SOFISTICIRANA TEHNOLOGIJA

NAPREDNI ROBOT PRIKAZAN NA RUSKOJ TELEVIZIJI ZAPRAVO JE ČOVJEK U KOSTIMU Voditelji nahvalili robota ne znajući da je u pitanju lažnjak

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 12.12.2018. u 19:30

Twitter

 

Sofisticirani robot koji je prikazan na ruskoj državnoj televiziji zapravo je bio tek čovjek obučen u robota, piše Guardian.

TV kanal Russia-24 nahvalila je robota prikazanog na forumu mladih posvećenom robotici naglašavajući kako je 'robot Boris naučio plesati i u tome uopće nije loš'.

No neki su gledatelji i blogeri ipak bili sumnjičavi. Novinari ruskog portala TJournal postavili su i par tehničkih pitanja, kao na primjer gdje su Borisovi vanjski senzori te zašto je robot napravio toliko nepotrebnih pokreta tijekom plesa?

I zašto je robot dovoljno velik i izgleda baš tako kao da je u njemu neka osoba?

Odgovor na sva ova pitanja dala je fotografija 'robota' objavljena na društvenim mrežama na kojoj se jasno vidi da 'robot' ima pravi ljudski vrat.

 

Ispalo je da je Boris zapravo 'Robot Aljoša', odnosno kostim kojeg je napravila tvrtka Show Robots.

Kostim vrijedan 3000 funti opremljen je mikrofonom i tabletom te stvara iluziju da pred vama stoji pravi robot.

Još jednu razotkrivajuću fotografiju objavila je medijska agencija MBKh Media koju je osnovao Putinov žestoki protivnik Mihail Hodorkovski, a na njoj se vidi kako se glumac oblači u kostim robota trenutak prije nego će se pojaviti na forumu u Jaroslavu, gradu oko 200 km udaljenom od Moskve.

 

Organizatori Projektoria Foruma, kaže se u članku, nisu željeli podvaliti lažnog robota pod pravog, no televizijski prijenos napravio je baš to.

'Neki od ovih studenata zacijelo će se poželjeti baviti robotikom kad vide ove najsuvremenije robote', rekao je voditelj u televizijskom prijenosu.

Nakon toga začuo se robotski glas.

'Jako dobro znam matematiku, no želio bih naučiti i crtati', rekao je Boris te nakon toga zaplesao na pjesmu 'Skibidi' Little Biga.

 

U srijedu ujutro sporna je reportaža nakratko bila uklonjena s Russia-24 Youtube kanala, no kasnije poslijepodne opet se pojavila.

Dodajmo i da je državni Channel One bio primoran ispričati se gledateljima radi lažne reportaže koja prikazuje mladog Ukrajinca koji se žali na napredak nakon revolucije u toj državi prije pet godina. Ispostavilo se da je čovjek zapravo Bjelorus koji je kasnije priznao prijevaru i kazao da ga je sram zbog svega.


Besplatno se prijavite na portala Jutarnji.hr
Tagovi

Izdvajamo