SJAJAN FOTOSESSION

FOTO, PJEVAČICA I MAJKA TROJE DJECE POKAZALA PUTENO TIJELO I NAPRAVILA POMUTNJU NA ULICI Evo što je natjeralo na senzualno poziranje u 49. godini

Luka Gerlanc / CROPIX

 

Ispred Muzeja antičkog stakla u Zadru predstavljena je nova modna kolekcija modne povratnice, kreatorice Elle Dušević.

Prolaznici su ostali zatečeni, ali i dojmljeni kadrovima u kojima je pozirala zadarska jazz pjevačica Martine Thomas, koja je oduševljeno pristala biti dijelom Elline modne priče.

Ella Dušević je tako, nakon desetogodišnje kreatorske pauze, dizajnirala kupaći program, majice i haljine, za koje je odmah znala da će ih sjajno predstaviti ova senzualna glazbenica.

 

Martine je prezadovoljna kolekcijom koju, kako je priznala, sama namjerava nositi i mnogo duže nego što je trebala danas za potrebe snimanja.

Martine Thomas je pjevačica haićanskih korijena koja već 19 godina živi i radi u Zadru i majka je trogodišnje djevojčice, te dvoje starije djece u dobi od 17 i 21 godinu.

Ljepota nisu samo vitke i mlade djevojke

Svojom pojavom i vrsnim vokalom godinama oduševljava publiku, koja će nesumnjivo s komplimentima nagraditi i ovaj njezin manekenski angažman.

Dizajnerica Ella Dušević je objasnila zašto je baš angažirala Martine.

"Željela sam s ovim osvijestiti žene da ljepota nisu samo visoke, vitke, mlade djevojke. I mi starije dame, koje imamo oblina, zaslužujemo jedan dobar, trendovski beach look" – ustvrdila je Ella za Zadarski.hr,  istaknuvši da se danas konačno treba mijenjati negativna slika koju većina žena ima o sebi.

Zadar, 090719.
Jutros je ispred Muzeja antickog stakla predstavljena nova modna kolekcija kreatorice Elle Dusevic. Rijec je o kolekciji t-shirta i kupacih kostima koje je danas pred novinarima nosila pjevacica Martine Thomas.
Na fotografiji: Ella Dusevic.
Foto: Luka Gerlanc / CROPIX
Luka Gerlanc / CROPIX

Ella Dušević

 

Jedan od kupaćih kostima, što je poseban kuriozitet, načinjen je od plastičnog papira.

"Taj kupaći trebao bi biti za jednokratnu upotrebu, no materijal je zahvalan i može se prati. Čvrst je, neće se raspasti na plaži i nećete ostati bez njega – kroz smijeh je objasnila.

Svoj proizvod želi predstaviti hotelskim lancima te ga brendirati.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo