STARTUP FACTORY

VELIKA UTRKA ZA 860 TISUĆA KUNA! Traje potraga za najboljom hrvatskom startup tvrtkom, 17 timova posljednjih je osam tjedana radilo danonoćno

    AUTOR:
    • Matija Boltižar

  • OBJAVLJENO:
  • 03.12.2018. u 10:41

 

Prošećimo hodnicima Zagrebačkog inovacijskog centra. Odmah na ulazu nekoliko ljudi priča o pametnoj narukvici koja prati životne znakove starijih osoba i šalje ih članovima njihove obitelji. Malo dalje niz hodnik glavna tema razgovora je digitalna recepcionarka koja, koristeći umjetnu inteligenciju, obavlja sve poslove prave, ljudske recepcionarke. Iza jednih vrata čuje se neko krčkanje - unutra razvijaju kapsulu koja će smanjiti upotrebu pesticida u poljoprivredi. Iz ureda preko puta se pak čuje dječji glas. Dolazimo na vrijeme da čujemo priču o ocu koji razvija aplikaciju kojom će olakšati čitanje svojoj kćeri s disleksijom. Idemo dalje i sa svakim korakom načujemo nešto novo. Moderni cjenik za ugostitelje, aplikacija koja spaja sportske rekreativce, uređaj za sigurniji prijelaz pješačkih prijelaza... Na kraju šetnje saznali smo za 17 novih inovativnih rješenja koja će jednoga dana olakšati život ljudima u Hrvatskoj, ali i svijetu. Iako je svako rješenje posebno za sebe, svi oni imaju jednu zajedničku stvar. Naime, ovo su sve timovi koji sudjeluju u predakceleracijskom programu Startup Factory.

U zadnjih nekoliko tjedana polaznici programa su razvijali i usavršavali svoja rješenja kako bi stekli znanja, ali i osvojili bespovratna sredstva iz novčanog fonda od 860.000 kuna. Pobjednički timovi bit će izabrani u srijedu, 5. prosinca, na međunarodnoj startup konferenciji Zagreb Connect koja se održava u Kongresnom centru Zagrebačkog velesajma. Organizatori su Grad Zagreb i Zagrebački inovacijski centar (ZICER).

Riječ je o konferenciji koja već petu godinu zaredom mladim poduzetnicima daje podršku u razvoju njihovih poslovnih ideja i olakšava daljnji razvoj zagrebačkog poduzetničkog ekosustava, čime stvara bolje uvjete za startup tvrtke na području grada Zagreba i šire. U fokusu ovogodišnjeg Zagreb Connecta su pre-seed investicije i ulaganja u ranim razvojnim fazama startupa, iskustva domaćih startupa koji su uspješno svoje proizvode plasirali na međunarodna tržišta te tehnologije budućnosti koje će tek pronaći svoju masovnu primjenu u društvu. Posebna poslastica bit će i proglašenje pobjedničkih timova ovogodišnjeg Startup Factory programa, prvog javnog financiranog predakceleracijskog programa na području Zagreba i šire, koji su prije tri godine pokrenuli Grad Zagreb i ZICER. Čak 17 timova u posljednjih je osam tjedana danonoćno radilo na razvoju svoga rješenja uz pomoć mentora i predavača iz Startup Factoryja. Među njima ima studenata, uspješnih poduzetnika, programera, logopeda, liječnika, kemičara..., a svakome od njih ovaj je program na neki način pomogao. Jedni ističu iskustvo, drugi edukaciju, treći kontakte, četvrti praktičan rad, peti predavanja već uspješnih startupa.

Bilo kako bilo, na kraju je svatko dobio potrebnu pomoć na razvoju svoga projekta, a pet najboljih među njima osvojit će po 160.000 kuna bespovratnih sredstava. Želite li saznati tko su pobjednici, prijave za Zagreb Connect otvorene su do 3. prosinca putem Entrio.hr. Podsjećamo, konferencija počinje u srijedu u 9.30 sati, a održava se u Kongresnom centru Zagrebačkog velesajma.

