MARIJA ŠARAPOVA

Najplaćenija sportašica svijeta od tenisa zarađuje samo 'mrvice'

www.strangesports.com

Ruskinja je u razdoblju od lipnja 2009. do lipnja 2010. zaradila čak 24,5 milijuna dolara, prije svega zahvaljujući činjenici što se sponzori naprosto 'lijepe' za nju

Uz epitet najljepše, koji joj mnogi pripisuju otkad je stigla u profesionalni tenis, Marija Šarapova sada je postala i najplaćenija sportašica na svijetu! Atraktivna Ruskinja je u razdoblju od lipnja 2009. do lipnja 2010. zaradila čak 24,5 milijuna američkih dolara, prije svega zahvaljujući činjenici što se sponzori naprosto 'lijepe' za nju.

Baš kao i svojedobno Anna Kurnjikova (iako u rezultatskoj bilanci daleko, daleko skromnija), Šarapova potvrđuje kako vrh WTA ljestvice i neprekidna dominacija na najvećim turnirima nisu jedini preduvjet za tenisko blagostanje. Naime, od svoje ukupne zarade, samo je milijun dolara u zadnjih 12 mjeseci utržila od rezultata, a sva preostala sredstva slila su se, naravno, iz blagajni sponzora. Iako, razumije se, toliki broj njih zasigurno ne bi privukla da 2004. nije osvojila Wimbledon, njezin su glavni adut, osim teniskih vještina, uvijek bili i ostali - ljepota, simpatičnost, fotogeničnost...

Iz niza brendova koje Šarapova reklamira, najunosniji je ugovor s Nikeom. Procjenjuje se kako će za osam godina nošenja njihove sportske opreme, pojavljivanja u reklamnim kampanjama i slično, 23-godišnja ljepotica u džep spremiti čak 70 milijuna dolara.

Inače, zadnjih je sezona vodila velike bitke s ozljedama, ali prije nekoliko mjeseci osvajanjem Memphisa, a potom i Strasbourga, nagovijestila povratak u elitu.

Drugo i treće mjesto na Forbesovoj ljestvici također je rezervirano za tenisačice. Tamo se nalaze Serena i Venus Williams. Iako mlađa sestra zauzima čelo WTA ljestvice, ipak za Šarapovom po zaradi zaostaje više od četiri milijuna dolara.

Venus je pritom zaradila “samo” 15,4 milijuna dolara. Slijede američka vozačica NASCAR-a Danica Patrick i južnokorejska klizačica Kim Yu-Na.

Da rezultati definitivno nisu kriterij koji marketinški stručnjaci pomno proučavaju, dokazuje i sedmo mjesto zgodne srpske tenisačice Ane Ivanović, koja već duže vrijeme luta za formom.

Izdvajamo