START UP NATION

INSKY SOLUTIONS Zagrebačka tvrtka osnovana je s misijom digitalne transformacije tvrtki u klijent-centrične lidere

 Boris Kovacev / HANZA MEDIA
U sklopu stalne rubrike Start up Nation predstavljamo zagrebačku tvrtku InSky Solutions, koja se bavi upravljanjem odnosa s korisnicima

Vi ste:

InSky Solutions, izrazito mladi kao tvrtka, vrlo iskusni kao pojedinci, jako uigrani kao tim, i već sada globalno nagrađivani kao ideja. Osnovani smo krajem prošle godine s misijom digitalne transformacije tvrtki u klijent-centrične lidere.

I bavite se:

Core business nam je upravljanje odnosa s korisnicima i korisničko iskustvo, odnosno CRM. Korisnički orijentirane kompanije i CRM kao filozofija je nešto što mi sa svojim korisnicima, kao i s korisnicima svojih korisnika, živimo.

InSky stvara i prati trendove kojih se drže i oni najveći: Mobile-First, Cloud-First i njeguje viziju globalnog tržišta bez granica. Umjesto kompliciranih i skupih softvera, nudimo jednostavna poslovna rješenja razvijena na poznatim i priznatim Microsoftovim alatima: Microsoft Dynamics 365, Skype for Business, Exchange, SharePoint i Office 365. Na bezbolan se način umjesto organizacijskog i sveobuhvatnog rješenja u tom slučaju može uvesti poslovno rješenje na razini pojedinog odjela koji osim lakšeg uvođenja, puno prije donosi vidljive rezultate. Takav pristup kasnije može biti primjer za uvođenje globalnog sustava na razini cijele organizacije i pomoć pri izbjegavanju prepreka na koje ste već naišli.

Zagreb, 021117.
Uredi informaticke tvrtke InSky Solutions koja se bavi CRM rjesenjima.
Foto: Boris Kovacev / CROPIX
Boris Kovacev / HANZA MEDIA

Poslovnim savjetovanjem zapravo pripremamo tvrtku ne samo na usklađivanje i promjenu procesa, nego i same organizacije. Tehnologija dolazi na kraju. Industrijsko znanje koje smo na putu stekli, u vertikalama kao što su turizam, farmacija, financije, proizvodnja, javni sektor, ICT itd. pomaže nam da prepoznamo stvarne potrebe korisnika i lakše mu približimo stvarne prednosti korisnički orijentiranih procesa.

Budućnost korištenja CRM-a nije više samo reaktivno korištenje skupljenih podataka, nego kako iskoristiti podatke i predvidjeti ponašanje korisnika i anticipirati njihove potrebe. Da bi se to postiglo i omogućio pogled u kristalnu kuglu koja predviđa budućnost, treba analizirati veliku količinu informacija, takozvani Big Data, i iz njih generirati smislene cjeline koje nam koriste. Za to služe Business Intelligence rješenja uz pomoć kojih obogaćujemo pogled na korisnika i njegove potrebe. Na osnovi povijesnih podataka, prediktivni alati uče na već skupljenim uzorcima i prilagođavaju se. U svakoj iteraciji postaju sve učinkovitiji i precizniji u prepoznavanju uzoraka i boljem predviđanju budućnosti.

Od svih ostalih vas izdvaja to što:

Istraživanjem tržišta, iskustvom kojim smo stvarali strategiju, a malim dijelom i pukom srećom naišli smo na zlatni rudnik u pogledu traženih poslovnih rješenja i filozofije koju živimo. Naš kredo, naša filozofija, okrenuta je korisniku odnosno korisnicima naših korisnika, i to uz pomoć specifičnih niša, poput kontaktnog centra i programa vjernosti izgrađenih na Microsoft Dynamics 365 platformi. Inovacijama, drukčijim pristupom, inicijalnom arhitekturom rješenja i višegodišnjim roadmap-om uspjeli smo i funkcionalno i tehnološki, kao i ergonomski, zadovoljiti najistančanije zahtjeve naših korisnika. Ispunivši očekivanja, uspješno radimo na tome da kod korisnika stvorimo potrebu za najnovijim tehnologijama i praćenjem svjetskih trendova, i to ne samo u pogledu reaktivnog korištenja skupljenih podataka.

Osnovao vas je:

Nagon za uspjehom i želja za dijeljenjem akumuliranog znanja, i to u trenutku kad nas nisu priznali oni koji su nas trebali voditi i usmjeravati, oni za koje smo smatrali da bi trebali biti predvodnici novih i inovativnih smjernica koje smo pokrenuli.

Zagreb, 021117.
Uredi informaticke tvrtke InSky Solutions koja se bavi CRM rjesenjima.
Na fotografiji: suosnivaci tvrtke Trpimir Kvesic i Dominik Rojkovic.
Foto: Boris Kovacev / CROPIX
Boris Kovacev / HANZA MEDIA
Trpimir Kvesić i Dominik Rojković

Kad nadrasteš sredinu u kojoj si stasao, iako naoko sigurnu luku s većim brojem djelatnika, vrijeme je da se otisneš s manjim brojem sposobnih, talentiranih, uspješnih, motiviranih pojedinaca, željnih pobjeda, na široko more, umjesto preživljavanja u staklenom akvariju u kojem je bilo sve manje mjesta i u kojem su uvijek iste ribe mutile vodu. Kao što je poznato, ali se često zbog komforne zone ignorira: svaki čovjek treba otići onamo gdje ga cijene, a ne tamo gdje ga toleriraju. Ako se prava vrijednost ne prepoznaje, vrijeme je za novi početak.

U tom trenutku, kad smo se našli pred takvim tvrdim, nepremostivim staklenim zidom, Dominik Rojković i moja malenkost osnovali smo tvrtku InSky Solutions i otisnuli se u nove izazove s dugogodišnjim stručnjacima iz bivše tvrtke.

Kada, kako, gdje i s kojom idejom:

Kao što je Peter Drucker, jedan od najutjecajnijih mislilaca na području menadžmenta i društvenih znanosti, rekao: kad god vidiš uspješnu kompaniju, zapravo je netko nekad donio hrabru odluku. Nijedna odluka nije laka, posebno takva vrsta odluke, koja se smatra jednom od najstresnijih i najtežih odluka.

Želja, kao i ideja zapravo je bila: raditi. Raditi ono što najbolje znam i što najbolje znamo. Raditi dalje ono u čemu smo dobri, jako dobri, najbolji na svijetu. U bivšoj tvrtki mogli smo se pohvaliti da nas je među inim nagradama, koje osvajamo i sada kao novoosnovana tvrtka, globalno priznao Microsoft dvije godine zaredom. Prve godine smo među 3100 kompanija bili najbolji na svijetu u kategoriji pružatelja usluga za srednje velike tvrtke, što nam je sljedeće godine ljestvicu postavilo još više i zapravo je mogućnost osvajanja nove nagrade bilo nemoguća misija. Baš nas je ta činjenica motivirala da prijavimo Application Development kategoriju, odnosno razvoj aplikacija na Microsoft tehnologijama, kategoriju u kojoj je prisutno na desetke tisuća partnera. I tada smo također ostvarili fantastičan uspjeh i kao finalist zauzeli drugo mjesto na svijetu.

Uz nagrade smo također interes za našim rješenjima sve češće mogli vidjeti kod sve većih korisnika, kod sve globalnijih kompanija, u sve većem broju industrija.

I danas se sastojite od:

Talentirane, entuzijastične grupe ljudi, jako gladne i ambiciozne da globalno uspije, koja danas posjeduje najveću koncentraciju znanja i iskustva u domeni CRM-a u regiji. Stalno nova zapošljavanja razvojnih inženjera, konzultanata i analitičara omogućuju nam rast u našem segmentu, a partnerskim udruživanjem pokrivamo sve ostalo što je kompatibilno s našim portfeljem proizvoda i usluga. Svakako se možemo pohvaliti i tim područjem razvoja suradnje te zahvaliti tvrtkama kao što su: Infobip - naš globalni partner za komunikacijske kanale poput Vibera i SMS-a, ECS - naš private cloud partner, Logic Marketing - naša partnerska digitalna marketinška agencija, MailPlus - naš e-mail marketing partner, Web Marketing - naš web partner, kao i mnogi drugi s kojima tek sklapamo partnerske odnose.

A sadašnje stanje kompanije je takvo da:

U turističkom sektoru smo trenutačno lideri u Hrvatskoj i s velikim hotelskim lancima, poput Valamara i Maistre, ili malo manjima, ali digitalno jako progresivnima, poput Aminessa i Medore, koji su pioniri i predvodnici prihvaćanja CRM rješenja, krećemo u nove projekte i sve smo više prisutni i u regiji i šire. Naš portfelj rješenja TourismInSky nastao je inicijalno na horizontalnom rješenju kontaktnog centra - ContactInSky i vrlo se brzo proširio na kompletan portfelj koji uključuje osim direktne prodaje, grupe i alotmane i program vjernosti i kongresni turizam, geomarketing, mobilnu aplikaciju, upravljanje objektima i aktivnostima, pametne sobe, Internet stvari, predikciju...

Zagreb, 021117.
Uredi informaticke tvrtke InSky Solutions koja se bavi CRM rjesenjima.
Foto: Boris Kovacev / CROPIX
Boris Kovacev / HANZA MEDIA

Program vjernosti je rješenje za koje naši korisnici pokazuju sve veće zanimanje. U farmaciji je naše rješenje LoyaltyInSky u sklopu Adiva programa PHOENIX Farmacije najraširenije i najzastupljenije u Hrvatskoj i regiji s više od 120.000 članova. LoyaltyInSky je poslovno rješenje s uključenim inovativnim tehnološkim i marketinškim elementima u službi sustava strukturiranih nagrada koje se dodjeljuju pacijentima u zamjenu za željeno ponašanje, a sve radi povećanja lojalnosti i prikupljanja podataka o pacijentima. Rješenje omogućuje upravljanje raznim aktivnostima koje mogu dodatno povećati lojalnost. Prati ekonomičnost takvih aktivnosti i faktore uspjeha programa lojalnosti.

Veliki je interes i za inovativnim mobilnim poslovnim aplikacijama. Implementacijom MobileInSky rješenja, odnosno trenutačno jedinstvene mobilne aplikacije na današnjem B2B tržištu, Salveo ide u smjeru razvoja nove platforme za upravljanje odnosima sa svojim korisnicima, odnosno ljekarnama i njihovim zaposlenicima, koja će osim edukativnog i zabavnog karaktera, uvelike pridonijeti komunikaciji s pacijentima, ali i među njima samima.

S druge strane, u financijskom sektoru upravljanju procesom procjene nekretnina, proizvodnim tvrtkama, kao i u ICT sektoru, uz već spomenuti turizam imamo vertikalna rješenja za koja su mnoge tvrtke iskazale veliko zanimanje na temelju uspješnih projekata koje smo već odradili. Svijetli primjer takvog širenja je rješenje RealestateInSky koje je prvotno implementirano u Erste nekretninama. RealestateInSky je poslovno rješenje koje pruža jedinstvenu podršku poslovanju pri procjeni, kao i upravljanju nekretnina, kombinirajući i automatizirajući sve procese u organizaciji, dodatno koristeći mobilno sučelje, geolokaciju i željeni proces odobravanja. Svi zahtjevi, procjene i korespondencija između različitih sudionika i klijenata obavljaju se uz pomoć toga rješenja.

A ono što je najvažnije za sadašnje stanje kompanije je to da na prvo mjesto stavljamo naše djelatnike. Kompanija smo u kojoj dokazani stručnjaci, kao i oni koji tek okreću prve stranice svog karijernog života, žele raditi i participirati svojim idejama. Na intervjuima pri zapošljavanju novih djelatnika jako je lijepo čuti kad posao i tvrtku za koji se prijavljuju vrlo često karakteriziraju kao "dream job". To nam daje dodatni motiv i nadahnjuje nas da svakog djelatnika cijenimo za svaki pa i najmanji doprinos.

Zagreb, 021117.
Uredi informaticke tvrtke InSky Solutions koja se bavi CRM rjesenjima.
Foto: Boris Kovacev / CROPIX
Boris Kovacev / HANZA MEDIA

Trenutak kada ste shvatili da biste mogli uspjeti bio je:

Zapravo je to bio trenutak kad smo kredom na ploči iznjedrili prvu ideju u vezi s našim rješenjem koje omogućuje sve komunikacijske kanale i spaja do tada nespojivo, ne samo tehnološki, nego i procesno i organizacijski. Kad smo još dobili i potvrdu u pogledu našeg prvog korisnika, koji nam je izjavio da igramo veliku ulogu u njegovu poslovnom uspjehu i zadovoljstvu njegovih korisnika, znali smo da smo na pravom putu.

Na tom putu brojne nagrade, najnovija internacionalizacija poslovanja, otvaranje novog ureda i u inozemstvu, dodatno, zapravo konstantno zapošljavanje, širenje poslovanja s postojećim korisnicima, kao i akvizicija novih korisnika, daju nam vjetar u leđa i potvrđuju našu strategiju fokusiranja na ono što radimo najbolje. Interes koji međunarodne kompanije pokazuju za ulaganje u naš posao dodatno nas veseli, ali i obvezuje da budemo još bolji.

Sve se promijenilo onoga trenutka kada:

Onog trenutka kad smo mogli samostalno donositi odluke, odnosno otkad konačno postoji mogućnost da su usklađene strategija i vizija.

Nedavno smo to još zasladili s globalnim uspjesima ovako mlade tvrtke, poput nagrade krajem listopada ove godine za najboljeg europskog pružatelja Cloud usluga za horizontalna tržišta na ceremoniji EuroCloud Europe održanoj u Bruxellesu. EuroCloud Awards je natjecanje koje identificira najinovativnije i najutjecajnije pružatelje usluga u 2017. godini. Prva faza selekcije održana je na nacionalnoj razini, a nacionalni pobjednik kvalificirao se na natjecanju na europskoj razini s ostalim nacionalnim pobjednicima, gdje je InSky Solutions još jednom pobijedio i potvrdio dominaciju nad konkurentnim rješenjima.

Samo nekoliko dana prije EuroCloud Awards natjecanja, u Splitu je održana konferencija Best Stay na kojoj je naš trud, ideju, inovativnost, rad i na kraju proizvod prepoznao ugledni žiri i gdje smo nagrađeni kao: Most Innovative ICT Hotel Solution odnosno - Najinovativnije ICT rješenje za hotelsku industriju.

A idealni end game za vas bi bio:

Kad neka kompanija u Hrvatskoj i regiji uvodi ili unapređuje klijent-centrični pristup, CRM, analizu podataka, predikciju ili umjetnu inteligenciju da im zapravo prva i najsnažnija asocijacija bude InSky Solutions. Jednoga dana, u vrlo skoroj budućnosti, s obzirom na nevjerojatne globalne uspjehe dosad, zašto ta asocijacija ne bi bila sve globalnijeg karaktera.

Tekst je izvorno objavljen u 77. broju magazina Svijet

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. ožujak 2024 11:04