1. SILVER MONITOR

RJEŠENJE:

Silver monitor je sustav za praćenje biometrijskih parametara i sigurnosti starije populacije. Sastoji se od softverske platforme i hardvera (pametne narukvice) kojima se podaci prikupljaju, procesuiraju te šalju feedback.

Silver Monitor

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Kao i obično, počneš s problemom s kojim se susrećeš u neposrednoj okolini. Imamo starije članove obitelji koji žive sami i imaju određene zdravstvene poteškoće. Također imamo i uvida iz prve ruke kako zdravstveni sustav funkcionira. Stoga smo u suradnji s liječnicima odlučili osmisliti proizvod koji bi potencijalno riješio problem za obje strane.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Vidimo se na globalnom tržištu. Product developmenti i prodaja te skalabilan poslovni model trenutačno su naši glavni izazovi. Mislim da je to manje-više uobičajeno za sve startupe, pogotovo za one koji su bazirani na hardveru.

2. EVENTRIFY SMART SOLUTIONS

RJEŠENJE:

Eventrify je počeo najprije s registracijom delegata na kongresima, da bi ubrzo proširili svoju uslugu na izradu kongresnih web stranica, registracijsku platformu, verifikaciju sudionika, mobilnih aplikacija te tehničke podrške prilikom registracije. Eventrify Smart je dodatan iskorak u odnosu na trenutačna rješenja koja nudimo. Takav sustav omogućuje stvaranje poslovnih kontakata na temelju indoor lokacije uz prikupljanje real-time informacija o svim interakcijama na događanju. Prikupljeni podaci šalju se na obradu u svrhu izrade višedimenzionalnih mapa interakcija.

Eventrify

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Do ideje smo došli kroz komunikaciju s ključnim klijentima koji su nam podijelili najčešće probleme s kojima se susreću u svakodnevnom radu. Osim toga, i sami smo sudjelovali na nekoliko događanja kao sudionici te smo se suočili s nizom izazova u organizaciji kongresa.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

U međuvremenu smo odradili nekoliko svjetskih kongresa u Dubrovniku i Vodicama, gdje smo registrirali i akreditirali više od 1200 delegata. S Eventrify Smartom želimo izaći na svjetsko tržište, a u regiji želimo postati de facto standard tj. rješenje prvog izbora prilikom organizacije kongresa bilo kojeg tipa ili veličine.

3. DEAL APP

RJEŠENJE:

Deal App je mobilna aplikacija, odnosno platforma koja spaja one kojima je potrebna pomoć u kućanskim poslovima i one koji tu pomoć nude. Jednostavnije, aplikacija spaja ponudu i potražnju u obliku peglanja i čišćenja, uzimajući u obzir lokaciju i potrebe pružatelja i tražitelja usluga.

Deal App

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Znamo jako puno muških prijatelja koji žive sami i ne znaju čistiti i rekli su nam da bi njima bilo puno jednostavnije da mogu naručiti pomoć za kućanske poslove. Isto vrijedi i za mlade poslovne ljude koji nemaju vremena u životu za čišćenje ili obitelji koje preko vikenda žele otići na izlet umjesto da doma čiste. Zato smo odlučili osmisliti rješenje koje će na pristupačan i jednostavan način u tri klika riješiti taj problem.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Pomoću radionica uspjeli smo bolje definirati konkretan problem za koji nudimo rješenje, unaprijediti samo rješenje i doći do što konkretnijeg segmenta korisnika koji nam pomažu u pilot-projektu i razvoju same aplikacije. Mentori su nam pomogli u proučavanju konkurencije i njihovih prednosti/mana, ali i u pronalasku odgovarajućeg poslovnog plana.

4. EMPLE

RJEŠENJE:

EMPLE je moderni cjenik za ugostiteljske objekte koji pruža gostima uslugu punjenja mobitela te mogućnost digitalne narudžbe hrane ili pića. EMPLE je također izrazito snažna marketinška platforma jer omogućava prikaz videoreklama.

EMPLE

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Sjedili smo u kafiću i komentirali kako bi bilo dobro digitalno naručiti piće. Tu ideju smo povezali s uobičajenim držačima za cjenike te su jednostavno dolazile ideje za idejom. A naravno, plod tih ideja je digitalni cjenik EMPLE.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Napravili smo prvi testni prototip, razvili biznis model, funkcionalni softver i, naravno, za koji dan 3 MVP-a. Smatramo da EMPLE ima veliki potencijal i cilj nam je da većinu kafića uvedemo u moderno digitalno doba.

