COOL FAKTOR

OPADA POPULARNOST FACEBOOKA MEĐU TINEJDŽERIMA, BROJ KORISNIKA U TRI GODINE PAO ZA 20% Mlađe generacije radije koriste YouTube, Instagram i Snapchat

    AUTOR:
  • OBJAVLJENO:
  • 01.06.2018. u 17:01

Models pose for photographs with a LG electronics' new V20 premium smartphone during its unveiling ceremony in Seoul, South Korea, September 7, 2016. REUTERS/ GLOBAL BUSINESS WEEK AHEAD PACKAGE - SEARCH 'BUSINESS WEEK AHEAD 24 OCT' FOR ALL IMAGES - RTX2Q57K
Kim Hong-Ji/File Photo / REUTERS

Američki tinejdžeri sve rjeđe koriste Facebook te u virtualnoj komunikaciji biraju ostale platforme poput YouTubea, Instagrama i Snapchata, pokazali su rezultati ankete.

Facebook koristi njih 51, što je za 20 posto manje u odnosu na 2015. kada je američki Centar za istraživanje Pew zadnji put proučavao navike tinejdžera kada su posrijedi društvene mreže, navodi u petak BBC.

Većina tinejdžera u dobi od 13 do 17 godina posjeduje ili ima pristup smartphoneu, a 45 posto ih je gotovo neprekidno online.

Anketa je pokazala da je YouTube preuzeo dominaciju nad Facebookom. Čak 85 posto tinejdžera preferira YouTube u odnosu na Facebook.

Na drugome mjestu po popularnosti među tinejdžerima je Instagram sa 72 posto korisnika, a na trećem Snapchat sa 69 posto.

Broj tinejdžera koji koriste Twitter (32 posto) i Tumblr (14 posto), nepromijenjen je u odnosu na rezultate iz 2015. 

I premda je Facebook izgubio popularnost među tinejdžerima u odnosu na YouTube koji je u vlasništvu Googlea, raste popularnost Instagrama, mreže u vlasništvu Facebooka od 2012.

Istraživanje centra Pew, u koje je bilo uključeno gotovo 750 tinejdžera tijekom mjesec dana, pokazalo je da je prije tri godine smartphone posjedovalo 73 posto djevojaka i mladića, a danas ga ima 95 posto tinejdžera.

Dok većina mladih koristi istu društvenu mrežu poput njihovih prijatelja i kolega, tinejdžeri slabijeg imovinskog stanja više vole Facebook od onih koji pripadaju višem društvenom sloju, pokazalo je istraživanje.

Gotovo trećina ispitanika utjecaj društvenih mreža na njihov život ocijenila je pozitivnim, četvrtina ga smatra uglavnom negativnim, a najviše - 45 posto sudionika ankete odgovorilo je da njihov utjecaj nije ni pozitivan ni negativan, piše BBC

Izdvajamo