Neon.com.hr je novi portal namijenjen ženskoj publici koji će informirati, zabavljati i spajati žene i djevojke svih generacija i različitih interesa, ali s puno duha i svježine.
Neon će nadopuniti segment internet sadržaja posvećenih ženskoj publici uz već dobro znane brendove Gloria i Cosmopolitan . Moderan, ali i retro, zanimljiv, uzbudljiv, ali i sadržajan, takav će biti Neon.com.hr, a upravo takve čitateljice i traži.
Neon.com.hr nastojat će se nametnuti, a mislimo to u krajnje pozitivnom smislu, svježim pristupom uredničkog i autorskog tima koji će svakodnevno i neumorno raditi na tome da svojim čitateljicama ispriča: što je novo u svijetu poznatih, zabave, kulture, filma i mode; što se nosi i kako, a što nikako; što vrijedi pogledati i na čemu odmarati oči; gdje trošiti vrijeme, a gdje novac; kome pokloniti wellnes tretman, a kome dušu i srce; što je IN, a kome treba pokazati vrata (ormara?) i brojne druge, zanimljive, opuštene i aktualne teme.
Europapress Holding (EPH) je vodeća izdavačka i medijska kompanija u Republici Hrvatskoj i jedna od najvećih u Jugoistočnoj Europi. Proizašla je iz političkog magazina Globus prije osamnaest godina. Od tada do danas narasla je u kompaniju koja obuhvaća izdavaštvo dnevnih novina i magazina, internetsku produkciju te produkciju i internu distribuciju novinskih, foto i video sadržaja.
Upravo zato neon.com.hr izlazi na ulice i tamo traži svoje priče: djevojke i žene sa stilom, nova lica i mlade zvijezde u usponu, svježa kulturna događanja, koncerte, izložbe i modne evente, a neće zaobići ni dućane, frizerske i kozmetičke salone te wellnes centre.
I vjerujte nam na riječ, djelima ćemo se dokazati – nećemo biti prolazni trend! Trendove ćemo stvarati.
Snažan rast broja korisnika mobilnog Interneta
Značajnim padom cijena pristupa mobilnom Internetu i sve kvalitetnijim uređajima koji nam omogućavaju da „internet uvijek imamo u džepu“ drastično se povećao broj korisnika koji svakodnevno surfaju internetom s mobitela.
Iako mnogi uređaji poput iPhonea imaju mogućnost pregledavati stranice u „klasičnom“ obliku za korisnike je puno ugodnije iskustvo pristupati sadržaju koji je prilagođen mobilnim platformama. Europa Digital ulaže snažne napore kako bi konstantno bila u toku sa tehnologijom te smo zbog toga kreirali mobilnu inačicu Jutarnjeg lista (m.jutarnji.hr) posebno prilagođenu upravo pametnim mobitelima, iPhonovima i ostalim mobilnim uređajima.
Naša mobilna verzija nudi sav sadržaj koji možete vidjeti i na „velikoj“ stranici, ali u prilagođenom izdanju. Da se radi o sve popularnijem načinu čitanja vijesti dokazuje i činjenica da mobilna inačica Jutarnjeg bilježi više od 100 tisuća posjeta mjesečno.