PALAC DOLJE

DJEVOJKE (A I PONEKI DEČKI) INSTAGRAMA NA APARATIMA Kraljica selfieja Kim Kardashian kaže da je s njima 'gotovo'

Metropolitan Museum of Art Costume Institute Gala - Rei Kawakubo/Comme des Garcons: Art of the In-Between - Arrivals - New York City, U.S. - 01/05/17 - Socialite Kim Kardashian. REUTERS/Lucas Jackson - HP1ED52060H1O
Lucas Jackson / REUTERS

Kim Kardashian

Gotovo je sa selfie fotografijama. Tako barem kaže svojevrsna kraljica selfieja Kim Kardashian. A kada to kaže osoba koja je izdala knjigu popunjenu sa selfiejima, onda je možda vrijeme da se takva izjava shvati ozbiljno, piše The Independent.

Igrajući igru "Bi li radije" na Twitteru, Kardashian je rekla da bi između doživotne zabrane korištenja Snapchata i doživotne zabrane snimanja selfieja odabrala selfie oskudicu.

"Osjećam se kao da su selfieji nekako bili trend prije nekoliko godina", rekla je Kardashian.

Premda njezina izjava može zvučati kao paušalna ocjena situacije i pokušaj da se pozicionira kao osoba koja diktira, a ne slijedi trendove, Kardashian je možda nehotice dala legitimitet fenomenu u nastajanju.

Naime, prema Googleovim podacima, selfiejima je krajem 2012. godine naglo počela rasti popularnosti. Oxfordov engleski riječnik selfie je uvrstio u svoj fond riječi 2013. godine, a sredinom 2014. godine praksa snimanja selfieja doživjela je svojevrsni vrhunac. Zašto vrhunac? Naime, nakon toga ljudi sve manje i manje u internetske tražilice upisuju riječ selfie.

Zašto je onda baš 2014. godina bila toliko znakovita? Naime, te su se godine razvile prednje kamere na mobitelima pa najednom bilo moguće snimiti uistinu kvalitetne selfieje. A kako se te selfieje imalo gdje objavljivati, trend selfieja vrlo je brzo eksplodirao.

Ima li izjava Kim Kardashian ikakvu težinu? U ovom je trenutku teško reći. Prema istraživanju Now Sourcing i Frames Direct prosječni milenijac na snimanje selfieja tijekom tjedna utroši jedan sat te ih tijekom svog života snimi oko 25 tisuća. Neprofitna organizacija Rawhide kaže da selfieji čine 74 posto svih fotografija objavljenih na Snapchatu dok se na Instagramu svake sekunde snimi jedan selfie.

Možda su prije par godina bili na vrhuncu popularnosti, međutim čini se kao da će selfieji i dalje činiti dobar dio sadržaja koji se objavljuje na društvenim mrežama svih vrsta.

Izdvajamo