ISTRAŽIVALI NA ISS-U

FOTO Ruski i američki astronauti vratili se na Zemlju nakon pet mjeseci u svemiru

AUTOR:
  • OBJAVLJENO:
  • 28.02.2018. u 07:31

Ground personnel carry astronaut Mark Vande Hei of the U.S. after the Soyuz MS-06 capsule landed in a remote area outside the town of Dzhezkazgan (Zhezkazgan), Kazakhstan, February 28, 2018. REUTERS/Alexander Nemenov/Pool - RC1F80F5BD00
Alexander Nemenov / REUTERS

Mark Vande

Ruski kozmonaut Aleksander Mišurkin i američki Joe Acaba i Mark Vande vratili su se u srijedu na Zemlju nakon što su proveli više od pet mjeseci na Međunarodnoj svemirskoj postaji (ISS), objavila je NASA.

International Space Station crew members Joe Acaba (L) and Mark Vande Hei of the U.S. (R), and Alexander Misurkin of Russia rest in chairs after landing in a remote area outside the town of Dzhezkazgan (Zhezkazgan), Kazakhstan, on February 28, 2018. Bill Ingalls/NASA/Handout via Reuters THIS IMAGE HAS BEEN SUPPLIED BY A THIRD PARTY. MANDATORY CREDIT - RC13B08DF1B0
REUTERS

Mark Vande Hei, Alexander Misurkin, Joe Acaba

Kapsula u kojoj su se nalazili sletjela je u Kazahstan nakon što su Mišurkin, Acaba i Vande proveli 168 dana na ISS-u.

Svemirska postaja koja se nalazi na visini od oko 400 kilometara od Zemlje, obavlja znanstvena istraživanja koja bi bilo nemoguće provesti na Zemlji.

The Soyuz MS-06 capsule carrying the crew of Joe Acaba and Mark Vande Hei of the U.S., and Alexander Misurkin of Russia descends beneath a parachute just before landing in a remote area outside the town of Dzhezkazgan (Zhezkazgan), Kazakhstan, February 28, 2018. Bill Ingalls/NASA/Handout via Reuters THIS IMAGE HAS BEEN SUPPLIED BY A THIRD PARTY. MANDATORY CREDIT TPX IMAGES OF THE DAY - RC1AC88DE560
Bill Ingalls/NASA / REUTERS

Trojac koji se vratio zamijenit će NASA-ini Andrew Feustel i Richard Arnold, te Oleg Artemjev iz  Roscosmosa, čija će raketa poletjeti s kozmodroma u Bajkonuru 21. ožujka.

Više na Jutarnjem...