5. TRACY

RJEŠENJE:

Tracy je mobilno rješenje koje pomaže malim i srednjim proizvođačima hrane u praćenju sljedivosti. Pomoću barkodova proizvođači će moći pratiti sirovine od njihova ulaska kroz procese proizvodnje do isporuke gotovih proizvoda kupcima. Tracy pomaže proizvođačima u identifikaciji prehrambenih proizvoda koji nije u skladu s njihovim standardima kvalitete, te time pridonosi sigurnosti hrane na tržištu.

Tracy

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

U prehrambenoj industriji postojala je potreba proširenja tržišta na trgovačke lance i izvoz. Preduvjet za takvo širenje tržišta je posjedovanje jednog od vodećih certifikata za kontrolu kvalitete i sigurnost hrane. Jedan od bitnijih zahtjeva je i sljedivost, odnosno praćenje sirovina od ulaska kroz procese proizvodnje do isporuke kupcima. Rješenje koje se među malim i srednjim proizvođačima koristi je u najvećem broju slučajeva pomoću papira i olovke (obrasci). U potrazi za boljim i cjenovno prihvatljivim rješenjem nismo naišli na dobre rezultate, stoga smo došli na ideju za pokretanjem startupa.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Ispitali smo određeni broj potencijalnih kupaca te smo našli dvije firme koje su zainteresirane isprobati naše rješenje. Već smo jednim dijelom završili programiranje mobilne aplikacije te smo trenutačno na programiranju cloud dijela rješenja, kako bi korisnik u svakom trenutku imao informacije na raspolaganju.

6. OMOLAB

RJEŠENJE:

OmoLab je laboratorij za vizualnu komunikaciju koji okuplja stručnjake iz različitih područja okupljenih s ciljem razvoja vizualnih komunikacijskih alata za one koji vide svijet drugačijim očima. Ovi alati uključuju OmoType, obitelj fontova oblikovanih za osobe s disleksijom i drugim poteškoćama čitanja te mobilnu aplikaciju OmoReader, koja optimizira upotrebu OmoType pisma.

OmoLab

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Ideja se počela razvijati unazad 4-5 godina, od trenutka kada sam saznao da mi je kći disleksična, za suprugu sam znao od početka. Naime, nije mi bilo jasno da se o nečemu što pogađa tako velik dio populacije (oko 10 posto) tako malo razgovara i da gotovo nema alata kojima bi pomogli toj djeci, kaže Reić.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Budući da su OmoLab alati besplatni, očekujemo široku bazu korisnika koji će nam svojim iskustvima, povratnim informacijama i kritikama pomoći da ih dalje razvijamo i unapređujemo. Želimo i potaknuti javnu raspravu kojom će se demistificirati sama disleksija te pojasniti svima da je to poremećaj koji sa sobom nosi puno više dobrog nego lošeg. Ono loše je problem s čitanjem, zbog kojeg se tu djecu marginalizira, a vrlo često je riječ o vrlo inteligentnim vizualnim misliocima.

7. STARTUP: PEEKATOR

RJEŠENJE:

Peekator je digitalna mystery shopping tvrtka koja pomaže klijentima otkriti i identificirati njihove slabe točke. Pomoću vlastitog softvera prikupljamo podatke od naših tajnih kupaca, analiziramo te prikazujemo kroz vizualne izvještaje klijentu.

Peekator

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Na ideju za pokretanje projekta došao sam prošlo ljeto, kad sam razmišljao o otvaranju ugostiteljskog objekta na obali. Pomislio sam kako bih provjerio kvalitetu usluge u objektu te sam pogledao tada trenutna rješenja na tržištu u mystery shoppingu. Vidio sam da su postojeća rješenja jako spora i skupa i da ne nude brzu i efektivnu provjeru, kaže Mrša.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Dosad smo razvili do kraja mobilnu aplikaciju posebno dizajniranu za tajne kupce te je povezali s našim internim softverom u kojem generiramo izvještaje i radimo selekciju tajnih kupaca. Naš primarni cilj je uvesti tehnologiju u dosadašnju tradicionalnu uslugu, jer smo njeni istinski ljubitelji i vjerujemo da je to jedini način provođenja naše misije: dovesti mystery shopping u svaku tvrtku.

8. STARTUP: LUXHEAL

RJEŠENJE:

Luxheal je platforma gdje se uz pomoću prikupljenih podataka o pacijentu kreira personalizirani zdravstveni program koji se dinamički mijenja i koji je interaktivan uz pomoć virtualnog asistenta “Luxy”. Npr. gost ima visok tlak. On prvo odgovori na odredbeni set pitanja gdje se prikupi njegova povijest bolesti i životne navike. Pomoću tih podataka kreira se zdravstveni program pomoću kojeg će on liječiti svoju hipertenziju dok je na godišnjem odmoru u hotelu. U tom programu se koristi postojeća infrastruktura u hotelu poput wellnessa, bazena, teniskih terena i restorana.

Luxheal

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Uočili smo da hoteli imaju jako kratku turističku sezonu i kako se svi žale da gosti ne troše dovoljno, zato se sve sad kreće prema zdravstvenom turizmu poput rehabilitacije, prevencije i medicinskog wellnessa kako bi proširili ponudu. Ali jedan problem ostaje neriješen, a to je kako gostu ponuditi personalizirani način liječenja koji stvarno djeluje. Tu smo mi počeli kreirati naše rješenje.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Nama je cilj da Luxheal bude standard u zdravstvenom turizmu za rehabilitaciju, prevenciju, medicinski wellness i kronične bolesti. Želimo da se Luxheal platforma koristiti u svakom luksuznom wellness i medicinskom hotelu i klinici.

9. MIA - digitalna recepcionarka

RJEŠENJE:

MIA - digitalna recepcionarka je inovativno rješenje koje koristeći umjetnu inteligenciju radi sve što i prava recepcionarka: zaprima pozive, odgovara na upite, upravlja rezervacijama, šalje podsjetnike, vrši naplatu i nastoji raspored držati punim.

MIA - digitalna recepcionarka

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Ideja za CRM-om i platformom došla je spontano u jednom razgovoru zbog vlastitih iskustava potreba zakazivanja termina kod liječnika u hitnim situacijama, kada je pregled il pretraga potrebna sada ili na lokacijama gdje nemamo preporuku liječnika.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

U budućnosti imamo svakako u planu nastaviti rješavati i ostale probleme salona s CRM-om i platformom koja će imati dosta modula za kompletno vođenje poslovanja kozmetičkih i frizerskih salona.

10. MAKABI

RJEŠENJE:

Radi se o maloj kapsuli s vremenskim otpuštanjem sastojaka za ishranu /zaštitu biljnih kultura u svrhu sniženja upotrebe teških organskih spojeva (pesticida) i pripravi funkcionalne hrane korištenjem zelene kemije.

Makabi

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Na ideju smo došli tijekom razmišljanja i rasprave koliko se godišnje upotrebljava različitih sredstava za zaštitu bilja (pesticida) i kako bi bilo super napraviti “tabletu” za biljku koja će je istovremeno štititi /prihraniti, a neće imati negativne posljedice za ljudsko zdravlje ili na smanjenje broja korisnih insekata (pčela).

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Jedan od glavnih ciljeva je otvaranje kompanije u kojoj ćemo se baviti s razvojem novih proizvoda koji bi mogli biti ponuđeni tržištu. Osim toga otvara se mogućnost prijave projekata za male poduzetnike u području poljoprivrede. Projekt zasad ima pilot-proizvode koji se mogu ponuditi tržištu.

11. TRANSFER HERO

RJEŠENJE:

Naša web aplikacija putnicima omogućuje da pitaju ostale putnike koji dolaze sa i do zračnih luka ide li itko njihovim putem. Zatim ih spajamo u jedno taksi vozilo. Na taj način omogućujemo putnicima da plate 40 posto manje, vozačima da zarade 30 posto više ali i velikim zračnim lukama da smanjuju zastoje na samim zračnim lukama. Ali zapravo je najkul stvar kod nas da za svaku učinjenu vožnju posadimo jedno drvo Paulownije.

Transfer Hero

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Upoznali smo se tako što smo počeli šetati naše pse u istom parku. Svaki dan provedemo zajedno otprilike sat vremena, a često pričamo o poslu i našim projektima. Budući da smo zbog posla puno i putovali, često smo se međusobno žalili na skupe i ekološki neodržive transfere sa zračnih luka. I onda smo odlučili napraviti svoje rješenje. Teorija nam je bila da bismo mogli putnicima donijeti značajnu uštedu kada bismo im nekako mogli omogućiti da znaju tko je i u kojem trenutku voljan taksi dijeliti s još jednom ili dvije osobe

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Dosad smo u 3,5 mjeseca rada stigli napraviti MVP proizvod i pilot. Krajnji cilj nam je, ako i sve propadne, da barem inspiriramo neke od velikih da počnu raditi na klimatskim promjenama i pošumljavanju. Održivi turizam.

12. ZIHER

RJEŠENJE:

Najkraće rečeno, radimo novi IoT napredni proizvod koji služi za detekciju i zaštitu udaljene imovine koji će bežičnim putem obavijestiti vlasnika ili korisnika o određenim promjenama i ugrožavanju imovine. Primjenom našeg inovativnog IoT proizvoda stvaramo mogućnost proaktivnog djelovanja pri zaštiti imovine, za razliku od dosadašnjeg djelovanja koje možemo opisati kao djelovanje tek nakon što se šteta već dogodila.

Ziher

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Iako svjetske statistike o prodaji sustava sigurnosti pokazuju stalni rast, i dalje postoji velik broj nezaštićenih objekata i imovine. Tu prepoznajemo tržišni potencijal za naše proizvode, a to se posebno odnosi na udaljenu imovinu koja nema ili ne koristi nikakvu infrastrukturu, poput električnog napajanja ili telekomunikacijskih resursa za prijenos alarmnih i drugih tehničkih podataka.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Kao naše glavne korisnike vidimo tvrtke za upravljanje i gospodarenje objektima (facility management), zaštitarske tvrtke za štićenje imovine svojih klijenata korištenjem naših proizvoda, policiju za specijalne namjene i lokalnu upravu i samoupravu. Trenutačno intenzivno radimo na razvoju MVP proizvoda koje želimo dati “early adopterima” radi testiranja u realnom okruženju.

13. ZEBRA CROSS

RJEŠENJE:

Zebra Cross je pametan sustav koji se jednostavno instalira na postojeće stupove znakova na pješačkim prijelazima. Kada pješak stane na rub ceste, Zebra Cross to prepoznaje te upozoravajućim svjetlima obavještava nadolazeće vozače, a pješake na zebri dodatno osvjetljava.

Zebra Cross

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Vozeći se po Maksimirskoj ulici, Petrovoj ulici, Bukovcu, u stvari po cijelom gradu, primijetio sam da mi svake jeseni i zime postane vrlo teško uočiti pješake na prijelazima. I svake godine pomislim da bi se nešto kvalitetno trebalo napraviti u vezi s tim.

BUDUĆ NOST PROJEKTA:

Dosad smo razvili konceptualno rješenje te validirali naše pretpostavke kod kupaca i korisnika sustava. U budućnosti se nadamo da će ovaj projekt pridonijeti sigurnijem prometu za sve, a naročito za najranjivije skupine društva - djecu i starije ljude.

14. WINGO

RJEŠENJE:

Wingo je stol s integriranim grijanjem u svom postolju, tako dok sjedite u zimskim uvjetima na terasi kafića, restorana ili čak doma imate bolje i ugodnije korisničko iskustvo negoli sva postojeća rješenja grijanja terasa.

Wingo

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Prije dvije godine, tijekom adventa, sjedila sam na kavi s prijateljicom u Bogovićevoj na jednoj od terasa i jako sam se smrzla, mada mi se glava spržila ispod grijalice, dok mi je ostatak tijela bio hladan, i odjednom mi je sinula ideja kako je takav sustav grijanja pogrešan i rodio se Wingo.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Vjerujemo da ćemo bar za malo poboljšati svijet i da će nam puno ljudi biti zahvalno što nudimo korisnički ugodnije rješenje, komercijalno isplativije, štedimo energiju, a time i novac i ekološki smo prihvatljiviji. Također naše rješenje je i sigurnije. Uzimajući u obzir sve prednosti ovog proizvoda naspram postojećih rješenja, za zaključiti je da smo stvorili cjelovitiji i autentičniji proizvod.

