VIDITE LI RAZLIKU?

NA DIJETI STE, ALI NE GUBITE KILE? Ove fotografije jasno će vam pokazati zašto je to tako, a otkrivaju i najčešće krivce za debljanje

Screenshot

 

Postoje dva načina na koji ljudi idu na dijetu, piše Slobodna Dalmacija.

Prva skupina ne ostavlja prostora za neuspjeh, pa krene jako, a to je u ovome slučaju izgladnjivanje. Jednostavno je, što manje jedeš, manje bi jeo, pa kili (voda) sami krenu dolje. Nakon početne euforije, koja može trajati i do nekoliko mjeseci, krenu pak problemi.

Loše se osjećate, pretjerano znojite, vidite zvjezdice, a blaga mantavica postala vam je uobičajeno stanje? Nije ni čudo, gladni ste.

Druga skupina odluči se pak postupiti 'ispravno', pa natrpaju frižider svom silom zdravih namirnica, jaja, avokada, namaza od badema, orašastih plodova i ostalom 'zdravom' hranom.

Ako ima naljepnicu 'bio', još bolje. Pa jutro započnu obilnom kajganom i tostom (integralnim, naravno), a u pauzi do ručka grickaju oraščiće. Zatim ručak, obilno začinjen i pun cjelovitih žitarica, a morate se počastiti i desertom. Tamna čokolada je zdrava, pa zašto umjesto dva reda ne biste pojeli tri?

Nije ni čudo da 'tvroglavi' kilogrami nikako ne kreću dolje.

U prvome slučaju vaše je tijelo u blagome šoku, došlo je do određene težine gdje je jednostavno stalo, a kako bi sagorijevalo kalorije, treba ih i unositi ponešto.

Druga opcija predstavlja pak jednu od najčešćih zabluda. Istina, neke su namirnice zdrave, ali u kojim količinama? Šaka orašastih plodova ima gotovo 300 kalorija, a preporučeni dnevni unos je oko 2000.

Pa vi razmislite.

 

ELIPSO

Izdvajamo