'NAJDOBRE' 2016.

PRVI PUT U HRVATSKOJ PROGLAŠENE NAJBOLJE DRUŠTVENO KORISNE KAMPANJE Ovo su tri kampanje koje su mobilizirale čitavu Hrvatsku

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 01.02.2017. u 14:09

Promo

Kampanje “Ili jesmo ili nismo” udruge “Naš Hajduk”, “Buba bar” udruge “Bubamara”, “Biciklom na posao” udruge Sindikat biciklista te inicijativa “Hrvatska može bolje” proglašene su za "najdobre" kampanje 2016. godine!

Od ukupno 70 kampanja koje su predložili građani, među finalistima natječaja “Najdobre kampanje” u organizaciji društvenog poduzeća Brodoto našlo se njih 15. Sve kampanje radile su na najrazličitim društvenim problemima - od potpore izbjeglicama, zaštite javnog prostora, problematizacije problema otpada do održivog ribarstva. Stručni žiri sastavljen od komunikacijskih stručnjaka, novinara i poznavaoca civilnog društva (Helena Puljiz, Mia Biberović, Petra Despot Domljenović, Milica Vučković, Milana Romić) izabrao je pobjednike u tri kategorije, dok je više od 4000 građana online glasanjem izabralo jednu kampanju.

“Ako se priznanja dodjeljuju glazbenicima, filmašima i znanstvenicima, vjerujemo da i ljudi koji stvaraju društveno korisne inicijative trebaju biti pod svjetlima reflektora barem jednom godišnje. U ovom natječaju se biralo između dobrog i boljeg te je konkurencija bila strahovito teška. Vjerujemo da ćemo natječaj “Najdobre kampanje” pretvoriti u tradiciju kroz koju će se razmjenjivati iskustva raznovrsnih inicijativa i koja će potaknuti građane da organiziraju još bolje društveno-korisne kampanje,” rekao je Marko Gregović, organizator natječaja.

Nagradu u kategoriju “najdobri fundraising” osvojila je kampanja “Buba bar” koja je prema mišljenju žirija uspjela mobilizirati čitavu Hrvatsku. Kampanja “Biciklom na posao” proglašena je pobjednicom u kategoriji “najdobra promocija” zbog integriranosti svojih poruka te učinkovitog korištenja društvenih mreža. Priznanje za “najdobro zagovaranje” dodijeljeno je inicijativi “Hrvatska može bolje” koja je, prema obrazloženju žirija, uspjela mobilizirati nevjerojatan broj ljudi.

“Drago nam je da nas je pored navijača prepoznala stručna javnost. Kampanju nastavljamo i sljedeće godine. U svakom slučaju ovo nam je veliki korak napred za demokratizaciju nogometnih klubova i nogometa općenito u Hrvatskoj,” Tomislav Mikulić, voditelj projekta “Ili jesmo ili nismo”.


Besplatno se prijavite na portala Jutarnji.hr

Izdvajamo