FITNESS ZA ŽENE

NAŠA VODEĆA KINEZIOLOGINJA DAMAMA OTKRIVA KAKO SE DOVESTI U IZVRSNU FORMU Četiri senzualne vježbe koje će vas probuditi nakon napornog dana na poslu

    AUTOR:
    • Petra Plivelić

  • OBJAVLJENO:
  • 09.10.2018. u 20:01

Filip Popović

 

Za sve dame koje imaju uredski posao s mnogo sjedenja, zbog kojeg su potencijalne žrtve bolesti srca i krvožilnog sustava, kineziologinja Ana Kuhanec Brašnović, koja godinama razvija koncept Ana’s Sensual Fitnessa, predstavlja set vježbi koje će oduševiti žene.

- Vježbe uključuju kružne kretnje koje pobuđuju senzualnost i ženstvenost te razvijaju pozitivan osjećaj prema vlastitom tijelu, a sam proces tjelovježbe ovim načinom postaje zadovoljstvo.  Vježbanje s emocionalnom komponentom danas je potreba svake žene - tvrdi kineziologinja Kuhanec Brašnović.

1. Mačka ljuljanje

Iz položaja upora klečećeg radite krugove bokovima. Udišete na pomicanje stražnjice prema natrag, a izdišete potiskivanjem bokova prema naprijed. Vježbom oblikujemo cjelokupnu muskulaturu tijela, no vježba je prije svega meditacijskog karaktera pa je njezina funkcija usmjerena na spoznaju osjećanja vlastitog tijela. Pospješuje pokretljivost bokova te otpušta napetost cijelog tijela.

Filip Popović

Filip Popović

Filip Popović

Filip Popović

2. Propinjanje nogama

Iz ležanja na leđima radite velike, polagane krugove nogama, potpuno opuštenog gornjeg dijela tijela. Na početku izvođenja vježbe kružite samo nogama, no s vremenom vježbu izvodite cijelim tijelom, prirodno pokrećući i gornji dio tijela. Polagano disati, jedan krug nogama udahnite, drugi krug izdahnite. Vježbom aktiviramo cjelokupnu muskulaturu tijela s naglaskom na mišiće nogu i donjeg dijela trbuha. Vježba je također meditacijskog karaktera.

Filip Popović

Filip Popović

Filip Popović

3. Obrnuti krug kralježnicom

 Iz položaja turskog sjeda radite krugove gornjim dijelom tijela, odnosno krugove kralježnicom. Oslanjajući se na lijevu ruku krećete u krug gornjim dijelom tijela. Lijevu ruku postavite bliže lijevom boku te se odgurnite otvarajući prsa prema gore, a spuštajući glavu unatrag. Desnu ruku protegnite prema stropu. Nastavljate izvodeći krug, obje su ruke na podu otraga. Utegnite leđa, potisnite leđima prsa prema gore, a vaša glava neka bude opuštena. Obrnite stranu. Stisnite trbuh i protegnite gornji dio leđa. Ovom vježbom istežete cijeli gornji dio tijela, no i otvarate grudni koš. “Na duge staze” podiže razinu testosterona u organizmu.

Filip Popović

Filip Popović

Filip Popović

Filip Popović
 

4. Mačka-krava-valjak

Iz položaja upora klečećeg radite krugove gornjim dijelom tijela. Kružnom kretnjom povezujemo položaj mačke i krave okretanjem kao da smo u valjku ili cijevi. Udišete u položaju krave, izdišete u položaju mačke. Vježbom oblikujemo muskulaturu gornjeg dijela tijela, no vježba je prije svega meditacijskog karaktera pa je njezina funkcija usmjerena na spoznaju osjećanja vlastitog tijela. “Osjećaj ljepote dolazi iznutra”, doživljaj je koji s vremenom ovom vježbom i ostvarujete. Pospješuje pokretljivost gornjim dijelom te stvara u tijelu izuzetan osjećaj ugode.

Filip Popović

Filip Popović

Filip Popović

Filip Popović

Kako izvoditi vježbe

Dok izvodite vježbe, neka vam podloga bude polagana, opuštajuća muzika koju najradije slušate.

Opustite se, posvetite samo sebi i zaplešite svaku vježbu.

Ove vježbe, osim što oblikuju lijepo tijelo vretenastih mišića, pobuđuju osjećaj ženstvenosti te njihov meditativan način izvođenja uz glazbu, nakon dulje vremena, opušta um i stvara osjećaj ugode u tijelu.

 

Izdvajamo