15. B!TE ME BAR

RJEŠENJE:

B!TE ME BAR su funkcionalni prirodni snackovi izrađeni od suhog voća i orašastih plodova obogaćeni prirodnim nutrijentima. Da ne bi stali samo na fizičkom proizvodu, odlučili smo omogućiti i digitalnu ‘’konzumaciju’’ B!TE ME filozofije kroz B!TE ME BAR web platformu, gdje našim kupcima pružamo uvijek dostupne svježe proizvode pomoću modela pretplate, kao i mogućnost kreiranja vlastitih barova (odnosno personalizacije okusa i funkcionalnosti).

BiteMe Bar

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Već godinama radimo u industriji funkcionalne i zdrave hrane te smo putujući po raznim tržištima primijetili sve snažniji trend okretanja prema prirodnoj funkcionalnoj hrani. Svakodnevni životni tempo je sve ubrzaniji i iziskuje sve više energije i stresa te samim time ljudi sve više traže energiju kroz hranu. Paralelno se pojavila svijest o štetnostima raznih stimulansa, energetskih napitaka i konditorskih proizvoda te se logično stvorila potreba za dostupnom i zdravom energijom.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Što više radimo na projektu, sve više vidimo veliku budućnost i mogućnosti. Dobili smo interes za suradnjom s više europskih tržišta i vjerujemo da uspijemo li sve posložiti kako treba, u kratkom roku morat ćemo planirati povećanje naših kapaciteta. Naravno, ne mislimo stati samo na barovima, nego želimo uvesti i druge oblike proizvoda.

16. 4REAL

RJEŠENJE:

4REAL je aplikacija za spajanje rekreativaca radi održavanja sportskih, društvenih I drugih aktivnosti. Aplikacija pomaže ako vam nedostaje jedna, dvije ili više osoba za nogomet, košarku, Monopoly ili druge aktivnosti. 4REAL je kao Tinder za sportove, društvene igre i druge oblike rekreacije.

4real

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Prva iskra ideje razvila se kroz razgovor s mojim bratom još prije nekoliko godina, ali je na tome i ostalo. Razlog je taj što se po čudnom zakonu uvijek dogodi da nam je falio netko za nogomet.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Kroz idućih 6 mjeseci planiramo osigurati suradnju sa svim sportskim dvoranima i terenima u Zagrebu. Nakon Zagreba, planiramo se širiti u gradove iz Hrvatske već prvom polovicom iduće godine, dok bi krajem iduće godine planirali strategiju razvoja na druge države EU, susjedne države i eventualno SAD, ovisno o prilikama i mogućnostima.

17. STRATOWAVE

RJEŠENJE:

Izrađujemo rješenja bežičnih telekomunikacija na velike udaljenosti za komercijalne sustave bespilotnih letjelica. Ona omogućavaju prijenos velikih količina podataka u stvarnom vremenu iz zraka u centre za obradu, uključujući i područja slabe pokrivenosti signalom.

Stratowave

 

KAKO SMO DOŠLI NA IDEJU:

Poklopio se niz čimbenika: sve troje osnivača našlo se na životnoj prekretnici, kada smo i prepoznali pravi trenutak za komercijalizaciju komunikacijskih rješenja na kojima već imamo veliko iskustvo i za koji smo potvrdili da postoji konkretna tržišna potreba.

BUDUĆNOST PROJEKTA:

Tijekom trajanja programa doveli smo do kraja rad na prototipu našeg rješenja pomoću kojeg možemo praktično prezentirati njegov rad i mogućnosti. Također, pokrenuli smo suradnju s nekoliko većih nacionalnih tvrtki.

Prijavite se na portala Jutarnji.hr i ne propustite najnovije vijesti iz Hrvatske i svijeta

Izdvajamo