BILO SRCE

Nevjerojatna ljubav prema klubu: Navijači Hajduka kupovali karte i dan nakon Istre!

    AUTOR:
    • Alen Orlić

  • OBJAVLJENO:
  • 24.10.2012. u 10:27

Paun Paunović/CROPIX

U metropoli imate prazne tribine iako navijače mame nagradom od milijun kuna i spektaklom Lige prvaka, a dolje na jugu puni se stadion čak i za običnu utakmicu HNL-a u kojoj Hajduk gubi od Istre.

Ali, nije to sve. Kao da nije dovoljno to što se za običnu prvenstvenu utakmicu proda 11.000 ulaznica, nego ulaznice za Hajduk kupuju i oni koji ne mogu doći na utakmicu.

Akcija ide dalje

No, ni ti nije sve: humanitarni klub navijača “Bilo srce” inicirao je zanimljivu akciju pod naslovom “Ako si tužan i nemo’š na Poljud doć’”, u kojoj su motivirali navijače da kupe ulaznicu putem internera baz obzira u kojem su dijelu svijeta. Pa su se tako karte za nedjeljni dvoboj s Istrom, kupovale i u ponedjeljak. Mnogi navijači Hajduka iz Njemačke, Belgije, Francuske, Švicarske, Slovenije, BiH i brojnih drugih država, htjeli su na taj način simbolički pomoći klubu.

Akcija “kupi kartu i pomognu Hajduku” nastavit će se i za kup-utakmicu Hajduka i Splita koja se igra u srijedu na Poljudu.

Plemeniti anonimci

- Javljaju nam se navijači sa svih strana svijeta koji žele podržati ovu akciju. Oni ne mogu doći na utakmicu Hajduka, ali zato će dobiti svoju ulaznicu s potpisima Hajdukovih nogometaša što je zgodan suvenir - kažu nam iz “Bilog srca”.

Mladi ljudi koji vode “Bilo srce” - okupili su se 2006. godine nakon razmjene ideja preko internetskih foruma - imaju samo jedan uvjet: da ostanu anonimni.

U javnosti djeluju preko internetske stranice bilosrce.com. Pokrenuli su već nekoliko humanitarnih akcija u kojima su pomagali navijačima (pa čak i nekim bivšim igračima) Hajduka s financijskim problemima, zdravstvenim smetnjama ili posebnim potrebama u svakodnevnom životu.

Od “pravih” ulaznica Hajduk je inkasirao pola milijuna kuna, a od “virtualnih” još oko 5000 kuna. Ali to je tek početak. Iz Hajduka najavljuju još jaču medijsku promociju ove akcije za utakmicu sa Splitom. Nemojte se začuditi ako kroz neko vrijeme Hajduk proda više virtualnih ulaznica nego Dinamo pravih za Ligu prvaka.

Izdvajamo