JALNI OSVRT NA NININ NASTUP

Hrvatski estradni mag napao Ninu: 'Teško da će nas ova proslaviti na Eurosongu, jadna cura'

Reuters

Iako su mnogi bili skeptični kad je nastup Nine Kraljić na Eurosongu u pitanju, vijest da je nakon sedam godina dovela Hrvatsku u finale ovog natjecanja razveselila je mnoge. Na njezinu izvedbu pjesme 'Lighthouse' kao i cjelokupan nastup najviše je ponosan bio Jacques Houdek, njezin mentor iz showa 'The Voice' gdje je Nina i pobijedila.

- Dame i gospodo - Nina Kraljić. Tako se to radi! Vjera koju imam od prvog dana u Ninu i njen talent jedino je što mi je večeras umirilo srce da ne iskoči van od silnog uzbuđenja i treme koju sam imao, proživljavajući svaki tren izvedbe... Ovo je čisto savršenstvo na kakvo nas je ona i navikla. Predivno je bilo, kristalno, umjetnički, emotivno, odmjereno, minimalno, a opet tako maksimalno... Bravo za cijeli tim! Čestitam ti, draga Nina, od sveg srca, bravoooo - Jacques na Facebooku nije skrivao sreću.

Njegovoj čestitci pridružili su se i brojni njegovi prijatelji u komentarima koji nisu skrivali koliko su oduševljeni njezini nastupom.

'Ponos', Predivna interpretacijom i izgledom', 'Obori Europu s nogu', ' Sada će začepiti usta oni nadobudni koji su se pobunili oko odlaska Nine na Eurosong! Bravo Nina, svaka čast!', 'Prvi puta osjetila sam leptiriće u želucu i ponos u srcu...Bravoo Nina', 'Ja bih joj dala odmah pobjedu, stvarno je moćna', 'Dežurni pljuvači na aparatima. Nina super', 'Imate i na koga biti ponosni. Ova je djevojka toliko drugačija u pozitivnom smislu, anđeoskog glasa i čista srca. Sad će je svi prisvajati, o njoj pisati a kako su je ispratili u Stockholm , jalnuši zli!', 'Tako se zatvaraju usta zlobnicima, naklon do poda' - samo su neki od komentara kojima se hvali naša predstavnica.

Vedran Strukar 'popljuvao' je Ninin nastup

No ima i onih koji uopće ne vide što je to publiku i gledatelje oduševilo kod izvedbe Nine Kraljić. Među njima je Vedran Strukar, menadžer Nives Celzijus i Lepe Brene, koji je na Facebooku iskreno napisao što misli o nastupu naše predstavnice.

- Večeras ignoriram Facebook! Ili sam ja lud, ili su svi oko mene ludi, ali teško da će nas ova audio-vizualna sprdačina od Nine Kraljić baš proslavit na Eurosongu... Moš mislit... Molite se susjedima da nam udijele pokoji bod pa da ova nadasve talentirana, ali potpuno krivo vođena djevojka barem završi u finalu... Jadna cura - napisao je Vedran s kojim se ostali u komentarima nisu nimalo složili.

Producent Branimir Mihaljević napisao mu je da mu se čini da onda ne gledaju isti Eurosong, pjevač Boris Rogoznica ga je upitao hoće li povući riječi ako Nina proslavi Hrvatsku, Zoran Škugor napisao je da mu je jako drago što je Nina ušla u finale. Neda Parmać također ima samo riječi hvale za nastup svoje kolegice. - Bila je odlična i jedina se isticala. Ne može biti da je u ovom našem poslu apsolutno nebitno kako tko pjeva.. Biznis je biznis, ali isto tako za ljubav treba imat dušu - zaključila je Neda.

No Vedran nije uzmaknuo ni kad je Nina ušla u finale.

- Prošla u finale???? Jel vi mene zezate? Dakle sad nam je uspjeh proći u finale? Lool... Ajde da vidimo koja će biti u finalu - bio je njegov komentar nakon Nininog velikog uspjeha.

Hrvatski skladatelji pobunili su se zbog stranih autora pjesme

Nakon što je pjesma 'Lighthouse' predstavljena početkom ožujka, pobunilo se Hrvatsko društvo skladatelja. Tada ih je zasmetalo što uz toliko hrvatskih skladatelja hrvatske boje na Eurosongu brane austrijski. Autori pjesme su austrijski duo Andreas Grass i Nikola Paryla, a glazbeni producent je također stranac, Thorsten Brötzmann. Hrvatski skladatelji tada su izjavili da ih je iznenadila i razočarala informacija o presedanu kojeg je učinila Hrvatska radio televizija, no Nina im tada nije ostala dužna.

'Kakve veze ima nacionalno domoljublje sa ovim?'

- Ono što je nevjerojatno je da pjesmu plaćam JA pa argument apsolutno pada u vodu. Ja od toga zarade nemam i što se mene tiče bitnija mi je Hrvatska. I da, nemate pravo opterećivati izvođača sa unutarnjom politikom. Kakve veze ima nacionalno domoljublje sa ovim? Sve što radimo, radimo za što bolji plasman i biramo stoga tada najbolje dobivenu pjesmu, ne biramo glazbu po nacionalnostima, to je apsolutna sramota. Ubijate ono što je glazba: univerzalni jezik i zajedništvo - napisala je Nina tada.

No pjevačica je zaboravila na sve one koji su je sputavali kad je odlazak na Eurosong u pitanju i nakon nastupa zahvalila se svima na podršci.

- Ajme! Bez teksta sam! Hvala vam! Ovo je do sada bilo nezaboravno putovanje i iskustvo i presretna sam što smo konačno u finalu Eurosonga - napisala je Nina.

25. travanj 2024 03:51