LUDE PRIČE

NAJBIZARNIJI PROHTJEVI GOSTIJU U DOMAĆIM HOTELIMA Traže crvenu sklizavu posteljinu, dasku umjesto kreveta, za sobom ostavljaju seks pomagala...

 

Na listi stvari zaboravljenih po splitskim hotelima već uobičajeno pri vrhu su mobiteli, laptopi, tableti, zlatnina, novac, naočale ili putovnice.

No, ponekad se nađu i neke pomalo bizarnije ostavštine, pokazala je blic anketa Slobodne Dalmacije po splitskim hotelima visoke kategorije, u kojima su domaćine upitali i za najbizarnije želje gostiju.

- Možda je najbizarnija ostavština bila ona kada nam je gost u sobi ostavio protezu za nogu. Nikada je nije zatražio natrag. Često nam ostaju seksualna pomagala i lubrikanti, čak i kod starije populacije gostiju.

Ostavljene se stvari čuvaju do dvije godine, bilo da je to neki odjevni predmet ili najobičnija četkica za zube. Svaki ostavljeni predmet se drži u svojoj kesici, bilježi u evidenciji i kod nas čuva 24 mjeseca. Jedan od takvih je i kufer s odjevnim predmetima po kojeg vlasnik nije nikada došao – kaže Maja Golub, domaćica hotela.

Lista posebnih zahtjeva gostiju u ovom je hotelu podugačka, kao i samo jedan odgovor na njih, taj da riječ "Ne može", ovdje ne postoji. Stoga se za goste, ako to žele, mora pronaći i ptičje mlijeko. A kada su to ljudi koji se više puta vraćaju, tada ih pri dolasku u sobe već čeka ono što uobičajeno traže.

- Jedan stariji strani par u sobi uvijek dočeka 15 jastuka, neki su punjeni heljdom, neki anatomski, svaki za svoju namjenu. Stavimo ih u ormar i na svakom stoji cedulja s opisom punjenja.

Imamo jednog gosta koji uvijek traži crvenu satensku posteljinu, s napomenom da mora biti jako klizava. Ona ga čeka. Jedna nam gošća pati od bolne kralježnice, i zbog nje se soba prazni, ostane samo ormar, i na podu dvije velike daske s jastukom i posteljinom. Ona na tome uvijek spava.

Jednom smo imali gosta koji je pratio međunarodnu utakmicu u Splitu, i tražio je da se sa zida skine umjetnička slika i stavi poster njegovog kluba. Mi ne pitamo zašto to žele, na nama je samo da im udovoljimo – veli domaćica "Parka".

U ovom hotelu je jedan gost za svoju dragu poželio buket od 500 ruža, dok su baby sitteri za psiće već uobičajena traženja.

Jedan od bizarnijih zahtjeva bio je vezan uz konstantno održavanje sobne temperature na 11 stupnjeva, što je hotelskoj tehničkoj službi dalo podosta posla. Naime, hotelska se temperatura ne spušta ispod 18 stupnjeva, pa je trebalo iznaći način za udovoljavanje ove želje.

- Budući da je soba stalno trebala biti jako hladna, spremačice su morale kod prozračivanja brzinski otvarati i zatvarati prozor. Cijeli je taj kat tih tjedan dana bio puno hladniji od ostalih.

Ponekad imamo i grupe gostiju kojima vjera nalaže posebna pravila ponašanja. Jedan od gostiju je bio rabin koji u skladu s napucima vjere nije smio rukama dodirivati vikendom kvaku od vrata. Naš ga je housekeeper na posebnoj nosiljki odnio od parkinga, preko lifta do sobe, i za njim zatvorio vrata.

Imali smo i goste koji po muslimanskim načelima imaju višednevna klanjanja. Jedan od njih je zaboravio tapetić po odlasku, i nakon njegova traženja mi smo mu ga poslali – kažu iz "Parka".

U hotelu "Le Meridien Lav" u sobama su često ostajali kupaći kostimi, skupocjene kreme, šamponi, nađu se i seksualna pomagala, a brojne od tih stvari su se vraćale gostima na njihov zahtjev. Jedna od posebnijih želja bilo je zakupljivanje cijelog hotela samo za jednu poveću židovsku grupu gostiju.

U splitskom hotelu "Vestibul", na traženje zaljubljenog gosta djevojci i njemu je na terasi hotela pripravljena romantična večera, s klapom koja je samo za njih pjevala. A jednom je paru VIP gostiju direktno s aviona organizirano putovanje u biševsku Modru špilju, potom ručak u komiškoj "Jastožeri", te na povratku kupanje u prelijepoj bračkoj osamljenoj uvali.

- Bogatom stranom paru organizirali smo odlazak u ribe s ribarom s Matejuške, i navečer zajedničko dizanje mreža, nakon čega smo im ulov spremili u hotelu.

Mi našim gostima pri odlasku darujemo grafike nastale po slici koju je jedan umjetnik nacrtao Plavcem malim. No događa nam se i da nam gosti za uspomenu uzmu ključ hotelske sobe. Često kažu da su zaboravili vratiti ključ kada ih nazovemo – kaže vlasnik hotela "Vestibul" Neno Nizić.

U splitskom "Radisson Blu Resortu" sva čuda moderne tehnologije drže primat u kategoriji zaboravljenih stvari. No ponekad se znade dogoditi i da gost u sefu sobe ostavi nakit ili novac, piše Slobodna Dalmacija.

- Ponekad ostane i veća količina novca. I čak i prije nego što primijete, mi ih nazovemo i organiziramo povrat – kažu u "Radissonu".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 11:02