KRAJNJE BUDALAST POTEZ

IMA DVA MILIJUNA PRATITELJA, A NE MOŽE PRODATI NI 36 MAJICA! Influenceri se znaju precijeniti, kupe skupi i fotogenični kroasan pa gladuju cijeli dan

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 03.06.2019. u 21:47

Instagram

 

Za influencere će mnogi reći kako imaju savršen posao - pritom misle, naravno, na onaj površinski dio, putovanja, poklone popularnih marki i slavu poput one koju su poznati glumci i pjevači zaslužili mukotrpnim radom.

Rad i trud iza svega toga, podređivanje svakodnevnice fotografiranju, ulaganje u opremu i zaduživanje dok posao ne krene, gladovanje nakon što je zadnja kuna otišla na 'slikabilni' kroasan od 25 kuna nakon kojeg ste ostali gladni, e to već zvuči manje glamurozno. Pa pratitelji time i ne razbijaju glavu, piše Slobodna Dalmacija.

No nisu samo oni ti koji su puni predrasuda. Danas, naime, i mnogi influenceri misle kako je dovoljna čista njihova prisutnost na društvenim mrežama, dobar izgled i lijepi profil kako bi postigli popularnost o kojoj sanjaju.

 

Greška koju je napravila Instagram zvijezda s više od dva milijuna pratitelja svjedoči bolje od ičega današnjoj situaciji u svijetu poznatih koji su to postali isključivo preko ove društvene mreže.

 

Misleći kako je gola činjenica da je svojom pojavom nekako uspjela privući toliku masu ljudi da poprate njen profil, Arianna Renee, poznatija na mreži kao Arii, pokrenula je vlastiti brend majica i prodala ih - trideset i šest.

 

Brutalni poraz njenoga projekta prenio je i Business Insider, a prenose i riječi stručnjaka za kampanje Jacka Applebyja koji je objasnio što je točno krenulo pogrešnim putem.

Arii se, nakon debakla, najprije požalila svojim pratiteljima:

'Nitko nije održao svoju riječ i sada kompanija nije mogla poslati majice ni ljudima koji su ih stvarno naručili. A oni za koje sam mislila da će me podržati, nisu, nisu čak ni podijelili moje objave kako sam ih zamolila.

Ja sam uvijek svakoga podržala... A nisam ništa dobila zauzvrat', tužno je poručila influencerica, upirući prstom u pratitelje koji nisu naručili majice.

No projekt je, objašnjava Appleby, propao iz mnogo dubljeg razloga. Dapače, naveo ih je nekoliko.

 

'Pogledajte samo njen uobičajeni stil i izgled majica koje je pokušala prodati. Te estetike nemaju veze jedna s drugom', podvukao je marketinški stručnjak.

'Ako ne može zamisliti sebe u tim majicama, kako ih je samo htjela prodati svojim pratiteljima', šokiran je.

 

Spomenuo je i ono što naziva 'slonom u sobi' - većina mladih influencerica može se pohvaliti pozamašnim brojem muških pratitelja, zapravo, baš oni čine većinu 'lajkova' koji se nakupe. Stoga bi se prije pokretanja ovako velikog projekta, u koji je uloženo i vrijeme i trud i novac, trebalo konzultirati sa stručnjakom koji će dobro proučiti ciljanu publiku.

'Muški pratitelji neće kupiti majičice. Trebala je razmisliti o tome', podvlači Appleby.

Pripomenuo je na kraju i kako su neki od pratitelja sumnjivi, a pokušaj prodaje proizvoda nepostojećoj publici prozvao je krajnje budalastim, piše Slobodna.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo