REBRENDIRANJE

DOK SE SVIJET IZOLIRA, HARRY I MEGHAN NE SJEDE BESPOSLENI Napustili su kraljevstvo, a sada osnivaju svoje carstvo

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 08.04.2020. u 00:37

(FILES) In this file photo taken on March 05, 2020 Britain's Prince Harry, Duke of Sussex (R) and Meghan, Duchess of Sussex arrive to attend the Endeavour Fund Awards at Mansion House in London on March 5, 2020. - Prince Harry's wife Meghan will make an instant start to life away from Britain's royal frontline by narrating a new film about a family of African elephants, Disney announced on Thursday. (Photo by DANIEL LEAL-OLIVAS / AFP)
AFP

Meghan Markle i princ Harry

 

Vojvoda i vojvotkinja od Sussexa, kako se čini, planiraju stvoriti neprofitno carstvo koje će uključivati web stranice, filmove i nagrade, pod imenom Archewell, piše The Guardian.

Njihov novi plan rebrendiranja otkriven je u opsežnom popisu objavljenom na web stranici američkog Ureda za patente i zaštitne znakove.

Riječ Archewell, koja je izvedena iz grčke riječi arche , što znači "izvori djelovanja", bila je inspiracija za ime njihovog sina, Archieja Mountbatten-Windsora.

Archwell će zamijeniti brand Sussex Royal koji su prvobitno koristili u Velikoj Britaniji, ali im je Buckinghamska palača zabranila korištenje tog brenda.

Prijava koju su Uredu za patente podnijeli 3. ožujka obuhvaća obrazovne materijale, odjeću, web stranice o prehrani i općem zdravlju, po uzoru na uspješnu Meghaninu lifestyle stranicu Tig, koju je zatvorila nakon zaruka s Harryjem.

Harry i Meghan kazali su da nisu htjeli objavljivati svoje planove, ali su morali reagirati nakon što je Daily Telegraph otkrio detalje o njihovom novom pothvatu.

- Poput vas, naš fokuse je podržati napore u borbi s globalnom pandemijom koronavirusa, no s obzirom na objavu ove informacije, odlučili smo podijeliti naše planove - navodi se u njihovoj službenoj izjavi.

Ustvrdili su kako je konceptom koji stoji iza brenda Archewell nastao zbog dobrotvorne organizacije koju jedan dan planiraju pokrenuti, te je taj koncept bio inspiracija za ime njihovog sina.

- Archewell je ime koje kombinira drevnu riječ za snagu i djelovanje i drugu koja evocira duboke resurse koje svi moramo iskoristiti. Radujemo se pokretanju Archewella kad za to dođe vrijeme - poručili su.

Detalji njihovog djelovanja pod novim brendom bit će objavljeni u dogledno vrijeme.

Iz popisa se čini kako par razmišlja o vlastitim nagradama za „entitete i pojedince koji su dali značajan dobrotvorni doprinos“.

Archewell bi se također koristio za preuzimanje časopisa, audio knjiga, filmova i televizijskih emisija s interneta.

Odjevni predmeti uključuju čarape, kišnu odjeću, obuću i kape.

Spominje se i web stranica sa sadržajem vezanim za filantropiju i dobrotvorno prikupljanje sredstava, što uključuje i stipendiranje te organiziranje posebnih događanja.

Izdvajamo