POSLOVNI USPJEH

KORZET RIJEČKOG KREATORA U REKLAMI ZA CIJELI SVIJET 'Cardi B snimila je božićni spot u Londonu. Ima velike grudi, uzak struk i široke bokove'

    AUTOR:
    • Klara Rožman

  • OBJAVLJENO:
  • 26.11.2019. u 08:49

 

Da, ovo je stvarno ‘huge’! Baš lijepi kraj jedne lijepe i uspješne godine - kaže Juraj Zigman, čiju će najnoviju kreaciju doslovno vidjeti cijeli svijet. Naime, upravo je 35-godišnji dizajner s Kvarnera napravio ledenoplavo korzet-odijelo u kojem se slavna pjevačica Cardi B pojavljuje u novoj božićnoj reklami za Pepsi.

Vrhunski tim

- Da ću raditi odijelo za Cardi B za božićnu reklamu za Pepsi znao sam još početkom jeseni, ali nisam smio ništa reći o tome jer je to moralo ostati iznenađenje. Reklama je snimana u Londonu, u jednom tamošnjem studiju. Snimanje je trajalo tjedan dana, a i moj tim je sa mnom tamo boravio jedan dan. Čim smo došli, napravili smo probu u hotelskom apartmanu s Cardi B, kako bismo vidjeli stoji li joj odijelo kao saliveno. Da slučajno nije bilo tako, tamo je već bila u pripremi mala vojska londonskih i američkih krojača spremna na prepravke. Međutim, oni nisu bili potrebni, svaki milimetar legao je točno tamo gdje je trebalo - priča Zigman, kojem ovo nije prva suradnja s poznatom glazbenicom. Nedavno je kreirao korzet koji je ona nosila u spotu za skladbu “Writing on the wall”, a Zigman je opisuje kao profesionalnu, dragu i neposrednu osobu. Pun je riječi hvale i za ljude iz njenog tima.

- To su sve vrhunski profesionalci. Točno znaju što hoće, a što neće. Užitak je surađivati s takvim ljudima. Meni je gušt tim veći jer ja nisam od onih koji se zadovoljavaju mrvicama. Nije mi vrhunac napraviti haljinu koju će potom netko prošetati na modnoj pisti ili nekom događaju. Više volim biti angažiran na kompletnom projektu, jer smatram da tako mogu dati najviše i najbolje - govori Zigman, kojeg su ljudi iz timova Pepsija i američke reperice kontaktirali početkom jeseni.

 - Kad su mi rekli o čemu se radi, odmah sam se odlučio za ledenoplavu nijansu, jer ta boja najbolje oslikava ledenu kraljicu koju Cardi B glumi u božićnoj bajci Pepsi čarolije. Poslali su mi njezine mjere, a ja sam odijelo napravio u svom atelijeru u Kostreni. Kad sam prije mjesec i pol sa svojim timom doputovao u London, bio sam vrlo zadovoljan vidjevši kako joj savršeno stoji i kako se moja kreacija super uklopila u ovu božićnu priču - govori Zigman, kojeg ljute pitanja o tome koliko se u njegovom poslu može zaraditi.

- Zarada mi nikad nije bila primarna, ali sigurno je da za nikoga neću raditi zabadava - kaže kreator, koji ističe kako voli raditi za žene s oblinama, poput Cardi B.

- Ona ima velike grudi, uzak struk i velike bokove. Sviđa mi se raditi za nju jer ona jednostavno zrači seksepilom. Ma, volim ja raditi za sve žene koje znaju nositi moju odjeću i koje se u njoj ugodno osjećaju. Cardi B svakako spada među takve dame, kad je odjenula moj korzet, rekla je da se u njemu osjeća predivno - prisjeća se Zigman, koji je tijekom boravka u Londonu svratio i na set gdje se snimala Pepsijeva božićna reklama.

 

Vrhunska produkcija

- To je vrhunska, ogromna produkcija. Ne znam točno koliko je ljudi bilo angažirano na setu, ali bilo ih je stvarno jako puno. Sve je izgledalo kao da se u tom studiju snima dugometražni film - kaže Juraj Zigman, kojeg pitamo što dalje, gdje mu je granica.

- Nema granice. Nema ograničenja - ističe dizajner u čijim su kreacijama nedavno osvanule i Nicki Minaj te Rita Ora.

- O mom radu svi se mogu informirati putem društvenih mreža. U svijetu prate tvoj rad bez obzira na to gdje se ti nalaziš. Konkretno, vezano uz ovu reklamu, cijeli tim stilista koji me angažirao za kampanju s Cardi B bio je informiran o svemu što radim i stavljam na Instagram. Kad su dogovorili da će Cardi B biti zvijezda božićne reklame za Pepsi nisu se puno dvoumili, odmah su zvali mene - kaže Zigman te ističe kako je ovo početak jedne lijepe priče.

 

- Talent i rad uvijek su dobitna kombinacija - uvjeren je kreator, koji je u Zagrebu nedavno otvorio prvi dućan u kojem će se također moći kupiti njegove kreacije.

- Ovaj zagrebački prostor doživljavam kao svojevrstan nastavak mog brenda, odnosno širenje mog posla. Velik je interes za moje kreacije u našoj zemlji, ali još je veći u Americi. Meni je pak najvažnije da ja stvarno uživam u onome što radim - kaže Zigman.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo