TWINS

OSEBUJNI HRVATSKI MODNI DVOJAC PRIVLAČI POGLEDE NA SVAKOM EVENTU U GRADU 'Muškarci, dosadni ste. Vrijeme je da se omotate u mašne jer - zašto ne?'

    AUTOR:
    • Karmen Miletić

  • OBJAVLJENO:
  • 30.10.2019. u 22:35

Damir Begović i Domagoj Štimac svoju su novu kolekciju posvetili recesiji, jer vjeruju da ona dolazi

Što će biti u trendu 2020. godine? Prema mišljenju Damira Begovića i Domagoja Štimca, dizajnera koji čine ekstravagantan modni dvojac Twins, to će biti - recesija!

Nova kolekcija nastala je kao reakcija na njihovo viđenje društva i trenutačnog stanja, a vizija Twins žene i ovaj je put ona koja je eklektična, nimalo jednostavna i energična. Oni za sebe kažu da su jedini hrvatski brend koji je svoj rad u posljednjih pet sezona posvetio društveno-političkoj tematici koja progovara o životnim uvjetima, stanju u društvu, politici i problemima u Lijepoj našoj. To čine i ovaj put, putem plisiranih asimetričnih suknji, dugih haljina i kaputa, majica s porukama “Lepsi” umjesto “Pepsi”, “Lijen si” umjesto “Levis” ili, pak, “Help” umjesto “HEP”.

 

Stežu remenje

- Recesija se ionako u svim medijima najavljuje za 2020. godinu. Smatramo da je već pomalo počela, u mindsetu je ljudi, iako ne vidimo ni da smo se previše odmakli od 2008. godine, od posljednje “krize”. U ovoj kolekciji zato ponovno “stežemo remenje”, na modele smo ih stavili i po nekoliko te stegnuli toliko da su djevojke jedva hodale pistom - otkriva nam Domagoj Štimac.

Ovi Slavonci, koji fizički izgledaju (jer obojica su dugokosi, vitki i sličnog stila odijevanja) kao da su braća blizanci, nisu u krvnom srodstvu. Jedino u modnom. Moda je za Twinse odraz vremena u kojemu živimo i kao takva treba pričati priču - to nije samo odjeća, moda je vizija, poruka, misao, tema, reforma. Zato, kako kažu, uvijek na sarkastičan način predstavljaju estetiku rubnog ukusa.

 

I njihov je osobni stil kao dizajnera prilično osviješten, rubni, nesvakidašnji, ekstravagantan. Prije dva dana su se tako pojavili na jednom eventu noseći klasična Varteksova odijela, no obogaćena gigantskim mašnama i cvijećem. Nedugo prije toga, na gala partyju magazina Glorija u povodu 25. rođendana, također su “odjenuli mašne” jer - zašto ne?

 

Dobacuju im

- Da, može se reći da smo u posljednje vrijeme u mašnama, ali svi koji nas prate znaju da mi oduvijek odskačemo svojim stilom. Istina, naišlo je to na svakakve komentare, dobacivanje na ulici - kaže Domagoj. Na pitanje odijevaju li se danas muškarci u Hrvatskoj prekonzervativno, on odgovara:

- Konzervativno? Prava bi riječ bila - dosadno! Tko god poznaje povijest muške mode, zna da je ružičasta nekad bila muška boja, a i da su muškarci prvi nosili cipele na petu. Posljednjih godinu, dvije muško odijevanje je najdosadnije u povijesti. Žensko je, pak, najuformiranije. Čast izuzecima, ali sve žele izgledati isto. Pretvaramo se u robote, masu koja razmišlja kao jedno. Opustite se!- poručuju momci.

Više na Jutarnjem...


Tagovi

Izdvajamo