJEPOTICA

JEDNA OD NAJSEKSI HRVATICA KRENULA U PRIVATNI BIZNIS, POČETAK JE I VIŠE NEGO DOBAR 'Moji proizvodi raspametili su dijasporu'

privatni album

 

Jedan kadar u kojem se pojavila atraktivna crnka s navijačkim obilježjima bio je dovoljan da je proglase najseksi navijačicom svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji.

Svi pamtimo trijumf naših nogometaša, ali jednako tako i Ivanu Knöll, koja je preko noći postala planetarno popularna.

Ljepota je donijela mnogo toga mladoj Ivani, od laskavih komentara, do toga da polako, ali sigurno postaje uspješna poduzetnica, koja svoje prepoznatljive kupaće kostime, CROkinije, prodaje po cijelom svijetu.

- Sebe bih opisala kao vedru, nasmijanu osobu, dosta temperamentnu i previše iskrenu. Rođena sam u Njemačkoj, a od 18. godine živim u Zagrebu. Imam 26 godina i od ove godine sam magistra grafičke tehnologije - priča Ivana i nabraja što je sve čini sretnom u životu. Kao najveću životnu strast navodi ples.

- Plešem trbušni i pole dance, a pored plesa najviše me vesele putovanja. Jednostavno obožavam putovati, tako da nema destinacije koju ne želim obići. Svaka prilika za put je dobrodošla. Obožavam upoznavati nove ljude, druge kulture i njihov način života - priča nam Ivana, koja se trenutno odmara u unutrašnjosti Istre i već planira nova putovanja.

privatni album
 

Na intervjue se već polako navikava, jer ipak je prošla godina dana od trenutka kada je izdvojena iz mase i postala simbol najvatrenije navijačice.

neočekivana popularnost

- Neobična je činjenica da je upravo odlazak u Rusiju bila moja najveća želja kad sam bila mala. Kad su me pitali gdje želim otputovati, uvijek sam vikala: ‘U Rusiju!’, i svima je bilo začuđujuće zašto je baš Rusija djetetu od nekoliko godina toliko zanimljiva. Ali, eto, očito je tako moralo biti - kaže Ivana.

Prevelika popularnost za nju je u početku bila potpuno neočekivana.

- Moram biti iskrena i reći da je bilo stresno. Doslovno sam preko noći završila u medijima diljem svijeta. Odjednom sam na svim kontinentima davala intervjue. Pred stadionom za FIFA-u, a u isto vrijeme sam znala da novinari BBC-a čekaju da i oni razgovaraju sa mnom. Ipak, sve je to jedno nezaboravno i zapravo predivno razdoblje, ali i nešto čega ću se sjećati cijeli život - kaže Ivana.

privatni album
 

vlastita ideja

Sada je situacija ipak bitno drugačija. Ivana se navikla na novinare, škljocanje fotoaparata, ali ipak kaže da joj jako puno znači podrška obitelji i mir koji nalazi među bližnjima. U Rusiji se nije našla slučajno. Ivana je oduvijek voljela sport. Nogomet prati od malena, pored toga kaže da je veliki fan rukometa, ali zapravo gotovo da i nema sporta koji ne voli.

- Išla sam i na svjetska i europska prvenstva u rukometu i košarci. Bila sam i na svjetskom prvenstvu u Brazilu. Tekma otvaranja Brazil - Hrvatska mi je bila veliki doživljaj, samo mi rezultat nije bio doživljaj - prisjeća se. Ni tamo njezina ljepota nije bila nezamijećena.

- Ondje me također uhvatila neka brazilska TV kuća koja me je proglasila jednom od najljepših navijačica, pa mi je očito Rusija bila suđena - smije se Ivana.

Već tada, od Brazila, počela se rađati ideja o ženskoj navijačkoj odjeći i kupaćim kostimima u duhu kockica i naših boja jer ih nigdje nije mogla pronaći. Snalazila se na razne načine, a jedan od njih je bio i prekrojavanje dječje navijačke odjeće.

privatni album
 

- Ove godine sam napokon odlučila ostvariti svoju ideju. Završila sam fakultet, magistrirala i vjerojatno je sada bilo pravo vrijeme za nešto takvo. Pokrenula sam svoj brand Knölldoll. Riječ je o liniji kupaćih kostima, CROkinija, s obilježjima naših kockica i boja - pojašnjava Ivana.

Pokrenula je obrt koji je startao 1. lipnja i tada je počelo ostvarivanje sna. Prodaja, tvrdi Ivana, ide odlično, bolje nego očekivano, s obzirom na to da je brend tek nastao.

- Najveće oduševljenje mi je naša dijaspora, a pored Europe jako puno narudžbi imam iz SAD-a, Kanade, Australije i Novog Zelanda, čak i Azije. Svakom brendu cilj je probiti se na strano tržište, a ja sam to postigla u samom startu, što me mnogo veseli - kaže Ivana, koja svojim brendom promovira Hrvatsku.

Jasno je da joj model za prikazivanje kupaćih ne treba, tako da ih uglavnom ona promovira. Osim toga ih, naravno, i dizajnira.

- Sve su to moje vlastite ideje i krojevi, a šiva mi ih jedna hrvatska tvrtka koja se bavi šivanjem kupaćih kostima, jer sam htjela da moj brend bude proizveden isključivo u Hrvatskoj, bez obzira na to što mi je to puno skuplje. Želim da se međusobno podupiremo i pomažemo i da imam pravi hrvatski proizvod - kaže Ivana.

privatni album
 

domaća tvrtka

Materijale nabavlja iz Italije jer su, kaže, vodeći u svijetu po kvaliteti likre za kupaće kostime. Želja joj je da kupci budu zadovoljni i da imaju kvalitetne kupaće kostime koji će im trajati godinama.

- Prodala sam ih zaista mnogo, zalihe su gotovo prazne, a svi modeli mi idu podjednako dobro - kaže Ivana, na čijim se stranicama vidi da se cijene kupaćih kostima kreću oko 60 eura. No, ne planira stati na bikinijima. Ovo je, naime, tek početak za magistru i dizajnericu.

- Ponudu ću proširiti za iduću sezonu, ipak je Europsko prvenstvo, pa će u ponudi biti i ženska navijačka odjeća i modni dodaci - kaže Ivana. Budući da se fokusirala na žene, kaže da je dobila jako puno poruka od muškaraca koji su joj se požalili da ih je zapostavila. Tako da ćemo sljedeće godine na plažama moći vidjeti i liniju kupaćih gaćica za muškarce. Ideja se zapravo od početka svodila na to da napravi izvorni hrvatski proizvod.

- Minimalistički raspon nadahnut vezama Hrvatske s hrvatskim nacionalnim simbolom, crvenom i bijelom šahovnicom, koju su ljudi diljem svijeta prepoznali po mnogim hrvatskim uspjesima, a posebno nakon Svjetskog prvenstva u ljeto 2018. godine - kaže Ivana.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo