USPJEŠNA POSLOVNA PRIČA

TVORNICA NAMJEŠTAJA U ZAGORJU U KRIZI NIJE PRESTAJALA RADITI Prostoria: Upravo lansiramo kolekciju koja predstavlja malu revoluciju u interijerima

    AUTOR:
    • Sponzorirani sadržaj

  • OBJAVLJENO:
  • 20.05.2020. u 12:46

Zagreb, 231117. Tomislav Knezovic, vlasnik trgovine namjestaja, Prostoria.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX
Neja Markičević / Hanza Media

Tomislav Knezović, direktor međunarodno priznatog brenda Prostoria

Ne samo da su preživjeli, nego stvaraju nove proizvode i ponudu koja ih čini još dostupnijima tržištu. Prostoria je upravo izbacila dvije kolekcije namještaja, Quick Ship i Ready to Ship, dostupne u nevjerojatno kratkim rokovima. Visoko kvalitetni i dizajnirani namještaj sada možete dobiti u roku od samo tri dana

Dom nam nikad nije bio važniji. Iako su epidemiološke mjere popustile, iza nas su tjedni socijalnog distanciranja, rada i učenja od kuće, a jedno je sigurno: domovi su nam postali središnji dio života i pronašli smo još veću zahvalnost za naše životne prostore.

Nakon tjedana boravka kod kuće, naš se privatni prostor transformirao u ured, učionicu i centralni društveni prostor. Shvatili smo da je kreiranje udobnosti doma primarno te da je funkcionalan i kvalitetan namještaj jedan od ključnih kreatora pozitivnih osjećaja. Kako podignuti kvalitetu življenja, najbolje zna Tomislav Knezović, direktor međunarodno priznatog brenda Prostoria, koji se kratko osvrnuo na poslovanje u kriznim vremenima.

Promo

Ready to Ship je najdostupnija kolekcija Prostorije koja je za isporuku spremna već u roku tri dana


- Naše je poslovanje visoko digitalizirano, djelatnici koji nisu vezani za lokaciju proizvodnje radili su od kuće i stalno bili na raspolaganju klijentima, koji su isto tako funkcionirali. Ova je kriza promijenila način života u cijelom svijetu, a odmah je na vidjelo izašlo ono najbitnije - kako kreirati ugodan doživljaj doma. Nove navike kreću se, recimo, prema smanjenoj i opreznoj kupnji odjeće, a ulaganje usmjerava prema kvalitetnom i dugotrajnijem namještaju. Naglasak je na funkcionalnom, dugotrajnom, lijepom i održivom - zapravo vrijednostima koje Prostoria objedinjuje jer inicijalno stvaramo namještaj od vrlo kvalitetnih materijala, dizajniranom da bude udoban i dugotrajan - i uistinu podiže kvalitetu življenja. A to je ono čemu svi stremimo - kaže Tomislav Knezović, direktor Prostorije.

Zagreb, 120520.
Bauerova 3.
Na fotografiji: djelatnice.
Foto: Tomislav Kristo / CROPIX
Toislav Krišto / Hanza Media

Svaki Prostorijin proizvod ima priču koju kupcima znaju prenijeti iskusne djelatnice salona u Zagrebu


I dok je većina Hrvatske, ali i svijeta, protekla dva mjeseca bila u svojevrsnoj pauzi, tvornica dizajniranog i kvalitetno proizvedenog namještaja Prostoria, smještena u Svetom Križ Začretje u Zagorju, nije prestajala s radom. Tijekom karantene radilo se u najstrožim epidemiološkim mjerama, ali ova poznata tvornica koja ima kompletnu proizvodnju u Hrvatskoj - nije stala. Niti na trenutak.

Split, 110520. Showroom tvrtke Prostoria u spltskoj Poljickoj ulici.
Foto: Sasa Buric / CROPIX
Saša Burić / Hanza Media

Najveći Prostorijin salon u Hrvatskoj, na 600-ak četvornih metara, otvoren je krajem prošle godine u Splitu

 


Ne samo da su preživjeli i rade, nego i stvaraju nove proizvode i ponudu koja ih čini još dostupnijima tržištu. Prostoria je, naime, odgovorila na potrebu tržišta za hitnim narudžbama namještaja koji je sada dostupan u nevjerojatno kratkim rokovima. Riječ je o dvije nove kolekcije, Quick Ship i Ready to Ship, temeljem kojih su Prostorijini proizvodi na raspolaganju za isporuku za tri do petnaest dana. O tome smo razgovarali s Prostorijinom arhitekticom, Ivom Šilović Grabovac.


- Prostoria je razvila ovu kolekciju kako bi izašla u susret čestoj potrebi korisnika za hitnom isporukom namještaja. S redovnim rokom isporuke već smo brži od većine konkurencije čiji je rok isporuke 45-90 dana. Međutim, ponudom Quick Ship i Ready to Ship programa, Prostoria postaje još brža i bliža potrebama korisnika jer postoje situacije kada im je namještaj potreban u još kraćem roku i našli smo rješenje za to. Ready to Ship, kao što ime govori, naša je najdostupnija kolekcija koja je za isporuku spremna već u roku tri dana. Riječ je o grupi najtraženijih proizvoda s unaprijed definiranom selekcijom materijala, kao što su tkanine, koža, drvo, metal, za svaki pojedinačni proizvod. S druge strane, Quick Ship je također kolekcija koja se sastoji od grupe najtraženijih proizvoda s nešto širom selekcijom materijala. Kupac može birati između 20 tkanina, tri boje metala, a proizvodi od punog drveta dolaze isključivo u hrastu (lak natur i crni). Ona je dostupna za isporuku u roku od 15 dana, što je također izuzetno brz odgovor na potrebe tržišta - kaže arhitektica Iva Šilović Grabovac.

Boris Kovačev / Hanza Media

Arhitektica Iva Šilović Grabovac pomaže klijentima kod kompletnog uređenja interijera

 


Prostoria u svojoj redovitoj ponudi kupcima omogućuje odabir među čak 250 vrsta tkanina i koža, 29 boja metala i 8 vrsta drva, a rok isporuke namještaja inače iznosi 30 dana. Arhitektica Šilović Grabovac jedna je od nekoliko stručnih djelatnika Prostorije koji prema potrebama klijenata pomažu u izradi kompletnog rješenja opremanja ili kompletnog uređenja interijera. Arhitekti i tekstilni dizajneri su i stručni savjetnici u čak tri hrvatska Prostorijina salona - zagrebačkom, splitskom i riječkom. Dodatna usluga savjetovanja pri odabiru materijala za njihove proizvode i projektiranje interijera ono je što ovaj hrvatski brend razlikuje od drugih.

Rijeka, 120520.
Showroom tvrtke Prostorija.
Na fotografiji: izlozbeni prostor.
Foto: Matija Djanjesic / CROPIX
Matija Djanješić / Hanza Media
 


- Svaki naš proizvod ima priču i koliko god bio inovativan i kvalitetan, važno je sve to približiti i našim kupcima. Bitno je pojasniti neke posebne karakteristike proizvoda koje nisu same po sebi razumljive i vidljive. Neke od njih su posebnosti u pjenama ili konstrukciji, specifične mogućnosti korištenja ili slaganja kompozicija, posebno kvalitetne tkanine vrhunskih svjetskih brendova kao što su danski Kvadrat ili njemački Rohi. Sve su to informacije koje će pomoći kupcu da s povjerenjem odabere proizvod koji će kupiti. Kolegice zaposlene u salonima Prostorije imaju dugogodišnje iskustvo u poslovima vezanim za namještaj i opremanje dodatnom opremom stanova i poslovnih prostora. Asistiraju arhitektima i drugima koji se bave uređivanjem interijera u njihovom procesu projektiranja. Ako se pak radi o složenijim projektima ili ako je to želja klijenta, u Prostoriji je zaposleno nekoliko arhitekata koji mogu pomoći pri izradi kompletnog rješenja opremanja ili kompletnog uređenja interijera - priča arhitektica Iva Šilović Grabovac, koja uz zagrebački, posebno ističe splitski i riječki salon namještaja koji su otvoreni tijekom protekle dvije godine.

Split, 110520. Showroom tvrtke Prostoria u spltskoj Poljickoj ulici.
Na fotografiji: Anja Blaskovic Misura, Gorana Gulisija i Lara Sodan.
Foto: Sasa Buric / CROPIX *** Local Caption ***
Saša Burić / Hanza Media

Djelatnice salona u Splitu imaju dugogodišnje iskustvo u opremanju stanova i poslovnih prostora


Najveći salon u Hrvatskoj, na 600-ak četvornih metara, otvoren je krajem prošle godine u Splitu, gdje je Prostoria u svom, potpuno ostakljenom, suvremeno uređenom prostoru, izložila rezultate svog devetogodišnjeg rasta i razvoja. A samo godinu prije, svoj visokokvalitetan namještaj s originalnim hrvatskim potpisom predstavili su u raskošnom salonu u centru Rijeke. Ovaj najveći hrvatski proizvođač namještaja i danas, devet godina nakon osnutka, uspješno osvaja svjetsko tržište te se prodaje u više od 60 zemalja i čak 800 salona diljem svijeta. Putem svoja tri salona namještaja u Hrvatskoj, Prostoria je postala sastavnim dijelom hrvatske kulture življenja, utisnuvši joj karakterističnu notu suvremenosti. Na međunarodnom planu, ona je postupno gradila i pozitivan imidž Hrvatske kao države s kvalitetnom proizvođačkom kulturom.

Split, 110520. Showroom tvrtke Prostoria u spltskoj Poljickoj ulici.
Foto: Sasa Buric / CROPIX
Saša Burić / Hanza Media

 

Prilog je napravljen u produkciji Native Ad Studija Hanza Medije i Prostorije

Izdvajamo