MAKNITE JE NA SIGURNO

UPOZORENJE PRIJE BLAGDANA Pazite da vam psi ne ukradu čokoladu, ona im uzrokuje mučninu, napadaje, a ponekad i smrt

    AUTOR:
    • Hina

  • OBJAVLJENO:
  • 22.12.2017. u 09:36

A dog in costume stands by the bathroom line on Christmas Day at Central Park in Manhattan, New York City, U.S., December 25, 2016. REUTERS/Andrew Kelly - RC1F4DB7D970
Andrew Kelly / REUTERS

Veterinari upozoravaju kako je u vrijeme Božića je pojačan rizik trovanja čokoladom za obiteljske pse.  Veterinari tvrde kako je u ovo doba godine četiri puta veća vjerojatnost da se psi razbole zbog jedenja čokolade.

Njihovo istraživanje objavljeno u časopisu Veterinary Record pokazalo je kako stotine pasa treba veterinarsku pomoć nakon što ukradu čokoladne Djedove Mrazove, čokoladne kalendare ili čak šalicu tople čokolade, piše BBC.

Zbog toga se veterinari trude širiti poruku da se čokolada treba čuvati na sigurnoj udaljenosti od obiteljskog psa.  Psi vole jesti tu slasticu, no od nje se mogu razboljeti, čak i u malim količinama.

Kemijski spoj teobromin iz zrna kakaa u psima se sporije razgrađuje, zbog čega dovodi do mučnine, pojačanog rada srca, napadaja, a ponekad i smrti.

Liječenje ovisi o tome koliko je vremena prošlo otkad je pas pojeo čokoladu, a mogu mu se dati lijekovi koji izazivaju povraćanje ili aktivni ugljen koji zaustavlja daljnu apsorpciju toksične supstance.

Psu bi zatim mogla biti potrebna infuzija i dodatni lijekovi kako bi se spriječilo toksično djelovanje na srce.

Izdvajamo