LIVE REBRANDING

Imamo novi ime i kompletni vizualni identitet tvrtke!

Omoguru je spreman za predstavljanje u Americi
Petar Reić
 Nikola Vilić / Hanza Media

OMOGUĆAVA FORTENOVA GRUPA

Piše: Daria Bertek


ŠTO SE DOGAĐA?

Nakon prezentacije komunikacijskih smjernica za izlazak na američko tržište, tvrtka OmoLab koja upravo prolazi rebranding upoznat će svoj novi vizualni identitet. I to po drugi put jer su u međuvremenu dogovorili novo ime brenda. Još malo i omoguru je spreman za prezentaciju u Americi!  

TKO RADI?

Ključna osoba ovog sastanka je Mirna Ptiček, umjetnička direktorica u marketinškoj agenciji Bruketa&Žinić&Grey te vrsna poznavateljica logotipova, boja i formata. Konačnu brend strategiju predstavit će Nikola Žinić, kreativni direktor i osnivač agencije Bruketa&Žinić&Grey.  

KOLIKO TO TRAJE?

Prezentacija novog vizualnog identiteta traje oko sat vremena, puna je stručnih termina, a nakon toga slijede komentari i primjedbe.  

ŠTO O TOME MISLIM?


Mirna Ptiček: Nadovezali smo se na vaš logo i malo ga modificirali kako bismo pokazali svu raznolikost usluga koje nudite. Omo treba biti izraženiji od guru, on sve skupa drži pod kontrolom i stvara krovnu sliku brenda, time postajete prepoznatljivi

Petar Reić: Sviđa nam se, ovo je zapravo nadogradnja našeg postojećeg vizualnog identiteta

Nikola Žinić: I vi ste kreativci, imali ste neke genijalno posložene stvari, trebalo je samo prodrijeti u brend i ustanoviti njegov smisao. Drago mi je da smo to uspjeli, veseli me što još uvijek postoje kreativni ljudi koji žele promijeniti svijet i želim vam svu sreću u tome!  

Posljednji sastanak zaključen je bez novog imena OmoLaba i to je jedino o čemu se priča uoči novog okupljanja. Kreativci iz B&Ž&G poslali su OmoLabu listu od 15-ak novih imena, a među njima su se našli stvarno kreativni prijedlozi poput Occo, izvedenice od latinske riječi oculus koja znači oko, ViewViz koja konkretno obuhvaća dvije engleske riječi – pogled i čarobnjak, Visual Thinkers, Unblock, Symbo, Loomens… Među idejama se našla i jedna izmišljena riječ, Texet, palindrom nastao dodatkom „e“ u text pa se riječ može čitati s obje strane.

Nakon mnogo promišljanja i diskusije, zajedničkom odlukom OmoLab je postao omoguru. Tako je ostala poveznica s prijašnjim brendom, ali ipak se pokazao novi smjer u kojemu kreću.

-Nakon svega mi je teško reći čiji je to prijedlog zapravo bio, ali znam da nam se svima svidio. Počelo je s našim prijedlogom pa se njima svidio jedan smjer, pa su ga nakon naših desetak imena još dodatno suzili. Jedan prijedlog je inspirirao drugi i tako smo zajedno došli do imena koje najbolje oslikava to što oni rade – prepričao je Nikola Žinić.

Sukladno novom imenu predstavljen je i novi vizualni identitet za web stranice, društvene mreže i vizitke omogurua, pri čemu je glavnu riječ imala umjetnička direktorica BŽG Mirna Ptiček.

Zagreb, 230719.
Fortenova nativ, Bruketa i Zinic i Grey, zavrsni sastanak rebrandinga Omo Laba, predstavljanje imena, vizualnog identiteta.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX
Neja Markicevic / Hanza Media

- Redizajn zadržava način pisanja imena logotipa bez razmaka, ali su ukinuta velika početna slova pa je OmoLab postao omoguru .Kada su u pitanje nazivi za font i samu aplikaciju, naš prijedlog je omoguru Type, omoguru Reader jer, ako uzmemo samo Omotype i Omoreader, s vremenom će se početi govoriti samo Reader, a onda gubite prepoznatljivost – naglasila je Mirna na prezentaciji.

Boja i prezentacija treba biti što čišća i jednostavnija kako bi pratila cijelu priču benda omoguru. Jedna od prvih vrijednosti novog branda, prema strategiji koju je napravila kreativna ekipa iz agencije Bruketa&Žinič&Grey, je upravo jednostavnost.

Zagreb, 230719.
Fortenova nativ, Bruketa i Zinic i Grey, zavrsni sastanak rebrandinga Omo Laba, predstavljanje imena, vizualnog identiteta.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX
Neja Markicevic / Hanza Media

Kreativni direktor BŽG Nikola Žinić naglasio je koliko je puno naučio tijekom ove suradnje, posebno zato što nije znao previše o disleksiji.

-Znao sam nešto vrlo površno, ali nisam shvaćao da je riječ samo o drugačijem načinu čitanja. Naše društvo na disleksiju gleda vrlo banalno jer 80 posto ljudi čita na jedan način i mi smo jednostavno sve prilagodili njima i zaboravili na onih preostalih 20 posto. Ali ekipa iz OmoLaba, odnosno omogurua, nije zaboravila na njih – priča Nikola.

