'NAJBOLJI POČETAK GODINE'

NJEMAČKI KAMPISTI OBOŽAVAJU ISTRU Anketa autokluba ADAC pokazala da je Istra već osmu godinu zaredom najpoželjnije turističko odredište u regiji

    AUTOR:
    • Barbara Ban

  • OBJAVLJENO:
  • 24.01.2018. u 16:30

Premantura, 010813.
Turisticka sezona u punom je jeku pa je i autokamp Stupice pun.
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Sebelic / HANZA MEDIA

Autokamp Stupice, Premantura

Prema podacima njemačkoga autokluba ADAC Istra je ponovno, osmu godinu zaredom, najpopularnije regionalno odredište njemačkih automobilista. Također, popularnost Istre svake se godine povećava. Čak 13 posto tamošnjih kampista na uzorku od 1,3 milijuna upita korisnika ADAC-ova Planera putovanja odabire rutu za Istru.

Na drugom mjestu nalazi se talijanski Lago di Garda s udjelom od 5,2 posto, a treće mjesto zauzima Dalmacija s udjelom od 5 posto. Slijede susjedne talijanske regije Veneto i Friuli Venezia Giulia s udjelom od 3,9 posto.

U kategoriji država, Hrvatska se kao auto destinacija nalazi na trećem mjestu sa 7,6 posto udjela, iza Njemačke koja je najtraženija s udjelom od 27,6 posto te Italije s 18,1 posto, a ispred Austrije s udjelom od 6,8 posto i Turske sa 6,2 posto. Pored toga, Hrvatskoj je pripalo visoko treće mjesto i na ljestvici omiljenih odredišta njemačkih kampera, nakon Italije i Njemačke, i ispred Francuske i Španjolske.

Prema tom istraživanju, kamping segment je bio izuzetno popularan tijekom 2017. godine, stoga se očekuje da će se navedeni trend nastaviti i u 2018. godini. Rezultati ADAC-ovog istraživanja objavljuju se u magazinu ADAC Motorwellt koji izlazi u više od 13 milijuna primjeraka te na njihovoj web stranici www.adac.de što prvoplasiranim regijama, pa tako i Istri, itekako ide u prilog.

- Kada osam puta zaredom budete proglašeni kao najpoželjnija regionalna auto destincija i kada vas osam puta zaredom pobjednicima proglase Nijemci, koji su naši najznačajniji i najbrojniji gosti, onda slobodno možemo reći da je ova 2018. godina počela na najbolji mogući način. Sama objava, i to na početku turističke godine, daje veliki vjetar svim promotivnim aktivnostima u Njemačkoj, poglavito kada znamo da potražnja za tzv. caravaningom nikad nije bila veća. Ovu situaciju definitivno trebamo iskoristiti i potencirati u našim nastupima. Vrijednost ove objave je definitivno od neprocjenjive vrijednosti u reputacijskom smislu jer se novcem tako nešto jednostavno ne može platiti, zaključio je direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević.

Izdvajamo