NAJČEŠĆA VRSTA RAKA

'MISLI NA SEBE. MISLI NA NJU' Udruga SVE za NJU pokrenula kampanju kako bi potaknula žene na samopregled dojki

Kampanja udruge SVE za NJU
 Damjan Tadic / CROPIX
 

Iako pregledi ne mogu spriječiti pojavu raka, mogu spasiti život jer je rano otkriveni rak dojke u više od 95 posto slučajeva izlječiv, stoga je udruga SVE za NJU pokrenula kampanju "Misli na sebe. Misli na nju" čiji je cilj potaknuti žene na samopregled kao način praćenja zdravlja dojki između kontrolnih pregleda.

U sklopu kampanje u svim većim trgovačkim centrima diljem Hrvatske može se kupiti posebno dizajnirani ručnik s porukom 'Think Pink', a jedna kuna bit će darovana udruzi. Kupnjom svakog ručnika također je moguće ostvariti 20 posto popusta na ultrazvuk dojki, tumorski marker te mamografiju u poliklinici Medikol.

Popust je moguće ostvariti na naručene preglede do kraja prosinca uz predočenje računa za kupljeni ručnik, bez obzira kada se taj pregled obavi.

"Kako je rak dojke najraširenija vrsta raka kod žena, a svijest o važnosti pregleda još uvijek izrazito niska, htjela sam u prvi plan staviti upravo širenje svijesti o prevenciji malignih bolesti i poticanju češćih samopregleda i pregleda", kazala je na konferenciji za novinare idejna začetnica kampanje Nina Andrijanić.

Dodala je da je ručnik idealan proizvod za ovakvu kampanju jer je sam po sebi koristan, koristi se u kupaonici koja je i intimno mjesto te njegovom upotrebom podsjeća žene na samopregled ili pregled.

Rak dojke najčešća vrsta raka koja pogađa žene

Rak dojke najčešća je vrsta raka koja pogađa žene, uglavnom starije od 50 godina, ali od te bolesti oboli i oko 20 posto mlađih žena. Vrlo je nasumičan, a broj oboljelih je u kontinuiranom porastu te se procjenjuje da će u Hrvatskoj jedna od deset žena oboljeti od raka dojke tijekom života.

Voditeljica Centra za psihološku pomoć Udruge "SVE za NJU" Ljiljana Vukota istaknula je da jedna trećina onkoloških bolesnika treba profesionalnu stručnu skrb koja u Hrvatskoj još uvijek ne postoji.

Zagreb, 021019.
Ulica kneza Mislava 10.
Predstavljanje donatorske kampanje za borbu protiv raka dojke, Udruga Sve za nju. 
Na fotografiji: Bruno Simlesa, Milana Vlaovic, Ljiljana Vukota, Ljiljana Pranjic.
Foto: Damjan Tadic / CROPIX
Damjan Tadic / CROPIX
Kampanja udruge SVE za NJU

"Istraživanja pokazuju da je uz pomoć psihosocijalne skrbi suradljivost bolja, liječenje kraće traje i preživljenje je bolje. Psihološka skrb i psihosocijalna skrb je integralni dio liječenja i dio suportivnog liječenje te ne predstavlja luksuz", naglasila je.

Navela je da je samo tijekom 2018. udruga svojim korisnicama pružila oko 1600 individualnih savjetovanja, organizirala 113 različitih predavanja, radionica i edukacija na kojima su zabilježili 1480 dolazaka, a ukupno je više od 4800 puta netko pokucao na vrata jednog od programa Centra, stoga će donacijska sredstva prikupljena kampanjom udruga iskoristiti za nastavak svoje misije - pružanje psihološke pomoći oboljelim ženama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 21:25