NIJE BIRAO RIJEČ

OŠTAR NAPAD POPULARNOG GLUMCA 'Facebook je najveća propagandna mašinerija u povijesti, i Hitleru bi objavili oglas o rješavanju 'židovskog pitanja''

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 23.11.2019. u 10:20

Presenter Sacha Baron Cohen poses at the British Academy of Film and Television Arts (BAFTA) Awards at the Royal Opera House in London, February 14, 2016. REUTERS/Toby Melville
TOBY MELVILLE / REUTERS

Presenter Sacha Baron Cohen poses at the British Academy of Film and Television Arts (BAFTA) Awards at the Royal Opera House in London, February 14, 2016. REUTERS/Toby Melville

 

Sacha Baron Cohen napao je Facebook i ostale društvene mreže nazivajući ih najvećom propagandnom mašinerijom u povijesti. Komičar ih je prozvao u svom govoru prilikom dobivanja nagrade ADLInternational Leadership Award u četvrtak u New Yorku, piše BBC.

"Svu ovu mržnju i nasilje olakšava nekolicina internetskih kompanija koje predstavljaju najveći propagandni stroj u povijesti... Razmislite o tome. Facebook, YouTube, Google, Twitter i drugi dosižu milijarde ljudi. Algoritmi ovih platformi ovise o namjernom isticanju određenog sadržaja i time utječu na korisnike pričama koje utječu na naše osnovne instinkte i koje izazivaju bijes i strah", rekao je.

Njegovi komentari uslijedili su nakon što je scenarist filma 'Društvena mreža', Aaron Sorkin, napisao otvoreno pismo osnivaču Facebooka Marku Zuckerbergu, optužujući ga da pumpa 'lude laži' nakon što je odbio zabraniti političko oglašavanje na platformi.

Baron Cohen posebno je osudio Facebook zbog prikazivanja političkih oglasa bez provjere činjenica.

"Ako ih platite, Facebook će objaviti bilo koji politički oglas koji želite, čak i ako je to laž. Čak će vam pomoći da mikro-naciljate te laži na njihove korisnike radi postizanja maksimalnog učinka. U skladu s tom iskrivljenom logikom, da je Facebook postojao tridesetih godina, Hitler bi mogao objaviti 30-sekundne oglase o 'rješenju za židovski problem'. Facebook, započnite s provjerom činjenica na političkim oglasima prije nego što ih objavite, odmah prestanite s mikro-ciljanim lažima, a kad su oglasi lažni, vratite novac i ne objavljujte ih", izjavio je.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo