LETGO

JEDAN OD NAJPOPULARNIJIH INTERNETSKIH OGLASNIKA NAPRASNO GASI HRVATSKU VERZIJU U kratkom roku privukli 350.000 korisnika pa odlučili prestati s radom

Screenshot

Prema informaciji koja dočeka korisnika kada otvori internetsku stranicu popularnog oglasnika i aplikacije LetGo, taj servis u Hrvatskoj više ne prihvaća nove oglase i nakon ožujka više uopće neće biti dostupan za Hrvatsku.

- Nažalost, letgo ne prihvaća nove oglase i više neće biti dostupan za državu Hrvatska nakon ovog mjeseca, stoji na stranici, dok su na svojoj Facebook stranici posljednju objavu objavili 16. studenog prošle godine. Na svojem su YouTube profilu posljednji puta video objavili 1. listopada 2018. godine.

Upit smo poslali i hrvatskoj podružnici servisa i središnjici. Hrvatska podružnica nam je dodijelila referentni broj, ali je i navela da zbog "nepredviđenih poteškoća u ovom trenutku ne mogu odgovoriti na sve zahtjeve". Iz središnjice nam zasad nisu odgovorili.

Prema pisanju češke stranice Smartmania, LetGo napušta i Češku i Slovačku. Obavijest koju su korisnici u tim dvjema državama dobili praktički je identična onoj koju su dobili i korisnici u Hrvatskoj. Smartmania navodi da postoje nagađanja da su se dioničari tvrtke uplašili prebrze ekspanzije te da su odlučili napustiti središnju Europu.

CzechCrunch piše da je servis u Češkoj imao dva milijuna korisnika, od kojih je milijun bilo mjesečnih aktivnih. Oni navode da je ova vijest došla kao grom iz vedra i u međuvremenu su dobili potvrdu da se servis također gasi u Sloveniji i Hrvatskoj. Glasnogovornik tvrtke Jonathan Lowe samo im je potvrdio gašenje servisa u četiri države i odbio je dati bilo kakav daljnji komentar.

Prema statistikama korištenja za 2018. godinu koje je LetGo objavio krajem siječnja ove godine, taj servis u Hrvatskoj ima više od 350 tisuća aktivnih korisnika, a oni su u tom razdoblju preko aplikacije poslali više od 10,5 milijuna poruka. LetGo je tada objavio i planove za 2019. godinu koji su uključivali pokretanje usluge odabira položaja oglasa, unaprjeđenje relevantnosti prikazanih oglasa, pojednostavljenje identifikacije i blokiranje lažnih korisnika. Umjesto toga, servis se za Hrvate, koji su ga većinom koristili putem aplikacije za iOS i Android, gasi.

Alec Oxenford 2015. godine u siječnju pokrenuo je servis LetGo na američkom tržištu, a zamislio ga je kao konkurenta eBayju i Craigslistu, servisima za prodaju raznorazne imovine. Prema podacima TechCruncha, aplikacija je do kolovoza 2018. godine preuzeta više od 100 milijuna puta, a na servisu je tada bilo izlistano više od 400 milijuna oglasa. LetGo aplikacija dostupna je i za sustav Android i za Appleov iOS, a TechCrunch piše da je u sredinom 2018. godine vrijedila više od 1,5 milijardi dolara.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo