NOĆNI TRENING

SPAVANJE NE SLUŽI SAMO ZA ODMARANJE MOZGA Otkrivene metode stimulacije koje donose velike koristi i poboljšavaju pamćenje

AUTOR:
  • OBJAVLJENO:
  • 23.07.2018. u 13:22

Neuroscientist uses a key-shaped paddle on the head of a female patient to perform transcranial magnetic stimulation (TMS), the use of magnetic pulses to stimulate activity in parts of the brain. It can be used to treat depression., Image: 129095554, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Sciencephoto RM
Profimedia, Sciencephoto RM

Dobar san se smatra vremenom za isključivanje i odmaranje mozga, no studije su pokazale da je to i odlično razdoblje za treniranje i poboljšavanje pamćenja.

U istraživanju koje je u ponedjeljak objavio istraživački centar HRL Laboratories, navodi se da pamćenje može biti poboljšano neinvanzivnom tehnikom stimulacije mozga tijekom sna.

Prijenos sjećanja s jednog u drugi dio mozga za dugoročno pamćenje je prirodni proces za koji se vjeruje da se osnažuje njihovom sinkronizacijom tijekom spavanja.

Istraživači su stoga pokušali pojačati proces "prekonoćnom reaktivacijom" stimulirajući mozgove ispitanika, imitirajući to djelovanje.

Sudionici eksperimenta su potom u budnom stanju detektirali potencijalne prijetnje poput eksplozivnih naprava i neprijateljskih snajpera, a njihovi rezultati su se znatno poboljšali nakon stimulacije.

Istraživanje, dio projekta koji financira američko ministarstvo obrane, posljednje je u nizu nedavno objavljenih studija u kojima se zaključilo da aktivnost tijekom sna može imati konkretni utjecaj na našu mogućnost pamćenja.

Izdvajamo