BARCA NA POLJUDU

Za novi uzlet, za novi imidž, za novi Hajduk

    AUTOR:
    • Alen Orlić

  • OBJAVLJENO:
  • 22.07.2011. u 15:44

U Splitu je sve u znaku subotnje velike fešte, dolaska najjače, nepobjedive momčadi u Europi i svi se nadaju da će Barça dati novi vjetar u leđa majstoru s mora

SPLIT - Hajduk će s projektom Barcelona završiti u plusu. Bit će to pravi pogodak ne samo za promociju kluba nego će donijeti i financijski dobitak. Ističe to voditelj projekta, član uprave Hajduka Pavle Cicarelli koji navodi da je cijeli pojekt realiziran u samo dva mjeseca, a Hajduk je postavio nekoliko ciljeva koji su svi pred realizacijom.

Plan kojeg je Uprava s predsjednikom Hrvojem Malešom postavila kada su krenuli u realizaciju projekta Barcelona bio je da vrate ulog kroz prodaju ulaznica. Dva dana prije same utakmice Hajduk je vrlo blizu magičnoj brojci od 30.000 prodanih ulaznica koje, podsjetimo, nisu jeftine, a kreću su se od 300 do 850 kuna.

Realno 6500 pretplata

Također, u Hajduku se željeli povećati svoju pretplatničku bazu, i tu je prvotni plan bio da imaju 5000 pretplatnika što je rekordna brojka. Taj cilj je premašen, Hajduk već ima više od 5500 pretplatnika, a kako akcija uključuje i europsku utakmicu protiv Stoke Cityja 4. kolovoza, očekuje se da broj godišnjih ulaznica bude još i veći.

- Realni je cilj da imamo oko 6500 tisuća pretplatnika - kaže Cicarelli. Podsjetimo da u Hajduku nisu ni pretplate “za kunu” nego stoje od 500 do 1400 kuna uključujući ulaznicu za Barcelonu, odnosno od 300 do 1000 bez Barcelone.

Predsjednik Hrvoje Maleš čak je bio i nešto ambiciozniji kazavši kako bi želio da Hajduk dođe do brojke od 10.000 pretplatnika, i to nije nemoguće posebno ako Balakovljev Hajduk nastavi s pobjedama u prvenstvu.

- Pozitivan impuls donijela nam je pobjeda protiv Šibenika. Vidjeli ste da su tribine bilo odlično popunjene, interes je velik, a osnovni preduvjet je da imate dobar proizvod, a to se u nogometnom klubu odnosi na momčad koja će ostvarivati rezultat - dodaje Cicarelli.

Ne radi se samo o zaradi

U Hajduku ističu kako je možda najveći dobitak u cijeloj ovoj priči koja je počela s novom upravom taj jedan drugačiji pristup i imidž koji Hajduka predstavlja prema van.

- Vjerujem da smo s ovim projektom pokazali da ulaganje u Hajduk više nije bacanje novca u bunar, nego smo ponudili našim sponzorima vrijednost za novac koji ulažu. Također, na isti način želimo se približiti našim navijačima kojima želimo ponuditi jedan potpuni doživljaj odlaska na nogometne utakmice - objašnjava Cicarelli.

Cijeli Split ovih dana živi s Hajdukom kao u onim danima kada se slavio stoti rođendan. Na sve strane su plakati, reklame koje najavljuju utakimicu Hajduk i Barcelone i to ne samo na Poljudu nego i po cijelom gradu. Čak je autobus gradskog prijevoznika Promet dobio posebno ruho, oslikan je fotografijama prepunog Poljuda.

U četvrtak i petak Riva će biti glavna Hajdukova pozornica, tamo će se prikazati kazališna predstava o Hajduku, a bit će koncerti i drugi zabavni događaji.

Ova priča s Barcelonom nije samo važna zbog moguće zarade, koliko zbog efekta kojeg će ta prijateljska utakmica imati u nogometnom svijetu. Hajduk je prodao televizijska prava agenciji SportFive za svjetsku distribuciju i sigurno je da će slika iz Poljuda obići svijet.

Inače, samo od televizijskih prava Hajduk će inkasirati oko milijun kuna.

Izdvajamo