#NOFILTER

NASA-in ISTRAŽIVAČ MARSA NA ZEMLJU POSLAO SELFIE Fotografija je dio veće isporuke slika koja je stigla čim je američka vlada ponovno počela s radom

Curiosity
 NASA / Twitter

NASA-in popularni istraživač Marsa rover Curiosity (eng. znatiželja) poslao je na Zemlju novi selfie s Crvenog planeta, piše CNN.

"Vratio sam se! Jesam li vam nedostajao", objavio je Curiosity na Twitteru.

Selfie koji je Curiosity poslao dio je veće isporuke slika koja je na Zemlju stigla nakon što je početkom tjedna završila obustava rada američke vlade.

Curiosity je sletio na krater Gale na Marsu 6. kolovoza 2012. godine nakon preživljavanja sedmominutnog spuštanja na površinu poznatog i kao "sedam minuta terora".

Curiosity je poslan na Mars kako bi u 23 mjeseca pokušao pronaći dokaze da su jednom davno na tom planetu vladali uvijeti koji bi mikrobima dopustili preživljavanje. NASA je međutim objavila da je Curiosity nakon svega osam mjeseci boravka na Marsu pronašao kamen koji je pokazao da su na Marsu jednom vladali uvijeti u kojima bi mikrobi mogli preživjeti.

NASA je potom produžila Curiosityjev boravak na Marsu te je rover nastavio promatrati okoliš i uzimati uzorke s površine.

Curiosity bi osim toga mogao dobiti i društvo. Nova NASA-ina letjerica Mars InSight lander prošla je ključni test u utorak.

Najraniji termin za lansiranje InSighta na Mars je 5. svibanj 2018. godine, a ako bude lansiran toga da na Crveni bi planet mogao stići 26. studenog iste godine.

InSight će na Mars odnijeti 2,4 milijuna imena koje je javnost predložila. "To je zabavan način da se javnost osobno uključi u misiju", rekao je Bruce Banerdt iz NASA-e. "Drago nam je povesti ih."

24. travanj 2024 15:00