Jedan od većih izazova u cijeloj ovoj suradnji bio je, otkriva Nikola, prodrijeti u samu srž OmoLaba kako bismo definirali smisao brenda u samo jednoj jedinoj rečenici. Najviše ga veseli što je upoznao interesantne ljude i ekipu koja želi mijenjati svijet te se nada da im je ekipa iz BŽG svojim znanjima i iskustvom pomogla u postavljanju temelja za sve daljnje uspjehe.

A tim omogura već punom parom radi na novim uspjesima jer se nova verzija aplikacije za čitanje upravo privodi kraju i priprema za prezentaciju te put prema SAD-u.

-Paralelno radimo i na zaštiti novog imena, rješavamo registracije domena i pripremamo event za launch na kojemu ćemo predstaviti sve ovo na čemu smo radili. Bilo je ovo uzbudljivo razdoblje, uz cijeli stručni tim smo uspjeli ispolirati naš brend – rekao je Petar Reić, osnivač OmoLaba, sadašnjeg omogurua.

Suradnjom koju je dobio u sklopu native kampanje Fortenove i Hanza Medije je itekako zadovoljan i vjeruje kako je njegov tim sada uistinu spreman na veliko lansiranje preko Atlantskog oceana.  

OmoLab će novo ime, vizualni identitet, aplikaciju i plan za izlazak na američko tržište predstaviti ovog petka u 11 sati, u prostorijama Zagrebačkog inovacijskog centra (Avenija Dubrovnik 15, 12. paviljon).

Brend strategija te redizajn vizualnog identiteta

by agencija Bruketa&Žinić&Grey

Brend strategija

Brend strategija su smjernice za dugoročni razvoj brenda i za cjelokupno iskustvo koje brendiRa s okolinom. Brend strategija Omogurua proizašla je iz izazova s kojima se brend suočava danas i vizije koju ima za sutra. Omoguru želi iskoračiti na američko pa i globalno tržište te kod osoba s disleksijom postati prvi odabir rješenja za čitanje u svim medijima. Također želi stvoriti zajednicu za komunikacijski deprivilegirane, surađujući sa stručnjacima kroz istraživanja i podršku te tako biti aktivan sudionik stvaranja pravednijeg društva. Izazovi s kojima se pri tome suočava je činjenica da ciljana javnost nije dovoljno svjesna omoguru proizvoda (font i aplikacija), niti aktivnosti i vrijednosti za koje se brend zalaže.

Manifesto

Stvaranje društva pravednih prilika, bez predrasuda

Društvo je općenito slabo upoznato s disleksijom te o njoj zato postoje brojne predrasude. Osim toga, globalno je tržište konkurentno, a stručna zajednica nepovjerljiva prema novim rješenjima. Zato je definirana svrha brenda koja treba usmjeravati svu buduću brend komunikaciju, a ona glasi – Stvaranje društva pravednih prilika, bez predrasuda. Iz toga proizlazi brend manifesto koji glasi –Svijet kakvog stvaramo je inkluzivan, što znači da prihvaća različitosti, a ne da ih samo tolerira. Takav svijet, naš svijet, podržava više načina za dolazak do samoostvarenja, jer taj put nije univerzalan, kreirajući podršku za one koji na tom putu naiđu na prepreke. Način na koji brend to ostvaruje je čineći poteškoću nevidljivom, a razliku pozitivnom.

Vizualni identitet

Sadrži osnovne vizualne standarde brenda. Važno je dosljedno pratiti upute kako bi brend bio prepoznatljiv i kako bi njegova vizualna pojavnost dosljedno podržavala priču. Redizajnirani vizualni identitet naslanja se na novu brend strategiju i na novo ime omoguru koje je izvedeno iz postojećeg „starog“ imena i logotipa OmoLab. Čine ga krovni znak i logotip s pripadajućom brend arhitekturom (omoguru type, omoguru reader, omoguru shop).

Svi proizvodi / segmenti poslovanja koriste isti krovni znak koji se prilikom prikaza na ekranu (računalo, telefon) animira i time identificira pojedini segment s prepoznatljivom ikonom. Osnovni element vizualnog jezika i identitetskog sustava je i dalje oko, u jednostavnom kružnom obliku ili proširen “tijelom”.Redizajn vizualnog identiteta predlaže mogućnost

konstruiranja apstraktnih ili ilustrativnih grafičkih kompozicija od osnovnog kružnog oblika, koristeći brend paletu boja. Redizajn zadržava način pisanja imena logotipa bez razmaka, ali su ukinuta velika početna slova (OmoLab -> omoguru). Promijenjen je način prezentacije brend ekstenzija tako da se uvijek zadrži omoguru kao prepoznatljiv krovni brend te mu se pridodaju nazivi ekstenzija (omoguru type, omoguru reader, omoguru shop) umjesto dosadašnjih varijacija s prefiksom „omo“ (OmoType, OmoReader).

VRIJEDNOSTI BRENDA

  • jednostavnost
  • empatija
  • znatiželja
  • suradnja
  • kreativnost
  • pravednost
Kako je dosad tekao proces rebrandinga pogledaj OVDJE.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 00:28