DRUGA SEZONA

FOTO: VIP ADRIA LEAGUE Najbolji igrači iz regije od ovog će travnja ponovno odmjeravati snage u najpopularnijim esport naslovima

AUTOR:
    • Maja Jeić

  • OBJAVLJENO:
  • 23.03.2018. u 23:36

  • S lijeva na desno: Martina Rizman Matić (direktorica Korporativnih komunikacija Vipneta), Lordan Kondić (direktor marketinga Vipneta), Martin Kadinov (ESL-ov regionalni manager za jugoistočnu Europu), Alen Šola (voditelj marketinga tima Valiance and Co, pobjednika prve sezone Vip Adria lige)

     

    Na jučerašnjoj konferenciji za novinare Vipnet je prikazao rezultate prve sezone Vip Adria League powered by ESL, najveće regionalne esport lige te predstavio detalje, raspored i nagradni fond natjecanja za nadolazeće drugu sezonu. O uspjehu prve i očekivanjima za drugu sezonu govorili su Martina Rizman Matić, direktorica Korporativnih komunikacija Vipneta, Lordan Kondić, direktor marketinga Vipneta, Martin Kadinov, ESL-ov regionalni menadžer za Jugoistočnu Europu i Alen Šola, voditelj marketinga tima Valiance&Co, pobjednika prvog izdanja Vip Adria League powered by ESL.

     

    Najbolji igrači iz regije od ovog će travnja ponovno odmjeravati snage u najpopularnijim esport naslovima «Counter-Strike: Global Offensive» i «League of Legends», a po prvi će puta svoje titule braniti najbolji timovi iz prve sezone natjecanja: Valiance i KlikTech. Natjecanja će uživo biti dostupno na Vip i B.net TV platformama: Vipnet od prvog srpnja pokreće nove specijalizirane kanale na kojima će se između ostalog uživo prenositi i Vip Adria liga.

    U vrlo uspješnoj prvoj sezoni Vip Adria Lige nastupilo je više od 1200 igrača, odigrano je više od 500 mečeva koji su ukupno zabilježili preko 4 milijuna pregleda na raznim streaming platformama. Najbolje momčadi u online dijelu natjecanja iz oba esport naslova borile su se za titulu pobjednika i ukupni nagradni fond od 24 000 eura na velikom finalu koje se održavalo u sklopu Reboot InfoGamera, najvećeg gaming sajma u ovom dijelu Europe, a završne je mečeve na licu mjesta u Zagrebu pratilo više od 70 000 ljudi.

     

    O uspjehu projekta Vip Adria lige najbolje govori činjenica da je nakon osvajanja prvog izdanja natjecanja i titule najkorisnijeg igrača velikog finala, Toni „Sacre“ Sabalić potpisao za jednu od najjačih League of Legends momčadi Europe, francuski G2 Esports i tako se pridružio još jednom Hrvatu, Luki „PerkZu“ Perkoviću.

    Za razliku od prošle sezone, online kvalifikacije u oba natjecateljska naslova u novoj sezoni neće ići istovremeno. Natjecanje u Counter-Strike: Global Offensive započinje početkom travnja online kvalifikacijama, dok će najbolji League of Legends timovi iz regije s online kvalifikacijama krenuti od sredine lipnja. Grupne faze natjecanja, kao i playoff u oba esport naslova održat će se tijekom rujna, listopada i prve polovice studenog, dok je veliko finale Vip Adria lige na rasporedu 24. i 25. studenoga ove godine, a održat će se po drugi puta u sklopu Reboot InfoGamer sajma. Timovi se bore za titulu prvaka s nagradnim fondom od minimalno 20 tisuća eura.

     

    eSports TV kanal

    Kako bi zadovoljili rastuću potrebu za konzumacijom gaming sadržaja te proširili publiku koju prati esport, Vipnet je usporedno s pokretanjem Vip Adria lige lansirao i esportsTV, prvi televizijski kanal koji je u potpunosti posvećen esportu. Dostupan je u Osnovnom programskom paketu, a svi zaljubljenici u esport mogu 24 sata na dan uživati u više od 1000 gaming sati akcije s najvažnijih globalnih profesionalnih esport turnira i najatraktivnijih liga tijekom godine, kao i tjedni sažeci te posebna emisija pod nazivom ESPORTCENTER TV. Televizijski kanal dostupan je putem svih Vipnetovih i platformi A1 Telekom Austria Grupe, uključujući i OTT uslugu ekskluzivno za Vip korisnike u Hrvatskoj. Preduvjet za vrhunsko gaming iskustvo je kvalitetna infrastruktura, a Vipnetova mreža bazirana na optici trenutno pokriva više od 470 tisuća kućanstava što ju čini najvećom optičkom mrežom u Republici Hrvatskoj.

    U brojkama

    * Video igrice treća su po veličini zabavna industrija po zaradi (108,9 milijardi dolara u 2017. godini, što je porast od 7,8% u odnosu na godinu ranije ), nakon televizije i izdavaštva.

    * Prihodi globalne gaming industrije u 2018. godini dosegnut će 906 milijuna dolara, s porastom od 38,2% u odnosu na godinu ranije.

    * U 2017. godini zabilježeno je 588 velikih esports eventa na kojima je 2017. godine od prodaje

    ulaznica prihodovano ukupno 59 milijuna dolara, čak 27 milijuna više u odnosu na 2016. godinu.

    * Finalnu seriju League of Legendsa u 2016. godini pratilo je čak 36 milijuna ljudi u SAD-u, više nego finalnu seriju NBA lige (31 milijun ljudi) i MLB-a (22 milijuna).

    * Svjetsko prvenstvo League of Legends 2017. godine najgledaniji je esports turnir na Twitchu u 2017. godini s preko 49,5 milijuna sati gledanja. Turnir je uprihodio je 5,5 milijuna dolara samo od ulaznica.

    *  Najplaćeniji igrač svijeta je Nijemac Kuro „KuroKy“ Takhasomi koji je tijekom svoje karijere, na temelju uspjeha na Dota 2 turnirima, uprihodio više od 3,5 milijuna dolara.

     

    Izdvajamo